Odihnească-se în Vityazevo cu copii - pe

Odihneau în '14, probabil, nu sa schimbat deja mnogoe.rebenku a fost de 1,6 ani de la plaja centrala nu a mers, a mers pe o taxă de acolo pur oameni aproape nebylo, au acolo și să mănânce, dar ia ssoboy.
S-au hrănit și pregătite în cantina și cafenele, dar a cerut mai întâi proprietarii casei unde au filmat camera unde sotit și în cazul în care nu este necesar un alt hodit.est parc cu atractii pentru detey.v Anapa a mers, de asemenea, atât de curat aspect gorod.est akvaprk

nu am îndrăznit să copii)))) in-lege a oferit să stea cu ei și nu ne-am dat în plan și în Gelendzhik))) noi împreună am fost nici în cazul în care))) numai că nu-mi place modul în care - am zburat la Aerope. Vityazevo, și apoi cu autobuzul la Gelendzhik (astfel de tichete primit)))) încă decis o săptămână înainte de plecare)) ca oricine, dar mi-a plăcut - casa de oaspeți un mare prins + alimente foarte bune, am trăit în golful albastru - acolo plajă cu pietriș și curat, Anapa, de asemenea, există o plajă cu pietriș și a fost, de asemenea, curat, în centrul de câteva ori am fost pe plaja - nu îndrăznesc să urce alge))))

drepte am vedea o imagine a mulțimii de gros w o p

care rulează alerga să ia un loc mai bun

Văd aceste plaje murdare și Marsh mare

noi, de asemenea, vom merge la sud noastre, dar numai atunci când a emis gratuit.

pentru bunica nebun acolo, Uf, nr.

anul acesta am avut nici o mare, și nu pierd nimic ..

și voi v-ati noroc ca totul este bine gestionat!

De asemenea, ne-am dus la Vityazevo, dar atunci când prietenii sunat și a spus ce se pzdts (acestea sunt 2 înainte de am ajuns acolo), am decis să meargă mai departe în jos pe coasta))) Ca urmare, au fost în satul Buna Vestire, la 20 km de Vityazevo. mare curată, nisip, oameni mici, prețurile nu sunt la fel de iaduri în Anapa, kishechki a fost cu noi. ne-a plăcut

Sfânt, sfânt, sfânt. Am mâncat acolo tantari! Mistui toate fără excepție. Și zgomotos. Și pe plaja spălare picior - pentru bani. Și, ca marea de meduze jeleu. Înotat doar în piscină. Zgomotos. Fiule, cu toate acestea, a iubit meduze de a conduce, dar revenind la numărul de preoți și niște lași răzuite din noroi Șmatko. Zgomotos. Cel mai bun din toate Yeisk. Liniștit, nisipul de pe încălzitorul și să aibă un loc unde să meargă, ci pentru toată lumea, desigur, propria lui. Am destul de zgomot la locul de muncă. Sunt pentru o vacanță de familie liniștită

Asta tocmai a sosit de la Vityazevo) a fost plăcută, dar nu avem nimic de a compara)) din oraș înapoi în Buna Vestire există oameni mai puțin, pentru că ei nu bine dezvoltate stațiune de vacanță) și în Sukkah, în cazul în care Funky krasivo😍 vid😍Ochen să treacă prin împreună, plin de cafenele ) mare, în floare peste tot, mi se pare, la mijlocul verii, am fost curate și de plajă și mare, iar marea este deja cald)

Odihnească-se în Vityazevo cu copii - pe

Prima excursie la mare cu copilul a fost vara trecută, a fost un an și jumătate. Odihneau în Vityazevo mai întâi în Rose Red, apoi prelungit șederea și mutat hotel arțar de aur.

Aur arțar mai ieftin de 2-2,5 ori, dar trebuie pentru a obține mai mult de un picior!

În anul trecut au fost în hoteluri Vityazevo ... Despre nu cere, dar ele sunt destul de mult de-a lungul coastei, și cel mai frumos, cred că poate fi găsit vrednic.

Dar marea ... aceasta este marea noastră Neagră, și cât de multe acolo, care nu s-ar spune, că este curat și frumos - povești care e! E ca algele, mucuri de țigară, pachete, etc.

Nu-mi place faptul că orașul nu este situat de-a lungul coastei, și perpendicular pe linia de coastă - foarte inconfortabil. Întreaga „viață“ la aproximativ același loc - este Paralia - plaja centrală și locul vagabondaj, oamenii de acolo foarte mult.

Sincer, nu trage înapoi

În Dzhemete anul trecut, odihnit în lagunară prima linie de familie (aproape de mare), la fața locului de luat masa, loc de joaca, camere cu baie, WC, frigider, un condensator, un televizor, numai în cameră erau furnici mici ... o mulțime)) este protejat), plaja din apropiere - frumusețe nisip, există aceeași laguna de Aur (uita într-un motor de căutare, site-ul va ieși), există o cafenea și shki de luat masa, cumparaturi, toate acestea nu este departe))

Am odihnit fiica de ani în saloane și totul a fost super!))) Cred că este necesar să se ia viața mai ușoară))) din vânzarea de apă total de acord, dar avem o mulțime în cazul în care au fost pe coasta noastră, nu ne-am întâlnit o astfel de problemă! Cazarea este mereu în căutarea pentru o plimbare de 5 minute, iar dacă veți căuta, puteți la același preț și pentru a găsi neuzh, desigur neverificat) în căutarea unui mai mult timp vor fi cheltuite. În ceea ce privește fondul nu sunt de acord, desigur, eu înțeleg, 15 min. De la mare cu copilul, nu doresc întotdeauna să meargă, dar am ajuns la mare, nu numai pentru recreere, dar, de asemenea, pentru a obține beneficiile pentru sănătate de apă de mare, astfel încât numai marea))) distracție pentru copii, cum ar fi attraktsionov- gorochki au piscine mici, trambuline cu bile și fără cai, electrice, mecanice, în cazul în care vă puteți ține copilul, sau dacă doriți EXT? De la restaurant, de asemenea, ne-am aventurat din nou, de data aceasta selectați acest loc))) dar de ce bucătar nu, nu a avut timp?))) Fructe si legume este mai bine să cumpere în piețele locale, care sunt, de obicei, departe de plaje, dar prețul mult mai ieftin. Dacă ceva nu merge bine, nu se supere))) de asemenea, că a vrut să împartă experiența, vom pentru prima dată, suma prea obscen la stânga, de modul în Anapa)))

Încă o dată, am citit diverse posturi de pe mare, în rapoartele noastre. Și pentru cîta oară pentru a pune o întrebare, de ce oamenii merg toate ezdeyut. rutier de serviciu, entertainment- și cel mai important calitatea mării. noroi noroios verde. La fotografie prietenele ședinței talie-adânc în apă, iar în partea de jos nu mai este vizibilă, turbiditate numai verde (au fost Kabardinka).

Sufletul meu nu aparține în totalitate destul de scump în străinătate.

Voi fi atent ce-ți dorești)) și apoi infecta)) este bine că experiența în full-time pozitiv, dar apoi m-aș simți ikalos mai mult de o zi))

Bună ziua și spune marea și plaja din Golubitskaya curat?

Am stăpânit, ahaha))) suntem de asemenea, va amenda. Unde l-am lăsa atunci /), se va rupe orice)) și nu pot face față cu ea și nu am nimănui, cu excepția soțului meu, nu am încredere în ea. O problemă cum ar fi în cazul în care a cumpărat aceste pantofi de cauciuc? Nicăieri nu se poate găsi, de exemplu, văzut într-o singură Magazev, iar ei sunt kapets mari piciorul meu doar 11,5 cm.

Ne-am dorit inițial gible în Gelendzhik. Dar apoi soțul ciudat a început să spună că marea murdar, toate lucrurile ... Deși aș vrea să merg acolo, în cazul în care nu am fost. Vom merge în Lazarev, am fost acolo deja, dreapta))), și doar o săptămână. Soțul meu nu vrea să ia o vacanta mai mult de o săptămână, vrea să lucreze, o clătită (

Și cu tot felul de rotavirus și alte prostii? Nici nu vreau să mă gândesc la asta, dar fetele sunt speriat de acest byakoy ciudat (acum un pic ochkuyu

Dacă știți dinainte cum să se comporte în momentele de capricii pentru copii, și știu exact ce să ia la drum, nu toate lucrurile, și să credem că toate acestea vor fi utile, cred că restul copiilor va fi normal. M-am de trei ori și a plecat de zbor cu un copil de până la doi ani, a luat totul, și a crezut că era încă un copil mic întotdeauna kapriznichat, eu abia acum înțeleg ce să facă atunci când copilul este într-un loc nou. Acum TFA TFA chu obține doar repaus normal, dar el era deja foarte interesat de orice, de la doi ani)))) Te-chiar și înota în mare.

Ca întotdeauna, sunt super, eu întreb mereu dacă avem undeva să mănânce restul: -Ai cu copiii tăi? Desigur, așa cum fără ele, singura excepție lui cel mai mare nu ne-ai interesat govorit.fotki super, topirea în ancora bine, puțin morjachok directe foarte elegant

Ne odihnim în Lazarev câțiva ani în timpul sezonului de vară. Îmi place, dar să facă acest amendament, nu am fost în Lazarev, un decalaj V Katkova (este de 20 de minute cu mașina de serpentine Lazarevsky) Aici este excelent. Da, trasele sunt de-a lungul coastei, dar în general, nu tulpina, și nu acorde atenție la el chiar. Ceea ce ne-a placut in decalaj Katkov este mare, la mare este foarte foarte curat, sunt echipate plajă (în cazul în care cafenea, WC, cabana, puteți închiria o șezlonguri, există un DJ care include muzica moale, de la ora 10, și invită oamenii de pe valeybol plaja sau un fel de glumă glume, dar chiar și fără tensiune). Distanta de la mare, în cazul în care vizionarea de locuințe este clar, există o mulțime de comercianți privați care închiriază camere în cabane, multe mini-carenaj. Nu bibelouri, dar curat, și tot ceea ce este necesar este. Prima dată când am luat o casă de 500 de metri de mare, de asemenea, că e în regulă, plimbare de-a lungul frumos sat de-a lungul fluxului de munte și roci. A doua oară a fost un pic mai aproape, la 300 de metri este de asemenea normal.

În Lazarev murdar, și știi cât de mulți oameni de pe plaje (m-am gândit sincer că aceasta este doar în imagine în Instant Messengers au loc atunci când căderea de mere nicăieri). A avut foarte mult în Lazarev cu rotavirus care au fost luate departe, cea mai mare la fiecare oră înainte și înapoi, și tot din cauza mării, și concentrații mari de oameni. Da. du-te acolo să meargă de câteva ori pentru a merge la dilfinary, parcul acvatic, pingvinary, pot fi cumpărate în magnet, dar mai mult de a face acolo și nu există nimic. Mai sigur și mai curat aici, în aceste mini-rayonchik ca slot pentru Katkov. De asemenea, există cineva care să cumpere magazine de fructe și kebab și mănâncă vecherom.V, în general, mă duc doar acolo)

Ltd. Blagoveshchensk nu te sfătuiesc. Hazna. Deși oamenii din vyhi au venit de la Anapa și a spus „cum putem curăța.“

Anapa am dezamăgit-o mare înflorire, de două ori a mers acolo și acum doresc să se scalde în noroi cu păduchi face ceva ce nu vrei. În acel an au fost Novomihaylovke, dar pietricele mici și marea limpede este mai aproape de mine decât nisipul în toate găurile)))

Vor exista întotdeauna cei care nu le place. Pentru mine, Anapa și împrejurimile sunt ideale pentru familiile cu copii.

La Soci, se răcească și distractiv! În ceea ce privește ceea ce este oraș și există o mulțime de lucruri interesante. Dar marea este stâncos.