Recenzii de filme - "valerian și orașul a mii de planete" este timpul pentru a reveni acest cosmos la sine

Luc Besson a filmat benzi desenate franceze

Recenzii de filme -

Secolul XXVIII. Undeva în univers există o stație "Alpha", locuită de o varietate de culturi galactice. Ce creaturi uimitoare sunt acolo doar - toate sub ciudățeniei spațială David Bowie trăi în pace și armonie, fixat cu mult timp în urmă tot felul de mâini. Această ședere, de asemenea, agenți de pământ Valerian (Dane DeHaan) și Lorelin (Cara Delevingne) călătoresc prin spațiu și timp - sarcina lor este de a proteja comandantul Aruna Filitta (Clive Owen), care se execută în „Alpha“. Dar se întâmplă să bobble: misterios androgini fura Commander (deși, în realitate, au nevoie de un pic de animale ciudate și drăguț, care stă în buzunarul Lorelin). Duetul agenților terestri merge în urmărire: el este literal, colectează informații. Ambele drumuri vor duce la un secret politic teribil despre o planetă pașnică, asemănătoare cu Paradisul din Univers.

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

Justiție - o idee nobilă, dar este extrem de riscant: nu numai la începutul secolului XXI regizorul a început să eșueze, și gustul, și tehnicile de stil și semnătura. De asemenea, epigoanele cheie "Valerian și Lorelin" se pot lauda cu statut de "cult" cel puțin. Besson, de asemenea, s-au rupt și a luat cel mai scump film european vreodată (bugetul cu 200 de milioane de euro), care este de ore de aproape doi ani și jumătate de aventuri în lumi incredibile cu sursa naiv, fantezie Maiziere, puterea tehnologiei și conduce directorul intinerit. „Valerian și oraș miile de planete“, bazat pe faptul pe tema „Ambasador al umbrelor“, nu „Imperiul de mii de planete“, inventat atracția nu la fel de perspicace. Acest spectacol, care sa întâmplat în capul lui Luc Besson, când sa îndrăgostit de lumea "Valerian și Lorelin".

Recenzii de filme -

Tandem actorul Dane DeHaan și ex-modelul Cara Delevingne a lucrat incalcit ca duo-colegii de aproape iubitorii, în cazul în care DeHaanu devine un rol hilar de Lovelace. Despre relația lor este imposibil de înțeles ceva - pentru acest film sunt vinați în SUA și Rusia. Călătorii în spațiu și timp, ei sunt pur și simplu sortiți să fie împreună. În bypass-ul jenant tema de benzi desenate, care prezintă o iubire involuntar, și în filmul despre acest lucru la toate nici un moment să se gândească - „pentru că“ atunci s-au făcut pe principiul Această logică este fascinantă cu talentul propriu-zis, dar în orice caz fără apărare împotriva criticilor. În acest sens, kinokomiks Besson inima naivă și mai pură decât erotică „Al cincilea element“, iar concluziile sale se aseamănă cu colectarea adolescente de martisoare altor oameni.

De fapt, atârnă francezul în tricouri dulap pe care Maiziere și Kristen a dat umilit toți fără excepție pentru o jumătate de secol. Are-l ușor, cu o dragoste vizibilă, dar, strict vorbind, Besson nu avea o capacitate suficientă pentru a reproduce toate lucrurile minunate ale „Ambasador al umbrelor.“ Da, și amintirea lui de aventurile lui Valerian și Lorelin plin longueurs, nostalgie, narcisism și circ în exces (dans fantastic în imposibilitatea de a stoarce cel puțin unele emoție Rihanna). Cu toate acestea, filmul are spiritul unei școli de aventuri vechi, o inimă caldă și indiferența față de lucrurile care pot schimba orice alt film. În cele din urmă, fantezia se întâmplă rareori cu logica și cu un buget mare - cu amândouă.