Dieta Anna Sutkin - meniu, recenzii

Dieta Anna Sutkin - meniu, recenzii
Anna Snatkina este cunoscută publicului rus dintr-o varietate de seriale TV, cum ar fi "Ziua Tatyanin", "Terapia generală" și nu numai. Nu mulți știu că această actriță ia dat sportul timp de treizeci de ani întregii vieți. Încă din copilărie, Anna Snatkina se bucura de aerobic și gimnastică. În mod surprinzător, chiar și revenirea completă la acest sport nu a permis eroinei să uite pentru totdeauna excesul de greutate, de aceea, de îndată ce Anna a devenit actriță, a apărut dieta Anna Snatkina.

Istoria dietei Anna Snatkina

Când viața stelelor a început pentru Anna Snatkina, fata a avut o înălțime de 170 cm și a cântărit 60 kg, considerând astfel de parametri ca fiind buni. Dar atunci când Anna avea prieteni printre actorii cu experiență, apoi de la ei, ea a aflat că camera a fost complet plină. La început, Anna nu a crezut acest lucru, dar când rezultatele primelor filmări au fost prezentate pe ecran, Anna a fost convinsă de veridicitatea cuvintelor colegilor ei și atunci a apărut dieta Anna Snatkina.

Ce este dieta Anna Snatkina?

Dieta Anna Snatkina se bazează pe preferințele de alimente vegetale. Astfel, steaua a eliminat produsele de cofetărie și produsele din făină cu carne. O astfel de dietă nu te-a făcut să aștepți mult pentru rezultate, dar Anna a început să observe că, pe lângă faptul că era supraponderală, și-a pierdut puterea. Aceasta a determinat-o pe Anna să solicite ajutor unui medic. Acolo Anna a fost sfătuită să nu renunțe la produsele din carne de soiuri slabe. Anna a decis să urmeze sfatul nutriționiștilor și să includă în carnea ei dieta de carne slabă. Steaua a fost foarte surprinsă când a observat că forțele au început să se întoarcă, iar greutatea a rămas la același nivel ideal. De atunci, Anna a fost convinsă că înainte de a începe o dietă, fără sfatul unui medic nu poate face.

Recomandările lui Anna Snatkina

Actrita nu pierde ocazia de a împărtăși sfaturile unei figuri frumoase cu fanii ei.

• Anna este pe deplin încrezător că efectul de iaurt pe corp pur și simplu miraculos, de aceea este recomandat ca toate aranja zile de repaus alimentar în acest produs din lapte fermentat pentru a pierde unul sau două kilograme
  • Actrița era convinsă că carnea și peștele nu se lovească de lovituri pe figură, de aceea este recomandat să se includă în dieta acestor produse, dar recomandă să le mănânce în porții mici, căile blânde, care este aburit sau fiert în formă de chiftele și hamburgeri.
  • Încărcăturile fizice trebuie să fie prezente și chiar dacă nu puteți merge la sala de sport, puteți pur și simplu să acordați mai multă atenție mersului pe jos sau să spuneți că plimbări pe role sau biciclete
  • Nu este interzis cel puțin o dată pe lună să încercați ceva delicios, chiar dacă nu este util pentru figură

Dieta Anne Snatkina inițial nu diferă doar inteligență și a evoluat din experiență eroina, dar recomandările de mai sus, Anna a fost deja atunci când a scăzut în greutate și să câștige experiență în dietetică.