Recenzii ale cărții Dark Materials

Sfârșitul poveștii am să-l pun ușor supărat, pentru prima dată citind această trilogie, am fost până de curând crezut într-un final.

În general, o poveste minunată, deși dură, dar atât de minunat.

Aici am scrie o recenzie și am înțeles că vreau să citesc toate cele trei cărți din nou.
Vă sfătuiesc pe toți să citească!
Deși mai tânăr, cu atât mai mult impresia că se va face pe tine.

Lui Dark Materials Filip Pulman

produsul „lui Dark Materials“ de ambiguu. Pe de o parte, se situeaza pe locul al treilea în lista celor 200 cele mai bune cărți potrivit BBC, pe de altă parte, cartea a fost supus unor critici intense din partea reprezentanților Bisericii din întreaga lume. Philip Pullman din trilogia lui, într-o formă voalată a încercat să dezvăluie problemele foarte sensibile ale relațiilor umane și a religiei.

Dar dacă te uiți la această lucrare este o dezbatere teologică, în cele din urmă, vom vedea poveste bine scris, care este unic în sensul artistic, și în scena. Toate aceste evenimente sunt în desfășurare mai multe lumi, fiecare dintre care este neobișnuit și unic în detaliile sale. De ce sunt doar pantserborny (ursi blindate rezonabile) sau mulefa (animale cu roți care utilizează păstăi de semințe de copaci nativi ca o roată).

Trebuie remarcat faptul că eroii trilogiei. Chiar si personaje episodice au trasaturi de personalitate unica, sa nu spun nimic despre personajele principale. Sentimente, personaje și experiența emoțională a Lyra și va cititorul va experimenta din plin.

Vă sfătuiesc pe toți să citească această carte. Copiii, pentru că „His Dark Materials“ este un basm, un dur, fără compromisuri, dar, de asemenea, de predare bun basm. Și adulți, pentru că această trilogie atinge multe subiecte importante: religioase, spirituale, și pur și simplu uman, și poate că cineva va găsi în aceste romane pentru a descoperi ceva nou.

Lui Dark Materials Filip Pulman

Aceasta este o carte despre lumi paralele, un concept alternativ al Creatorului și lumea morților, oamenii cu sufletele dincolo de trupurile lor (care le însoțesc în formă de animale) și oameni fără suflet. Despre lucruri minunate, cum ar fi împărăția urșilor inteligente, instrument, prezice viitorul, care se poate folosi doar copiii despre creaturile bune, se deplasează la roțile implicite. Dar, de asemenea, de cruzime, stereotipuri, de modă veche, crimă și suferință. E o poveste lungă, cu complot bine dezvoltată și o vedere foarte neobișnuită a universului. Cred că acest lucru este în mod obiectiv cel mai bun din tot ceea ce am citit.

Cum aș putea să nu s-au schimbat, și nu contează cât de mulți ani nu a lăsat în urmă, voi reveni la această artă acoperire familiar din nou și din nou să audă foșnetul de bun venit favorit.