Gumerova Adele. centrul orașului Breslelor, Belebey, Republica Bashkortostan, România
Scriitura este în limba engleză cu traducere. Nominalizare I în această lume.
Fiecare persoană are hobby-ul său și ca o chestiune de fapt mai puțin timp liber pentru a face ceva ce ne place sa fac cel mai mult. Am, de asemenea, multe hobby-uri. Ca eu sunt un elev am haven`t prea mult timp liber în timpul zilelor de școală. Și eu studiez în școala rusă, astfel'am luat doar o zi liberă. It`s duminică.
În timpul liber îmi stau, de obicei, cu prietenii mei sau naviga pe net. Dacă este vară Încă nu folosesc computerul de mult și au o mare de timp în afara. Dar, în toamna, iarna și primăvara trebuie să folosesc computerul mai mult pentru că, uneori wecan`t face temele fără a utiliza Internetul. Și eu, de obicei, chat cu prietenii mei pentru că eu văd `t unele dintre ele pentru o lungă perioadă de timp.
În zilele de sâmbătă sau duminică am ajuta, de obicei, mama mea cu treburile casei, ma uit la TV, întâlnirile cu prietenii mei și de multe ori la chitara pentru ca `m nebun despre muzica.
Dar, uneori, în cazul în care zilele de școală au fost ocupat și a trebuit să studieze mult mai greu, pur și simplu mă relaxez. Cred că trebuie să facem ceva interesant în timpul liber pentru ca am devenit borried și obosit după efectuarea temelor și la studierea atât de greu.
Toată lumea are un hobby și un pic de timp liber pentru a face ceea ce ne place cel mai mult. Am, de asemenea, hobby-uri. Și, din moment ce eu sunt un student de, nu am mult timp în zilele de școală. Cu asta, eu sunt în școala românească, așa că o zi liberă, am doar un singur - duminică.
În vara nu stau la calculator o mulțime de timp și o mare petrece in aer liber. Dar în toamna, iarna și primăvara trebuie să mai stau în fața monitorului, așa cum am învățat, care se poate face numai cu ajutorul resurselor de pe Internet. De asemenea, eu vorbesc mereu cu prietenii mei, pentru că noi nu vedem cu suficientă unele dintre ele lungi.