Merită să vină la insula Phangan pentru petrecere Full Moon (partid lună plină)

O, Doamne, cum îmi place să-și amintească despre acest loc) în paradisul numit Koh Phangan (Koh Phangan) Mi-ar plăcea să se întoarcă din nou ... Și acum vă spun despre modul în care am vizitat prima idee a venit în această insulă din Thailanda, care în cea mai mare parte este cunoscut pentru petrecerile sale pe plajă agresiv.

Când am trecut pe la Marea Andaman si Golful Thailandei, am subliniat pentru cele trei insule, care ar dori să viziteze. Soțul meu - un iubitor de tot felul „Enciclopedii“, astfel încât să afle că pe Phangan găzduiește petreceri de lună plină, el a decis că ar trebui să fie cu siguranță acolo.

Programul nostru de călătorie a fost întocmit în așa fel încât să avem două săptămâni tusim pe Samui, și apoi o săptămână pentru a aduce în jos Phangan (Koh Phangan). Dacă am fi știut că Phangan va fi mult mai interesant - nu ne-ar să rămână atât de mult în Samui. Dacă vom compara aceste două insule în ceea ce privește recreere: Samui am fost tânăr respectabil de pensionari, iar pe Phangan cuplu de hipioți în mijlocul unei luna de miere. Doar că fiecare insulă are propria energie si l-am simtit)

Ei bine. Și acum ce sunt atrași către această insulă de călători obișnuiți și turiști, deoarece, de fapt, nu există nici un aeroport pe Phangan și, prin urmare, „batchfile“ aici. Oamenii vin aici cea mai mare parte la petrecere lună plină, și este întârziată cu una - două zile. Și noi am fost chiar și o săptămână nu a fost suficient (de ce m-am îndrăgostit de acest loc poate fi citit aici).

Full Moon petrecere cum să obțineți

Noi nu suntem mulțumiți de această opțiune, am dorit să ne cunoaștem mai bine pe insula, asa ca cumpara un bilet pe feribot în aceeași agenție de turism și doar plutea departe pe Koh Phangan cu o dată deschisă.

Am stat pe plaja din Ban Tai (Ban Ao Tai Beach), îndepărtând prin bungalouri hotellook minunate de casă de țară Ala mare albastru Lotus Resort pentru 400 baht / noapte. absolut Noi nu sunt tensionate fluxuri, de multe ori se întâmplă pe această plajă - așa că am fost în mod constant în diferite locuri ale insulei, explorând-o pe o motocicletă. Apoi am aflat că prietenii noștri chirie sunt mult mai rău decât a noastră, mult mai mult la un preț ridicat.

Merită să vină la insula Phangan pentru petrecere Full Moon (partid lună plină)

Așa că ne-am petrecut timp pe terasa casei albastru Lotus Resort

În ziua petrecerii pe plajă, tocmai am frânată pe un drum songteo (autobuz public - microbuz), care ne-a condus la plaja noastră Ban Tai la plaja Haad Rin (Haad Rin Beach). Travel costa 100 baht pe persoană, într-un fel. Aceasta este o taxă fixă ​​pentru costurile de călătorie, independent de plajă, în cazul în care aveți de gând și ce zi. Taxiurile ply pe drumurile la fiecare 5 - 10 minute, iar în a doua zi - în jurul ceasului.

Songteo - autobuz public autobuz

La ce vă puteți aștepta de la petrecere Luna Plina de pe Ibiza din Asia - insula Koh Phangan din Thailanda

Dacă veniți aici pentru prima dată, atunci trebuie să știți că adapta nu neapărat vizita dumneavoastră la programul de petrecere lună plină. Din moment ce aceste partide au loc de mai multe ori pe lună - este parte diferită, cum ar fi Relax-partid, partid indian, Afterparty, și altele asemenea.

Cea mai bună parte din care ar trebui să fie de așteptat din partid luna plina - este faptul că se realizează pe una dintre cele mai bune plaje de pe insula Koh Phangan. nisip alb fin, o intrare perfectă în mare, fără teama de a deteriora picioarele de corali și roci, mare transparente Vodicka - Nu-mi vine să cred că în fiecare lună această frumusețe este expus la invazia de tineret beat din întreaga lume.

Luna plină de cod rochie de petrecere

Un cod special rochie de partid Luna Plina poate fi privită ca modele de pe corp cu ajutorul unor culori fluorescente (luminoase). Ne-am pictat în picioare la tava de vopsea, în timp ce bucurie ca niște copii (prețul autocreației - 20 baht). Daca nu sunteti un artist, sau nu au încredere cu tovarasii sai, tailandezi întreprinzători 50 baht decora spala fata ta de pe un tatuaj în formă de flori și alte simboluri.

Prețul pe bilet (de intrare) pe partid Full Moon

zone de dormit pe petrecere Full Moon

Având în vedere că băutura cerc în cantități mari - la petrecere Full Moon, există o zonă specială de lounge pentru recensământ. Acesta este îngrădit într-un teritoriu garduri din plastic în nisip aruncat saltele de dormit, care deja deranjate de tineret situată în ipostaze: el a căzut și a adormit. In apropiere paza, care iese în evidență pentru siguranța călătorilor. Din partea se pare ca un țarc, scuză-mă, dar aceste asociații vin în minte.

Luna Plina partid comentarii noastre

Deci, am fost uniți printr-un coridor de magazine și le-a prezentat sub formă de mărfuri tricouri cu sloganuri și coroane de flori pentru fete. Și am ajuns la teritoriul unui partid lună plină.

Înainte de aceasta, pe plaja Haad Rin (Haad Rin Beach) nu am fost în stare să meargă - chiar dacă el a fost de lângă a noastră. Drumul care duce la ea - super-mega rece (uneori unghi de înclinare de până la 50 de grade), iar apoi stânca serpentină, veți avea nevoie de timp pentru a recupera și de a înțelege teama că încă mai trebuie să vină înapoi.

Acum, de fapt, faptul că organizatorii petrecerii Full Moon pregătite pentru tineri se îmbulzesc aici din toată lumea să se rupă și stau. Aceasta este muzica de stiluri diferite, în principal, techno, RB, casa, dans și reggae de la cei invitați la festival DJ.

Puteți merge de-a lungul frontului de plajă, în cazul în care a construit o etapă pentru dans, pentru a alege un site cu muzica iti place, opriți și dans. Am auzit chiar că în cazul în care există o scenă în care executabilul piesele românești, dar niciodată găsit.

Puteți distra în continuare te jocuri active, ca un spectacol de foc (spectacol de foc), în care am reușit deja să ia parte la Phi Phi Don. Dacă ești cherchelit, probabil știți că alcoolul dulls sentimentul de frică. Prin urmare, sari coarda prin foc, a vrut-o dată de la compania noastra prietenos.

Primul mers la soțul meu și un prieten. Ca rezultat, au primit adrenalina lor: au ars pantaloni scurți și de la ei a fost mirosul de pârlit. După inspecția sa aflat că soțul ei a fost ars polborody și arde pe partea din spate a capului, dar prietena marelui păr de culoarea bronzului. Următoarea parte - format din soțul meu și pe mine să merg sari prietena sa răzgândit.

tatuaj Phangan în memoria partidului Full Moon

Apropo de asta, dacă nu știți cine este în afara acestor partide pe deplin - acestea sunt părinți tineri. La fel ca noi - mami și tati, restul vieții de familie și altele asemenea nu au fost încă oameni vechi.

Noi nu am stat la acest eveniment, înainte de sfârșitul finală (adică până dimineața), pentru că, după câteva ore, toate hype începe să pall. O mică gustare - la petrecere Full Moon poate fi o masă copioasă: cafenele, vânzătorii ambulanți și magazine 7/11. Apoi a mers la oprire în cazul în care aceeași muncă un cuplu de așteptare pentru un microbuz - songteo.

Nu voi descrie drumul înapoi acasă. Permiteți-mi să spun doar că a fost compania mai neplăcută - la fel ca în cabina mașinii a fost o mulțime de recensământ. Sunt în curbe ascuțite fac obiectul unui dumping pe podea, sau dreptul de voma la picioarele lui.

Suntem ușurați să fi sărit din autobuz când am văzut în cele din urmă plaja lor Ban Tai (Ban Ao Tai Beach). Astfel sa încheiat excursie pe jos noastră la petrecere lună plină.

Sfatul nostru pentru cei care vor vizita Koh Phangan pentru petrecere Full Moon

Ce concluzii pentru tine, am făcut-o. Mulți caracterizează insula Koh Phangan este o petrecere lună plină. Acum, am înțeles că nu este. Acest partid - doar o modalitate de a atrage turisti aici, insula are mult mai impresionante forte si locuri pe care într-adevăr ar trebui să meargă. Cascade, plaje și vârfuri de munte - tipuri, zdrobitor cap mai bine decât orice cocktail-uri alcoolice.

Da, aș reveni la Koh Phangan, mai mult decât o dată. Dar, așa cum nu realizezi pentru petreceri zgomotoase și petreceri pe plajă de lună plină.

Prin modul în care ați înțeles din articol - avem aproape nici imagini de la acest eveniment. Acest lucru se datorează faptului că în partid Full Moon este foarte ușor să-și piardă echipamente scumpe. La petrecere, mulți dintre cei care folosesc vizitatorii în stare de ebrietate și abil curata buzunarele turiștilor. Prin urmare, nu luați această zi pentru obiectele de valoare pe plajă și sume mari de bani.

Poate v-ar putea interesa:

Dragi prieteni, dacă vă place blogul meu - ajuta la dezvoltarea sa. Ia timp pentru a faceți clic pe „cota“ în social. de rețea.