povești Review - un iepure de pluș, sau ca jucării devin reale, discursul copilului

- În cazul în care copilul te iubește cu adevărat, atunci va deveni reală.

- Te doare?

- Uneori doare. Dar când vei deveni un adevărat, nu mai este frică de durere.

Aceste cuvinte au fost scrise de Mardzheri Uilyams din povestea ei uimitoare „iepure de pluș, sau cum să devină jucării reale“ în 1922, în urmă cu aproape o sută de ani. Lumea de atunci sa schimbat foarte mult: au crescut în sateliții cer și rachete, oamenii au câștigat o varietate de boli, am supraviețuit unui teribil război, a inventat televizorul și computerul - un basm, acest lucru nu și-a pierdut relevanța. Chiar și astăzi, ca acum o sută sau o mie de ani, copiii îmbrățișarea lor de vis iepurași moale, păpuși și urși, prima încredere în ei secretele lor și în secret cred că jucăriile de noapte sunt în viață.

Copiii noștri, de la naștere, înconjurat de confort și de securitate, gadget-uri „inteligente“, desene animate în curs de dezvoltare și jucării colorate, povestea este mult mai important decât copiii din generațiile trecute.

Mai mult decât atât, copiii noștri, de la naștere, înconjurat de confort și de securitate, gadget-uri „inteligente“, desene animate în curs de dezvoltare și jucării colorate, povestea este mult mai important decât copiii din generațiile trecute. Facem tot posibilul pentru a se asigura că copiii noștri nu știu încercările și necazurile - și acest lucru este natural, dar pentru formarea unei puternice dificultăți de personalitate sunt necesare! Mardzheri Uilyams era sigur. Ponderea foarte autorul a avut multe: ca un copil ea a experimentat moartea subită a tatălui ei iubit, în tinerețe - o mișcare într-o țară străină, în tinerețe - primul război mondial, foamete ... Testul de oțel și de nerecunoaștere a publicului: o carte scrisă de Margery până în 1922, despărțit fără tragere de inimă și nu este popular. Dar dificultățile nu au rupt o femeie tânără, întărită doar caracterul ei, a învățat omenirea, a devenit baza pentru creșterea și dezvoltarea individului. Această experiență a scriitorului bolile vieții depășirea dorit într-adevăr să treacă pe la tinerii cititori lor, astfel că poate fi numit cu greu o lumină de carte și lipsită de griji.

Deci, în cartea „plus Iepurasul“ personajul principal (un iepuras jucărie, a prezentat băiatul de Crăciun) are o mulțime de curaj si perseverenta, greu de a păstra credința în vis, iubire infinită proprietar mică și nu trădează această iubire, chiar și găsindu-se literalmente aruncat la gunoi. Devotamentul său este răsplătită - sacrificiul tuturor, ea devine o adevărată, cum ar fi visat.

Sacrifică totul, devine reală, cum ar fi visat

Se pare că astăzi se va simți moale de pluș iepuras de blană auzi conversația jucării, uși scârțâind, soapta anxios ...