Rotan ca pasăre vie

Mi sa întâmplat să venim la Volga chiar în prima primăvară. Acum este puțin probabil să mă aventurez pe astfel de gheață cu o grosime de cel puțin patru centimetri și chiar pe Volga. Dar apoi a călcat cu îndrăzneală pe ea, speculând și crăpat. Nu v-ați scăldat niciodată, pentru că și curajul este prost.

Nu contează cât de mult au încercat să prindă măcar câteva lucruri mici, dar nici măcar n-au văzut. Deși mergem acasă. Și apoi mă uit la însoțitorul oprit unele băltoacă, din care ieșea un stâlp de telegraf cu fire rupte și atârnând (puneți un ruinată sub inundare.)

- Ce pot să existe, cu excepția broaștelor? Și dorm, am început să mă îndoiesc. "Cimitirul este alături."

- Peisajul este pesimist, nu inspiră.

Cu toate acestea, am forat o pereche de găuri la coloana de mai sus. Și - despre un miracol! - datul din cap udilnikov nostru brusc zvâcni, tresări frison, iar pe linia atârna de pește ciudat, pe care am confundat la început pentru pești mici. I-am prins odată în nord, în Igarka, în bălți similare, fiind un băiat de zece ani.

"Gollyans" au zguduit disperat și nu mai erau decît un deget. În curând, ne-am săturat să strângem pești mici, mai ales după ce au plecat la Volga. Și noi, am aruncat o duzină de pești în canon, ne-am dus să expunem gerfitele, mai ales că n-am sperat că piciorii ar putea fi interesați de acest lucru exotic.

Nu este nevoie să pună multiplicatorul și tocuri, a se vedea zherlitsy pavilion ridicat, apoi chiar în fața ochilor noștri, se afla o alta. Și acolo și acolo, bobinele se roteau, nu se opreau. Pe de o stiuca majoră zherlitsy nu prolezshaya pe bine, el clătină din cap, roata filate și a coborât. Nici măcar nu am avut timp să-l subminăm. Pe de altă parte, jonglerii au scos un pește de cinci kilograme. Boiko cu pesti deget luat știucă mare par pentru a dispersa întreaga schimbare în cartier. Unii s-au întâlnit, unii doar au rupt micul prajit. Curând am rămas fără „minnows“ momeală de pește (ca și acum știu - Roth), și ne-am dus înapoi la piscina pe rug, jurând că pur și simplu nu a adus toate astea neserioase la prima vedere, un fleac, deși în josnică plin de viață.

Ziua era înghețată. Peștele care stătea pe stâlp au fost deja glazurate, în timp ce altele se opreau peck, ca și cum ar fi tăiat.

- O vom pune pe mormyshki, o vom trage ", a sugerat prietenul. - Poate că o să o ia cu nerabdare.

Nimic de făcut, a luat peștele congelat și a mers la Volga, lăsându-i pe "golian" -trotonii în kan, să se dezghețe în timp ce mergem. Imaginați-vă surpriza noastră când am deschis o cutie pe site-ul jailbrothers și am descoperit în ea pești absolut vii și viguroși gata pentru serviciu.

De la cei goi și neprofitabili, părea că pescuiesc, două zile de acaparare activă pe sulițe, zile de neuitat ale știucului zhora s-au dovedit. Și Zhivtsami au fost ceva de pește cu degetul. Rotanii sunt "golliani".

Încă o dată am fost convins de vitalitatea extraordinară a rotanilor când știam deja destul de mult despre acest pește ciudat. Era deja pe gheața de primăvară. După ce am prins un kilogram de rotan destul de dens în iazul local, acasă am pus peștele în congelator. Obosit, nu am dezmembrat posesiunile de pescuit - spun ei, dimineața, toată dimineața. A doua zi am pus peștele să se dezghețe și a început să scuture rucsacul. Și dintr-o dată a căzut brusc rotunjit, totul într-un fel de miez uscat și, parcă nu era viu. Dar dintr-o dată mi-a mișcat și mi-a făcut ecrane. A venit la viață! După ce s-au auzit sunete uscate de peștele de decongelare. Mă uit în jur și rotanii mei s-au dezghețat și au sărit pe masă.

Rotan ca pasăre vie
În spatele putregaiului din Korotni

Prinderea pe Bohr pe Vetluga, mergem la Volga, mai exact - la mlaștini, bălți, care se află sub baraj pe malul stâng al Cheboksary rezervor. Aici cel puțin poți să te ascunzi de vântul în creștere și să stai până seara cu o tija de pescuit. Rotanii trag pentru plăcere, binele bățului pe care l-am luat deja de Borovskaia suficient.

Trecem vechea biserică, biserica în care am petrecut noaptea. În aceste fapt stagnante, fals, dar în vremurile bune chiar și permise în biserică, uneori, pescarii shebutnoy cu probleme se încălzesc astfel încât până dimineața să ia un pui de somn pe o saltea sub o cupolă de mare și privirea strictă a sfinților. Un păcătos, chiar și cum îl stoarcă cu un prieten sub saltea, în mod deschis, o sticlă de „alb mic“, doar ca tatăl meu nu a observat. Chiar și cu oboseală, dar nu a vrut să ofenseze, aduce un bun păstor. Iar noaptea, din nou, sunetele unui organ electronic au fost auzite în templu. Se pare că preotul a fost furios cu ceva, nu este "Yamaha"? Se pare a fi scorul pregătit, a pus pe voturile pentru cântările și am ocazional și „Yellow Submarine“ chudilas Beatles printre armonie bizantină slabă.

Se întorceau totuși la baraj și se repezi de-a lungul lui la Boogerul prăjit, lăsând în urmă un praf de zăpadă. Sub barajul de pe gheață, mlaștinile stau aici și acolo pescari, ascunzându-se de vânt. Deși stațiile de pompare care pompează prin baraj sunt pompate, dar totuși apa găsește o cale, formându-se în zonele joase ale unei lacuri. Primele astfel de mlaștini sunt așezate de crapi de cruci și roți.

Toți prietenii doresc să găsească niște baltă legendară, unde, potrivit informațiilor lor, un erou rotativ la un kilogram cântărește.

- A existat unul: ", de asemenea, explică de bunăvoie pescarul orașului, Yoshkarolinets, pe care l-am întâlnit în ultimul timp înainte de Puddle Booger Roasted. "Și el era aici, chiar aici, la această stufătoare". El își întinde mâna peste vegetația mlaștină ascuțită. - Dar, aparent, au prins toate cărbunile. Acum, doar acest lucru se întâlnește - el a fost, larg răspândit pe mâini în conformitate cu un obicei de pescuit cunoscut, dar, rușinat, le-a redus la dimensiunea unei cenusii medie.

- Ei bine, unul ar fi prins, și atunci este bine, Michael notează filozofic.

- Și ce vei prinde? se întreabă pescarul.

- Deci, pe viermi de sânge, ce altceva?

- Nu-i așa, băieți, obișnuia să-și mănânce grăsimea. Ține-o. Sunt destule pentru toată lumea.

El îmi ține o felie de untură cu vase de pastă de carne.

Am pus mormyshki pe o felie de grăsime și o coborâm în găurile pregătite, care sunt forate aici foarte mult. Sasha captează pe o momeală de linguriță, care este de asemenea tăiată cu șuncă. Există! Primul rotativ din tadpole a luat-o de la el, la troll. Am simțit un zgomot, apoi nodurile se lăsaseră deloc. Chiar și Ivan „furat“ o companie mare și a fost recoiled de la pești fără precedent, dar apoi se adapteze el însuși și a început să tragă mormoloci ca și cum nimic nu sa întâmplat. Rothan a luat cu palma, mai rar - este mai mare. Aparent am întârziat deja pentru "distribuirea de elefanți".

Prins la întuneric și, probabil, ar fi luat o rotație jester-noaptea, dar este timpul pentru noi.

Acasă pentru cîta oară, am văzut cât de gustoase și ofertă, acest Rotan pește stîngace - rezervoare de apă deversată speranța pescarilor ruși în vârstă de înaltă tehnologie, „elektroudochek“ nachhatelstva și natura universală.