Tunisia - "vacanțe chic, plaje fabuloase și mare, o țară interesantă și plină de culoare! Să mergem din nou

Pluses: excursii interesante, interesante, climă blândă, oameni sociabili, plaje nisipoase, atitudine minunată a localnicilor, soare, drumuri interesante, bune

Deci, Tunisia. M-am întors în urmă cu o săptămână și a scris un comentariu aproape imediat, în timp ce amintirile sunt proaspete. Deși ne-am bucurat atât de mult o vacanță în Tunisia că amintirile minunate nu vor dispărea niciodată presupun.)) Sincer, Tunisia considerată ca o alternativă la iubit Egipt. Desigur, acestea sunt două țări diferite și nu ar trebui comparate. Tunisia este diferită. O altă mare, alți oameni și alte lucruri. Tunisia, dar mi-a plăcut și nu am regreta că a ales această țară. Ea este atât de frumoasă, plină de istorie. Ce oraș frumos! Doar un basm. Există, desigur, minusuri și voi scrie despre ele. Dar voi spune dintr-o dată, în vacanță zbura întotdeauna cu un rezultat pozitiv, așa că am întotdeauna bine.

Tunisia -

Voi începe în ordine. Am zburat companiile aeriene locale Nouvelair. Am scris deja o revizuire detaliată despre ele. Cui este interesant - puteți citi aici.

Și așa, a sosit la ora 5 dimineața și un astfel de aer cald imediat în plămâni, de îndată ce am mers la scară. Am realizat imediat că ar fi fierbinte. Orașul la ora 5 dimineața de la fereastra autobuzului turistic, nu m-am gândit foarte bine, am reușit doar să observ că există multă verdeață în Tunisia, există chiar arbori sau mâncați. Foarte surprinzător))

Locuia în hotelul LTI El Ksar Resort. Voi scrie o revizuire detaliată a acesteia mai târziu. Acum, destul de un pic despre el, iar apoi pe oraș și din țară în ansamblu. Ne-am stabilit imediat, pentru că am dat 20 de euro. Suntem deja folosite pentru acest lucru, din cauza așezării globale a standardelor are loc după 12, chiar și, uneori, în mod clar, la ora 14.00. Dar cine vrea să stea și să aștepte devreme dimineața? Banii lucrează minuni. Oamenii care au venit cu noi în autobuz și pune banii în pașaport, și dintr-o dată stabilit. Imediat scrie, pentru mine nu e un lucru rău, dar deja banalitati.)) Pentru unii salbatic chiar da bani stabilit, dar scuză-mă, toată lumea alege o cale de sine. Am fost stabilit într-o cameră spațioasă, frumoasă, cu un seif, o plasmă, un pat imens și o vedere frumoasă bougainvillea, și apoi a fugit la micul dejun și la mare! Am venit aici pentru asta!

Tunisia -

Despre mare. Oh, poți scrie despre asta de multă vreme. În Tunisia, Marea Mediterană și este pur și simplu divină! Da, exact acest și nici un alt cuvânt)) Este atât de pură, frumoasă, interesantă. Sub picioarele tale nisip moale moale și nimic mai mult. Uneori valurile erau foarte mari, ca și în ocean. Cumva, de câteva ori, cerul era tulbure, era o furtună mică și valurile erau foarte mari, dar, dimpotrivă, era rece. Toți au sărit pe valuri și s-au bucurat ca niște copii. Muzicieni adulți strigau cu bucurie)) Singurul lucru, algele au adus multe. Dar nu au interferat cu marea.

Plaja. Nu știu cum în alte orașe, dar în Sousse linia generală de coastă. Adică pot să plec la țărm de la hotel la hotelul vecin sau prin hotel sau mai departe, apoi spre plajele orașului. Cineva a văzut minusurile din ea, eu - nu)) Și ce? Da, există comercianți care merg pe plajă. Ei vând tunici, eșarfe, fructe, nuci și totul în detaliu. Dar ei nu sunt absolut pristavuchie, ei vor întreba, nu este necesar, nu mulțumesc, la revedere. Pentru toate zilele libere am reușit chiar să ne împrietenim cu ei. Și nu numai noi)) Da, pe plaja du-te trecut local, dar din nou, ele nu sunt, de asemenea, pristavuchie, nu te uita la tine ca o pradă și chestii. Ei trec, comunică unul cu altul și asta e. Atleții alerg adesea. Tractorul se plimbă dimineața, adună gunoi. În general, acest lucru nu se supără. Totul este foarte civil, calm. Plajele sunt curățate zilnic de alge marine și de orice altceva. Totul este atât de rapid și de adevărat, este frumos să vezi!)

Despre creaturi vii. Mai exact despre meduze, care sunt foarte scrise. Și eu m-am gândit la ele. De asemenea, a fost frică. Dar meduzele au fost câteva zile și doar câteva piese pe toată plaja imensă. Un astfel de mare, strălucitor albastru, este vizibil deja de la o parte, frumoasă. Este bine să observați, dar este mai bine să înoțiți unul lângă celălalt. Mazăre rusă furioasă le-a capturat și le-a arătat întreaga plajă. Toți oamenii au alergat să privească minunea albastră.) Din animale, nu mai este altul decât peștele mic. Apropo, noaptea, pe plaja noastră, au stabilit foarte bine pescarii, așa că au stat pe țărm cu o barcă de pescuit timp de ore. Totuși, probabil noaptea, unii oameni se înapoiază mai aproape de țărmuri)) Căci dimineața, un țăran cu o captură proaspătă se plimba pe plajă. Probabil, oamenii locali cumpără. În cazul în care pentru noi, turisti, pește proaspăt apoi)) Despre plaja de noapte - aceasta este, în general, un subiect separat. Ce fel de buzunar, ce fel de relaxare stau noaptea pe plajă și privesc marea, aceste valuri, zgomotul ăsta. Doar o emoție. Și dacă călcați desculț de-a lungul coastei, de-a lungul apei, este atât de cald. Romance, în general)) Și emoții de neuitat!

Despre oameni. Am citit o mulțime de negativ și să fiu sincer, acum, întorcându-se din Tunisia, eu nu înțeleg cei care au scris lucruri teribile despre populația locală. Poate că, desigur, nu erau în Egipt. Acolo, din păcate, oamenii sunt sălbatici. Dar, în Tunisia spokoynyy.Idesh pe stradă și voi toți zâmbet, salut. Nimeni nu însoțește privirea vulgară și nu crede că dacă ai zâmbit și a spus salut, atunci tot ce doriți să învețe, se căsătorească, și așa mai departe. Dacă am cineva a fost drăguț, maxim de a face un compliment, intreaba ce faci, și nu mai mult, nici hărțuire. În traseu, nimeni nu spunea nimic. De autoturisme nimeni nu iese în evidență și strigă cuvinte diferite (bine ați înțeles ce). Ei bine, nu m-am uitat o dată, nici măcar nu l-am omorât)). Când te plimbi prin oraș trecut magazine și magazine, nici un băț „cumpăra cumpăra, preț bun, doar pAsmatret“. Vânzătorii văd că te plimbi prin, nu aveți nevoie de nimic, bine. A fost pur și simplu pașnică să călătorești pașnic în jurul orașului. Doar de mers pe jos, doar să se uite în jur, studiind oamenii care trec prin, case, hoteluri, magazine și așa mai departe. Poliția, astfel, în general, doar Ducky)) În primul rând, mi se părea că toate acestea ca pe selecție. Toți bărbații așa de înalți. Puțin am văzut pe alții. Tu du-te, te uiți de departe și cred că modul în care polițistul teribil, mașină păstrează o ureche la hoo insulă uite. Ai venit mai aproape, el îți spune: „Bună ziua / dimineața / seara“ și zâmbește și îți dai seama că nu este așa și amenințătoare)) Cu toate că, dacă te uiți atent, puteți vedea că el „veghează asupra“))

Apropo, despre siguranță. O mulțime de polițiști în oraș. Și când tocmai am sosit, erau mai puțini, apoi mai mult. Adesea, pe drumuri au existat blocaje datorate controlului poliției. Au verificat fiecare mașină. La intrarea în hotel o mulțime de securitate și, de asemenea, verificați mașini, pasageri, inspecta oglinda cu o mașină, înregistra totul. A fost mulțumit. Nu am simțit nicio tensiune sau pericol. Și pe plajă, apropie poliția.

Despre orașul Sousse, unde să mergem, ce să vedem. În general, în Sousse nu este atât de interesant. Lucru este că puteți vedea în afara hotelului, în cazul în care pentru a merge - este medina (ibid și cetate Ribat și o moschee mare), Port El Kantaoui. Și, în principiu, totul. Dar este foarte interesant. Pentru a simți aroma locală, ar trebui să vizitați cu siguranță Medina. Este o astfel de zonă veche a orașului, este înconjurat de un zid imens de piatră și este protejat de UNESCO. Localnicii trăiesc acolo și sa întâmplat că sa format piața. Puteți cumpăra totul pe această piață. Negocierea este necesar, prețul poate fi adus în jos cu jumătate sau chiar mai puțin. Am cumpărat o imagine de piele de cămilă acolo. magneți 3 bucăți de 2 dinari, T-shirt pentru copii și adulți (6-10 dinar) și o mulțime de lucruri. Și doar foarte interesant să rătăcească pe străzile din medina, foarte colorat. Te simți în seria Clone. Acolo, lângă intrare, stă vechea cetate a lui Ribat. Aceasta este prima clădire arabă din Sousse. Intrarea costă 7 dinari. Am urcat chiar și la un turn de 30 de metri. Acesta oferă o vedere magnifică Sousse (în port și medina). Oricum, este interesant să rătăcească prin turn, în camerele ei. Am găsit și băi. Foarte interesant. TIP. de îndată ce veți ajunge la / veni la Medina, va începe să se apropie local și cu un zâmbet începe să spună: „oo, un hotel, am să-ți spun că am lucrat ca bucătar, sau de securitate, lasă-mă să-ți arăt totul.“. Nu, nu te lăsa păcălit de nici un fel. Acesta este un divorț local cu barbă. Apoi, pentru acest tur vi se va solicita cu banii, și, bineînțeles, acești oameni nu sunt de la hotel)) Da, ei castiga, deoarece acestea pot. Dar nimic, și pur și simplu a refuzat să meargă facă mers pe jos)) Am fost doar de câteva ori și totul a mers, iar apoi nimeni altcineva nu a atins.

Vedere de la cetatea Ribat

Acum, despre portul El Kantaoui. Aceasta este o mică stațiune în stațiune)) Portul este pur și simplu interesant să ia o plimbare de-a lungul promenadei pentru a vedea frumoase iahturi și bărci, stau într-o cafenea și bea un ceai locale cu nuci de pin si, de asemenea, puteți vizita parcul de distracții „Hannibal Park“. Există plimbări foarte abrupte și teribile de la care se surprinde pur și simplu spiritul. Biletul este simplu. Cumpărați de exemplu 25 de bilete. Aceasta este de 25 de dinari. Du-te pe dealuri, spune - 9. Deci, 9 bilete contează și dau controlorului. Și cu toți. Atracțiile pentru copii costă de la 1 la 6 dinari, mai precis bilete. Pentru copii o mulțime de diferite carusele, astfel încât copiii să meargă acolo doar superb. Copilul meu a fost fericit.

Portul El Kantaoui

Ca în orice loc turistic, în Sousse există o mulțime de cafenele, restaurante, baruri. În mai multe locuri am notat. Dulce timp de un an, puteți să mâncați prea mult la Casa Del Gelato. Pur și simplu incredibil de delicioase și, în același timp, deserturi frumoase-înghețată! Cu fructe, biscuiți, cremă și alte lucruri. Puteți să luați câteva bile de înghețată și să mergeți la o plimbare în jurul orașului. Există multe tipuri de înghețată, astfel încât ochii abia fug)) Există, de asemenea, un restaurant Mio Mondo. Este popular cu turiștii și localnicii. Seara este o casă plină. Și toate pentru că acolo și narghilea rece și fructe de mare puteți mânca delicioase și proaspete. Și prețurile sunt destul de democratice. De obicei, am rămas acolo când am arătat fotbalul, Campionatul European))

Tunisia -

În vacanță, nu-mi place să stau într-un hotel. prin urmare, a luat câteva excursii de la ghid. prețurile sunt foarte decente. Prima excursie este rezervația naturală din Phrygia. Este o grădină zoologică, este foarte mare și animalele nu sunt epuizate, sunt în mediul lor natural. Cel mai tare acolo pe care le poate alimenta girafe, lemuri dețin o broască țestoasă și un ou imens de struț. Toate acestea, desigur, pentru taxa suplimentara, dar am ajuns să se odihnească și să nu contorizați bani)) În general, grădina zoologică, suntem incantati cu întreaga familie.

De asemenea, am făcut o excursie "Tunis-Cartagina-Sidi Bou Said-Bordeaux". M-am dus singur. fără un copil, deoarece turneul de la 7 am și 5 pm, o mulțime de timp în autobuz. și nu este interesant pentru un copil mic, de ce tortură?) Mi-a plăcut cu adevărat turneul. Am vizitat mai întâi capitala Tunisiei - orașul Tunisia. A fost foarte interesant să vedem cum trăiește și respira capitalul. Tunisia - după cum sa dovedit, un oraș imens cu toată infrastructura și este în continuă construcție. Clădiri peste tot, doar peste tot)) Apoi am mers la Cartagina. Acesta este un oraș antic. A fost foarte interesant să vezi și să asculți ghidul (apropo, tocmai am primit un ghid minunat). Din Cartagina am mers la băile (băile) ale lui Antonia Pius. Ele sunt lângă parcul arheologic și sunt cele mai mari ruine ale Cartaginei Roman. Acestea ocupă o suprafață de 1,8 hectare. Apoi, în orașul alb-albastru Sidi Bou Said. Este numit și orașul de artiști și nu este surprinzător faptul că imaginile din acest oraș pot fi scrise astfel încât spiritul să capteze. Într-adevăr, nu am văzut niciodată un oraș atât de frumos. El este cu adevărat alb și albastru. Casele albe și ușile și ferestrele albastre. Și florile sunt flori de flori, luminoase. În general, pentru un fotograf, de asemenea, un basm. Din puntea de observare, există doar o vedere magnifică a portului și a mării. A fost uimitor de ușor! Am fost atât de nedumerit, am visat că am uitat de timp și a fost aproape târziu pentru autobuz))