EID de pescuit pe Twister

Pescuit ide filare. EID de pescuit pe Twister

Dacă aveți ideea de a prinde pe ide Twister, a strangulat în curând, așa că nimeni nu vede chin tău. Ide în cele din urmă musca, dar asta o mentalitate ai la acel moment va fi foarte rău. Compactitatea mâinilor tale, dar nu au branhii IDE, și voblerochkah și alte ultralaytistike. Apoi, în general, face cu pescuitul, atunci nu va mai respecta chiar pisici. Yaz nu este de multe ori prins în tornadă. Și nu fac o tragedie din acest lucru: va cădea - ei bine, nu va primi - chiar mai bine.

Din fericire, tu ide tot nu primesc. Eu însumi am ajuns într-o astfel de situație, în care a suferit în mod substanțial de la idele, și așa am să pescuiască această atitudine negativă. De asemenea, am trucuri tiuci suferit, dar ne bazăm Pikes, dar cu yazyami.

Pentru o lungă perioadă de timp am fost prinderea pe râul Moskva în timpul iernii și examinate periodic ei nou loc pentru ei înșiși. Deci, acum rândul său, parte a râului feribot la Faust Faust hidraulic. Am avut o suspiciune că nu există nici un pește - au existat zvonuri de acest gen. Multe făcut manevre pe spinning această coastă, și aproape întotdeauna a eșuat. Un salau prins și jumătate stiuca poate fi cu greu atribuite categoriei de noroc. Puțin mai jos feribot la groapă, a existat un timp pentru a prinde stiuca mare. Dar a fost atât de mult timp în urmă că cei care au prins acest stiuca, chiar a reușit să uite despre asta. De asemenea, nu fără nici un rezultat, iar încercările mele de a prinde pește în această secțiune a râului. Încercările au fost doi. Am beneficiat în mod specific, zilele nu prea rece windless, astfel încât să nu pierdeți nimic, nu o margine viclean, nimeni pește decent. nu a existat nici un pește decent. În prima zi am prins niște biban, astfel încât să putem spune că nu a prins nimic. În a doua zi a prins știucă pitic și o lungă perioadă de timp cu această ocazie a rămas în locul în care a prins. Aici o reducere semnificativă a falezei râului, marginea abruptă argilă, adâncimea de 3,5 până la 5,5 metri. topografie fund minunat și câteva mușcături goale mă înclină să creadă că acest loc nu este atât de lipsită de speranță. Iar în mijlocul zilei, am prins dintr-o dată trehkilogrammovogo ide. pescuit normal, și nimic mai făcut nici eu, nici twister - nici o mișcare inutilă. Excelent. Pe aceasta ar lua și se va opri. Chiar si unul IDE - este prea mult pentru prinderea pe Twister, dar.

Din anumite motive, am decis că EID - școlarizarea de pește, și dacă sunt prins unul, cu siguranță, în acest moment există alte IDE-uri, poate nu același mari, sau la fel. Sunt visez. Am mai mult de zece ori pe lună, prins la acest punct, după această nefericită EID prins. calea de călcate în zăpadă mulți kilometri. Am pierdut o mulțime de timp și twistere. Totul pentru nimic. Înainte de acest caz, am prins EID, dar mici, palma unui copil. O limbă comună mare nu a fost găsit. De multe ori idele înotat în felul meu, și de fiecare dată când nu am știut ce să facă cu ea. Pe Twister idele nu au de gând să muște. Toți peștii ciugulit, și idele - în orice.

A existat, de asemenea, în cazul de pe Volga, în cazul în care un protector al numărului de prietenii mei mi-a arătat „secret teribil“ de la locul de reședință compact de mari turme de IDEs. Familiar nu înșel, o turmă idele stabilit în spatele ramurile copacului căzut în Volga. Înaltă stâncă deasupra râului, o adâncime mică și polarizat ochelari vă permite să vedeți mari, idele grosier de animale care se confruntă, încă mai mâncat ceva, și a mâncat, apoi iau ceva din partea de jos, de la suprafața apei. Oricare ar fi că ceva este în mod clar nu a fost twistere. Toată ziua am ucis aceste idele de încercarea de a obține într-un twister aleatoriu Yazev gura deschisă. Când idele twister aspect sa comportat ca o turmă de oi atunci când un lup. chiar și atunci m-am gândit că, dacă EID a fost cea pe care ar fi inghitit lupul, care este un Twister. De aceea, am decis pentru mine că Twister atenteze numai idele singur, otbivshiesya ambalajului.

De multe ori am devenit în mod indirect convins că idele mari cele mai multe ori duce o viață solitară. La Oka am perturba de multe ori rețeaua de braconieri pentru descalcire-le din twistere lor. Ides în aceste rețele le văd în mod regulat, dar întotdeauna unul IDE, nu doi sau trei. La prinderea pe Twister este aceeași poveste - un IDE într-o mână, nu mai mult.

Faptul că cei mai mulți dintre noi trebuie să se confrunte cu IDE gregar, de fapt, nu contrazice faptele de mai sus. Flock - este o turmă, este - nu pentru twistere. idee nebuneasca pentru a prinde twistere idici a venit la mine numai pentru motivul că, indiferent ce altceva nu am prinde un pește. Doar asa sa întâmplat istoric: imediat ce văd peștii dintr-un motiv am fost twistere sunt în mâinile lor.

Acum trei ani, in apropiere de Volgograd am văzut o imagine. Peste tot, cât de departe ochiul ar putea vedea, și benzina pentru a merge la barca - peste tot de la suprafața apei a fost pachet ide. numărul ide nightmarish. Cum crap în suburban IDEs „paysite“ pelerin în soare și joacă pe nervii pescarilor. Se pare că la yazyam pot strecura în sus și apuca mâinile una sau alta. Dar am învățat deja a fost acel moment, și chiar pentru a prinde aceste IDE-uri nu au intenția, și nu este ceva ce a ratat. În priglyadku pe twistere pot fi capturate, cu excepția primăvara devreme, atunci când peștele departe de apa de mare, în albia majoră a șanțurilor de mică adâncime și poldere. Apoi, este ușor: reperat subacvatic sau IDE stiuca, cu ocazia în fața lor Twister botului și prins. Volgograd turma ma deranjat cu EID prezența lor exact patru zile, și apoi toate idele, ca și în cazul în care pe tac, a dispărut. Unde s-au dus? Ghicitoarea unde dispar idele, am decis ca un copil. Mi-am petrecut copilăria în lunca râului Klyazma patruzeci de kilometri de Vladimir. Grand Lake fiecare primăvară, combinate cu floodwaters Klyazma. Deci, lacul și sătenii nu Lubenkino a suferit un deficit de pește. Ide în lac au existat o multime, inclusiv o majore. Dar momeala, cum norocul ar fi venit peste chiar idele „cu palma“, și mare nici măcar o dată ciugulit. La mare am fost ide setarea TV. Mai degrabă, sper că o mare EID va cădea în televizor, dar au existat doar stinghii inutile. Se pare a fi - este EID, Intermedia nuferi stropire, și nu unul, nu doi, și unul pe altul mai mult. Am fost în mai rapid nuferi pe o barcă cu televizoarele lor. Și pentru tot timpul am primit doar un singur IDE. Și apoi, după cum norocul ar fi cu aceste yazyami se întâmplă, televizorul, nu am găsit în acea zi, când este setat, și următorul. Pe scurt, singura putred IDE.

Chiar și Sabaneev - și idele nu se plâng cu adevărat și a scris despre ei ceva de genul: spun ei, pentru a prinde un mare IDE, aveți nevoie pentru a prinde cel puțin o sută de gândaci. Am ceva de genul asta sa întâmplat. Momeala am prins atât de mulți gândaci, așa că, aparent, nu a prinde și ide. Dar când vine vorba de prinderea twistere, aici m-am dreptul de a stabili, și judecând după statistici, pentru a prinde unul din EID pe râul Moscova, aveți nevoie pentru a prinde cel puțin două sute de biban. Pentru a prinde pe râul EID Oka, aveți nevoie pentru a prinde cel puțin patru stiuca. Probabil undeva în statisticile Saratov ar fi diferite și nu ar trebui să sufere atât de mult timp pentru a prinde unul ide. Dar atunci, moonstones sunt doar pe Lună, o mulțime de ei acolo, și între idele suburbane am de ales, ele nu sunt suficiente. Cândva râuri Yazev au fost titluri singur - Buza, Yalma. În cazul în care de ceva timp și în comparație EID confundat cu cleanul, acum Ides, astfel încât acestea zdrobit, și nu distinge de babușcă. Este clar că pe Ide twistere prins mult mai mare decât un spinner-momeli, dar chiar și cea mai mare EID - este încă și nu atât de mare. Cât de mult se poate cântări? Trei, patru kilograme? Patru kilograme ieri am prins o stiuca de pe rezervorul Mojaisk. Doar patru kilograme. Dacă aș fi avut de ales, în care captura - stiuca si EID, aș alege cu siguranță stiuca.

O muscatura nu este IDE impresionant la toate, este un tychochek timid de twistere, și nici cel puțin o dată EID nu a încercat să mă smulgă din mână filare.