Demonul din interiorul „de groază film despre o autopsie recenzii de film, lumea de ficțiune și fantezie

În morgă private de mici dimensiuni intră în corpul unei fete tinere. Identitatea nu este stabilit, nici un semn de violență. Cadavrul a fost găsit în circumstanțe foarte ciudat, astfel încât medicul legist și pe fiul său helper trebuie să dau seama într-o noapte fata a murit. Dar o astfel de deschidere în practica lor nu a fost.

Autopsia lui Jane Doe

E drăguț, un nume bun. Desigur, eu prefer originalul - „Autopsia Dzheyn Dou“ - atât de ciudat să aud în schimb altceva, dar, dacă preferați - mergeți mai departe, să fie „demon în termen.“

Regizat de Andre Ovredal despre titlu românesc într-un interviu cu revista mai inchisa

„Demonul din cadrul“, în ciuda apartenenței evidente la ororile care combină elemente ale altor zone. Aici și detectivul și drama psihologică, și puternic parte „de lucru“. La fel cum maniac fermecător Dexter dezvăluie crimele stropilor de sânge, Coroners stabili adevărul pe corp mort. Murdărie sub unghii, starea organelor interne, conținutul stomacului - o persoana care stie totul în stare să spună povestea victimei.

Demonul din interiorul „de groază film despre o autopsie, recenzii de film, lumea de ficțiune și fantezie

Înainte de a filma Emile Hirsch a vizitat camera adevărată pentru autopsie și a fost interesat de detaliile procedurilor

Noi oferim ceas activitatea a doi profesioniști, un tată și fiu. Ei întruchipează perfect Brayan Koks și Emile Hirsch, respectiv. Personajele lipsite de adâncime: nu se obișnuiește pentru funcția de gen, dar oamenii care trăiesc. Potrivit împrăștiate aici și acolo detalii, am dorisovyvat imaginile lor pe fraze aruncate, uite în trecutul lor și fără să vrea, le intră în simpatie. Împreună cu personajele privitorul trece căutarea înfiorător numit „autopsie.“ corpul Dzheyn Dou păstrează secrete care nu trebuie divulgate. Și știi mai multe personaje, mai mulți nori se adună în jurul lor.

Ar trebui să fie, de asemenea, a spus scenei, care este foarte importantă pentru istoria acestei Camerei. Morga locală, oricât de ciudat ar suna, este destul de confortabil. El nu arata ca un morgile tipic de filme de groază - „casa pelviana“ cu un spital lumini strălucitoare și vopsite în culori reci ale pereților. Aici morgă are conac de familie subsol: lămpi drăguț, imagini pe pereți, încăpere comună. Această zonă a principalelor personaje, atunci ei simt ca peștele în apă, asculta rock în timpul autopsii și glume schimburi profesionale. Este mai puternic efectul, atunci când lumea lor începe să pătrundă dincolo.

În vremurile de demult clopoței morți pe picioarele lor agățate, pentru că ei nu au putut distinge întotdeauna între moarte de la pierderea conștienței

Intriga filmului poate fi asemănat cu un puzzle: imaginea de ansamblu va fi vizibilă numai după ce toate piesele se fixează în poziție. Și aceste piese trebuie să iasă din frumos și morți, după cum tânăra amanta a „Via“ străin. Un astfel de puzzle, înmulțit cu duo minunat de actori pe ecran, și deține atenția privitorului. Horror componentă este bună, în timp ce există un fond non-intruziv, creând tensiuni. În timp ce situându-se în apropiere, ca o premoniție de dezastru iminent. Chiar și tehnici pentru cea mai mare parte vom vedea un set de clișee: luminile care explodau, voci ciudate la radio în oglindă.

Dar când misterele dezlegat și în cele din urmă drăcovenie otvoovyvaet ecran, thriller întunecat și original dă drumul spre un tipic (dacă nu banal) oroarea supranatural, cum nu există nici un număr. Cazul în care totul pare să fie bine, dar în interiorul liniștit ingroapa sentimentul de frustrare. Da, „Demonul din interiorul“ cu siguranta de neuitat - în primul rând datorită conceptului. lacune grave în poveste nu este. Partea sa tehnică nu există întrebări. Cu toate acestea, la început părea că regizorul, un fan al James Wan, va lua o altitudine mai gravă.

bandă de gen puternică cu o idee originala, dar nu până la sfârșitul potențial nerealizat.

Oluen Katrin Kelli aproape tot filmul pune pe masa de gol