Recenzii despre viața de carte a lui pi

Atenție: această recenzie conține spoilere. Arată?

MINISTERUL AVERTISMENTE: UN MARE SPOILERE

Oricine a citit cartea intuitiv realizeaza ca a citit ceva mare si profund filozofic. Dar nu toată lumea înțelege care este sensul tuturor acestor lucruri, începând să toarne diferite epitete și admirații din abundența semnificațiilor acestei cărți. Iar sensul ei este unul: omenirea a venit cu Dumnezeu să ne ajute să trăim.

Dar. Să mergem în ordine. Să fim sinceri: nu a existat nici o istorie cu animalele. Era rodul unui creier gânditor violent, care nu avea altceva de făcut decât să înceapă să fanteze. Este firesc ca o persoană să simbolizeze animale cu o trăsătură caracteristică. Luați de exemplu Comedia Divină: Lynx personifică pofta, Leu - mândrie, She - Wolf - lăcomie.
În Viața lui Pi Gien simbolizează lăcomia (amintiți-vă de desene animate Leul Rege, în cazul în care acestea au fost gata pentru orice răutatea pentru o bucată de carne). De fapt, pe site-ul hiene în barca el a fost un bucătar pasionat, care a continuat despre instinctele sale și a mâncat un budist fericit, care Pisin Patel reprezentat ca o zebră, care, datorită dungile alb-negru simbolizează armonia vieții (budism).
Cel de-al treilea animal era o maimuță care și-a pierdut fiul. De fapt, acest fiu era Ravil (fratele lui Pisin), iar maimuta este strămoșul omului și, în combinație, mama lui Pisin.
Cel mai complex și ambiguu animal este, desigur, Tigrul. Pentru un tip tânăr și singuratic într-o barcă, un tigru fictiv era un fel de Dumnezeu care la făcut să trăiască. Este răspunsul la întrebarea cum naratorul ia obligat pe scriitor să creadă în Dumnezeu. Pi a inventat o poveste care să cadă așa cum am inventat-o ​​pe Dumnezeu să trăiască.

Adevărata confuzie este cauzată de insula canibală. Despre el în cartea a spus atât de puțin că trebuie să vă gândiți totul la tine. Cred că insula era încă acolo. Dar, pentru a nu fi Robinson Crusoe, eroul nostru decide să-l lase și imaginația lui cred că pentru acest motiv bun, spun ei, insula - mâncător.

Ultima întrebare culminantă - cea mai tristă - de ce a plecat Tiger fără să se întoarcă? De aceea, prieteni, că eroul nostru lasă în trecut toate încercările și fanteziile experimentate, considerându-le că nu mai sunt necesare. Ahead este doar o realitate bună și fericită.

Unicitatea cărții este că fiecare persoană își va alege semnificația pentru sine. Pentru cineva, va fi o carte despre căutarea unui Dumnezeu personal; pentru cineva o parabolă despre singurătate, ca o etapă necesară în viață; pentru cineva cu moralizare despre lupta cu esența lor "animal". Pentru mine a fost o carte despre marea putere a gândirii și a imaginației, care ia permis tânărului băiat să petreacă singur, fără apă și mâncare timp de 227 de zile.

De foarte mult timp nu am putut ajunge la acest roman, deși în listele de lectură a fost praf de mult timp. Mulțumită Academiei, care ma împins la acest pas, dar ce sa întâmplat a fost ceea ce mi-a fost frică: așteptări mari și, ca o consecință, o ușoară dezamăgire. Aș dori să înscriu cuvântul "ușor" pentru că cartea este frumoasă, dacă este judecată în mod obiectiv, și nu pe partea mea subiectivă.

Plot: Pisin Molitor Patel este un băiat indian al cărui tată este directorul grădinii zoologice din Pondicherry. Odată ce decide să meargă în Canada pentru a-și stabili reședința permanentă împreună cu familia și decide să ia cu el o parte din grădina zoologică. În felul în care nava de marfă uscată pe care o călătorește familia se îneacă și Pi se află în barca de salvare unul câte unul cu tigrul din Bengal.

Așa că revizuirea mea nu pare a fi un flux de conștiință, numesc acele momente care m-au cuprins cu adevărat și din cauza căruia romanul mi-a primit evaluarea pe care am primit-o.

5. Scena scurtă întâlnire cu bucatarul mi-a făcut o impresie de durată, în sensul că a reamintit ceea ce ei sunt oameni capabili, nave puțin singuri în derivă în rău, printre Pacific, cu nici o speranță de mântuire, fără hrană, apă și adăpost.

Mai mult mi-am încordat inițial abundența de căutare religioasă a eroului, care a fost dificil să se aștepte în romanul de aventuri, dar în cele din urmă, când a fost lăsat singur cu cerul, (veșnic dryhnuschego digestia kormozhku, Tiger nu pot fi luate în considerare), acest subiect a fost perceput în mod diferit, mai profundă și mai tragică. Mult mai impresionat a fost supraviețuirea de o lună în largul mării, elementele nu-i plac glumele și distrug mult mai mult decât un bici de morcovi. Și, deși personajul principal este reprezentat destul de o persoană sentimentală, și poate părea la început că el nu se ocupă cu riscurile au scăzut la cota sa de procese, instinctul de supraviețuire ia sa, și, treptat, tot mai mult eroul devine mai puternic.

Am fost surprins de atitudinea incomprehensibilă a întregii prime părți, pe care am capturat-o cu capul meu. Reflecții asupra vieții grădinii zoologice, examinate din interior și despre religii, în care încă nu înțeleg prea mult, dar cred că este necesar să învățăm ceva mai bine într-o zi. Aici totul este scris într-o limbă absolut ușor de înțeles și este ușor de citit.

Apoi a început aceeași acțiune, care a fost promisă o adnotare. Un băiat și un tigru într-o barcă în Oceanul Pacific fără margini. Situația indică deja un domeniu de acțiune destul de restrâns. Și din când în când devine plictisitor. Plictisul impresii intercalate vegetariene, forțat să se retragă din alimentele obișnuite, dar încă și-a extras propria hrană, relația dintre om și animal, într-un fel o persoană care transforma într-un animal.

Chiar credeți a doua parte, în ciuda unor neconcordanțe. Până citești al treilea. Concluzie și a fost pentru mine un factor determinant în percepția ideii. Și este cu adevărat interesant faptul că oamenii aleg fiecare variantă, suntem cu toții diferiți. S-ar putea să nu mă gândesc la faptul că există un altul dacă n-aș fi auzit de opinii diferite.