Nunta de pe coasta Mării Negre

Nunta - este un eveniment important și memorabil. Mai ales pentru fete. Acum în vogă nuntă neobișnuită. Am decis că nunta noastră ar trebui să fie neobișnuit, memorabil și interesant. Din moment ce trăim pe coasta Mării Negre, am avut ideea de a sărbători acest eveniment magnific sub apă. Ne-am dus pe o barcă, am avut aproximativ 50 de persoane (iar restul așteptat în cafenea). Am fost într-o rochie alb pufos, iar favoritul meu a fost într-un costum. La început am plonjat doar coș (fără Aqualung) și apoi scufundări. A fost foarte distractiv, fotografii dovedit fabulos. foarte luminos. Ei bine, la Soci, în vara, la mare este foarte albastru.

La mare, am petrecut aproximativ 5 ore, a vrut să înoate cu delfinii, dar au înotat aproape. Cu toate acestea, am reușit să ia o imagine a ei.

Am stabilit masa pe un vapor. Unul dintre prietenii ei au sugerat să sară din turn. Cu toate acestea, mai târziu regret că am ascultat-o. Ei au adunat pe malurile mulțimii de turiști, și am început să sară din turn. Am sărit cu soțul ei în loc, mână în mână, și apoi martori. Când am sărit, apoi a avut loc la picior greșit, dar nimic nu sa întâmplat.

Apoi, pe plajă, am pus masa și au fost tratate la repaus. Erau atât de mulți oameni, pe toate sărbătoare nu a fost suficient. Apoi, soțul meu a văzut o „banană“ și ne-am decis să ia o plimbare. Când barca a început să se oprească, și am căzut în apă, a fost foarte cool. Într-o scurtă plimbare rapid.

După o astfel de extremă, ne-am decis să se relaxeze în hotel (de fapt, toate foarte obosit), și apoi du-te la cafenea.

Dar am dormit timp de aproximativ 4 ore. M-am trezit, era foarte întunecat, ușa hotelului a fost deschis, și nu era soțul ei. La început nu am înțeles ce se întâmplă, de ce nu m-am trezit, dar 20 de minute mai târziu a fugit în prieteni cu confetti ma improscat cu ea, dar am fost încă somnoros, nu au înțeles ce se întâmplă. Apoi a alergat la soțul ei. Ei au tras o masă uriașă cu alimente. Apoi mi-au spus că un fel, planificat la hotel. Despre 4 am am avut focuri de artificii. Iar cei care nu au mers cu noi la mare, foarte mult regretat. Asta este o astfel de nunta minunata a fost, ea mi-a adus aminte, cred că, pentru o viață întreagă.

Cea mai fericită zi din ambele părți. Așa că vreau să dureze pentru totdeauna fericirea.

Foarte interesant! De la mare la noi departe, dar ideea este bună!)

este bine să trăiești lângă mare. ne să plece. dar, recent, am sarbatorit nunta in natura (râu închidem, adică). De asemenea, o grămadă de afișări. și vă mulțumesc pentru ideea și experiența

Nunta a fost magnific, pe cheltuiala noastră, se prezintă ea în formă de bijuterii este foarte bogat. Prin urmare, toate nepotii pentru vara este intotdeauna ei (casa mare de mare), cu fosta-lege în.

Și din copilărie mi-am gândit că nu podarochki otdarochki.

Sunt cu tine complet soglasna.Kak face doar unul la spate bijuterii

Din nou despre nunta. Având în vedere discuția despre tema nuntii. Eu, de asemenea, va nunta în trei săptămâni. O sala de nunta bun.

Totul a fost gândit. Trebuie doar să treacă prin această zi Jumpy și festiv.

Am plecat în. 30 în total, pentru prima dată, soțul-vtoroy.on în blugi, am Sundress (alb)))), pe fiica murala 4 ani, prietena mea și toate. căsătorit, shampusika băut, îmbrăcat, și sa dus la mare))).

Am avut un elegant, oaspeții, o mare de flori - în timpul iernii! limuzinelor, am într-o haină de blană albă donat la nuntă, zăpadă, soare. Tort de lux, meu „răpire“ și răscumpărarea.

Nunta - este, fără exagerare, a fost cea mai bună zi din viața mea! Mai multă distracție, fără griji, înconjurat de toate drumurile, în același timp, poporul meu, nu am mai fost. Am avut o nunta scump, cu excelenta organizare, și a fost în valoare de fiecare rublă! În cazul în care finanțele permit, n-aș sfătui pe nimeni să renunțe la acest eveniment!)))

Am avut oa doua opțiune pentru banii lor, fără datorii și credite. Cu toate acestea, și fără daruri aproape) Mama în drept a dat o sumă modestă de bani, dar noi știm că aceasta este cea mai mare parte a ei economii. Banii, ca să fiu sincer, foarte util) A fost acum aproape 17 ani. Niciodată nu am regretat.

Locație: nunta. cu prietenii. Nici nu îndrăznea să cheme prietenul ei - deși ea cumva crede că sunt ei aproape un om tocmai am sunat și a spus - „Vreau o nunta pe plaja.

Nunta noastră a fost în California (unde locuim), cu toate că aproape toți invitații au fost fie de pe coasta de est, sau chiar de la Moscova. rudele Moscova, considerăm că este necesar să plătească pentru zbor (deși, ca urmare a părinților a plătit mult, dar a fost ideea lor, iar noi eram pregătiți să facem), și prietenii și cunoscuții - nu, nu suntem atât de bogați. Desigur, mulți prieteni nu au fost în stare să vină de departe, și avem absolut nu a luat infracțiune. Cei mai buni prieteni încă venit (care a fost capabil de a obține o viză), pe propria cheltuială.

Eu personal am doar 2 prieteni la nunta cuiva, etc. M-am dus la cel puțin la Moscova din Statele Unite ale Americii, și doar câțiva prieteni, cărora le-ar merge la un alt stat, inclusiv Hawaii. IMHO - nu trebuie să meargă. Tu decizi cât de mult doriți această nuntă și cât de mult sunteți dispus să plătească pentru această călătorie.

Ei bine, vooscheto în oschemtve superior a decis să invite oaspeții în Hawaii, pe cheltuiala proprie și să plătească pentru un hotel. Poate ai un caz.

„Uman“ de nunta, despre care se poate visa, IMHO, a fost o nunta ca in filme - pe plaja la apus de soare la sunetul de surf, sau în castel european antic în lunca verde.

Limuzinele Harry Potter nu va da :)

Nu văd nimic penal. în special reticența căsătoriei și a copiilor. singurul lucru care mi se pare greșit - refuzul de a lucra și de dorința de a fi total dependentă de soțul ei / părinți. dar este uneori justificată. și, dacă nu, unii învață din greșelile noastre. și ELSI și greșelile nu sunt învățate, că „soarta acestei“ =)

Nunta si sarcina: dublu fericire. influențat cu succes sarcina mea. 4 luni, ne-am căsătorit, iar Vacanta la mare in timpul sarcinii. nunta gravidă.

și am 10 zile înainte de livrare.

Doar a venit de la o vacanță. în hotelul nostru de 4 stele, pe plaja din Corsica a fost scris în mod clar că omul în pantaloni scurți pentru cină nu sunt permise.

odată ce am privit la fel de mult în vârstă englezoaică zi topless plajă și în mod constant uns unul pe altul cu tot felul de creme (urmăriți-le atarna încrețită Teles nu atât de frumos), iar seara a mers la cina „cu toată parada,“ aproape în rochii cu bile și perle-bryuliki.

Ar fi mai bine să nu scoate în evidență, așa cum au fost toate: o zi, cel puțin în costum de baie și seara - în pantaloni scurți :-)

Ei bine, în cazul în care pune doar în liniște și insorit, așa că, de asemenea, pestered cu conversații. Se aprinde o dată cu soțul meu la piscina, dintr-o dată mă simt cineva a venit în sus, deschide ochii - plutit în fața mea doi sâni flasc. „Oh, îmi pare rău, nu am putut rezista, tu și soțul tău este un astfel de cuplu frumos, tineri casatoriti, poate?“ etc. etc. Engleza mea, mulțumesc lui Dumnezeu, a durat doar un răspuns câteva fraze curtenitoare. Echilibrul restul dintre ei aproape că alerga, aceste două mătuși și Nars continua vorbind, și numai în după-amiaza, :-) atunci când acestea sunt complet dezbrăcat

Încerc să se odihnească timp de cel puțin o noapte pentru a merge la cină (în hotel sau în oraș), în mai mult sau mai puțin haine civile (rochie de vară, costum de pantaloni). Prin urmare, am trage cu mine schmooze valiza sănătos și fier, decât provoca un resentiment furios al soțului ei, care este limitat la o pereche de pantaloni scurți și tricouri (restul bagajului el ia echipament de scufundare). Aparent, cu atât mai mult ne-am Vidocq partea - soția „decente“ și „tramp“ soț :-)

Am fost într-un fel, dar cu distorsiuni :)) 3 zile după nuntă au mers pe practica teren în Marea Caspică Apoi, după a plecat cu un prieten în Marea Albă. Se răcește era acolo.

Nunta a fost nepretențioasă - fără rochii, monumente și podobnoe..Raspisalis (fără ceremonie) și a remarcat în cafenea cu rudele. O luna de miere a fost de 2,5 luni înainte de nunta :-))) Două săptămâni în Lumea Nouă

Nimic nu a fost Unas. Nisvadby în sensul tradițional, nu luni. One luna infinit)

Sâmbătă a fost nunta unui prieten apropiat, și de gândire, precum și o licență de cumpărat, și apoi pe jumătate dezbrăcată (în frunze și buchetelele) pe plaja ne-am căsătorit cu un preot.

Drive-through nunti - în opinia mea, pur americană „tradiție“. Și îmi place foarte mult :))

Știu despre nunta arab. Prietenul meu, care este căsătorit cu un arab a spus că mai rău nuntilor arabe pot fi doar înmormântare arabe, dar, din fericire, nu lasa necredincioșii. sensul general al acestei nunta, astfel încât sărbătoarea în diferite case, mutat loc periodic perezzhaya. Undeva în a treia zi de a conecta mirii. La început, totul merge fără un ospăț. plânge de „amar“ sau ceva de genul nu.

Nunta - este super. Nu vei regreta că ați convins. amintiri mare. Am făcut recepție la Palatul căsătoriei.

A existat o mulțime de vin și roșu și alb. Și tata pentru a arăta off, și am avut doar o georgiană acum, dragă. (Cine se uita la el acolo - Dumnezeu știe, cred că toată băutura care era beat). Apa, bauturi racoritoare (cola, Fanta, etc), sucuri. Caviar, pate, brânză. Salate soiuri: carne, pește, legume. pește sau carne fierbinte sau un grătar (adică 3 feluri de cald, am avut). Ei bine, tot felul de cârnați, șuncă afumată, etc. Și estessno tort, fructe și legume proaspete și murată. Mireasa si mirele a primit un pic, am plecat de foame. Am mers 70 de oameni, nu mai puțin. Valoare pentru bani nu știu exact cât de multe, dar un buchet.

Hmm mm. (Îmi amintesc să mănânce din cauza lui „amar!“ Noi nu sunt date în mod special). Vienez de porc, pui, cartofi prajiti Kiev, delicii orientale (unele muguri de bambus, Hee-HIK!), Ciuperci, sare, si chiar unele muraturi, salate (Olivier, kalmarovy, haină, altceva nu-mi amintesc, dar ceva foarte proliferare, salate), tot felul de cârnați și brânză, șuncă și așa mai departe. pește somon, pește coapte în aluat. Mm-hmm. Lordul Th mai era. ceva gustos stătea sub nasul meu pe care nu l-am încercat. unele aperitiv rece. Ei bine, ca întotdeauna vodca (mult) ( „Leader“ este selectat și „București“), de vin, (foarte mult).
Fructe (banane, struguri, mere și portocale), cafea - ceai, bomboane. nu a existat nici un tort. (Și la ceai, în general, nu este atins.)
Totul! Acum, mi-e foame. ))
Apropo, sărbătorind la restaurant „Okkervil“ ceea ce nu a regretat. Super serviciu, și de a face nici una dintre care nu au avut. Vă sfătuiesc pe toți pentru a sărbători în cafenele și restaurante - foarte la îndemână!
Oh-oo-oo. totul, pe scurt!