Statisticile privind afișările, clicurile și CTR sunt disponibile în rapoartele standard Google AdWords și Yandex. Direcție atât în contextul campaniilor, cât și pentru anumite cuvinte cheie.
În Google AdWords:
Yandex în interfața de licitare arată ce rată trebuie să fie puse la dispoziția utilizatorului (în prima coloană) pentru a fi la o anumită poziție, și cât de mult este, în acest caz, va trebui să plătească (coloana a doua):
În Yandex. directive:
În Google AdWords:
Sesiune - vizitați site-ul pe parcursul căruia utilizatorul lucrează cu site-ul dvs. În Yandex. Acest indicator este numit o valoare.
Durata medie a unei sesiuni (vizita) este timpul mediu pe care utilizatorii l-au cheltuit pe site. Calculată ca timpul cumulat al tuturor sesiunilor împărțit la numărul de sesiuni.
Acești indicatori vă permit să evaluați dacă traficul țintă din context, dacă utilizatorii întâmpină dificultăți cu site-ul, dacă există probleme cu paginile de destinație.
În Google Analytics:
În Yandex. Valorile acestor indicatori sunt disponibile în raportul Rapoartele directe.
Conversie (conversie) - procentul de vizite pe parcursul cărora vizitatorii au efectuat acțiunea vizată (de exemplu, au trimis date de înregistrare, au emis o comandă etc.). În acest sens, indicatorul este utilizat în Yandex.Metrics. Google Analytics în coloana „conversie“ arată numărul de ori (este afișat în metrica unor astfel de date în coloana „Obiectiv“) obiectivul a fost atins. Procentajul sesiunilor cu realizarea obiectivului în Google Analytics este reflectat în coloana ratei de conversie.
De exemplu, pentru atragerea a 100 de vizitatori pe site, 200 de vizitatori au fost plătiți 200 de ruble, doar 20 dintre ei au comis acțiunea vizată, astfel încât CPA - 10 ruble.
Dacă site-ul configurat corect gol, urmări realizarea, eficiența lor de conversie și valoarea țintă poate fi în Google Analytics și Yandeks.Metrike.
În Google Analytics, costul unei acțiuni vizate se numește valoarea obiectivului. în Yandex. Metrica - costul mediu de atingere a obiectivului.
În Google Analytics, statisticile pentru campaniile din AdWords sunt disponibile în secțiunea "Sursa de trafic - Campanii AdWords":
Yandex.Metrics în raportul "Rezumate directe" afișează statisticile privind conversiile (trebuie să alegeți țintă):
CPA este baza unor astfel de indicatori, cum ar fi CPL și CPO.
CPL (Cost pe plumb) - costul obținerii unui plumb - datele de contact ale utilizatorului.
De exemplu, pentru a atrage vizitatorii site-ului în 1200 Consulting Company a plătit 6.000 de ruble, doar 85 dintre ei a trimis un formular de feedback cu contactele lor, astfel, CPL - 70,6 ruble.
CPO (cost pe comandă) - costul comenzii. formula:
De exemplu, pentru atragerea a 100 de vizitatori, magazinul online a plătit 1200 de ruble, doar patru dintre ele au emis o comandă, ceea ce înseamnă că CPO - 300 ruble.
Unde C1 este nivelul primei conversii: de la vizitatorul site-ului la plumb (un coș, o comandă pentru calcularea costului serviciilor).
C2 - nivelul celei de-a doua conversii: de la plumb către client (plata ordinului, semnarea contractului).
De exemplu, CPC = 10 ruble. C1 = 1%, C2 = 40%, apoi CPO = 10/1% / 40% = 2500 ruble.
Rentabilitatea investiției (ROI) - rentabilitatea investiției, reflectând rentabilitatea investiției. Acesta este exprimat ca procent și determinat de formula:
Pentru a calcula profitul din încasări, trebuie să deduceți toate costurile suportate de afacere. Dacă ROI este de 100%, înseamnă că investiția a fost plătită, dar nu a adus profit: adică, cât de mult a investit - a câștigat atât de mult.