Ceea ce mananci in timpul zilei a scrie meniul

textul
Metabolismul 20 otlichaetstsa metabolismului în 30. Am fost așa, nu am putut obține suficient, pot avea tot timpul de agitare matusa ei pe calorii)

aaa clar. Ei bine, eu fac. probabil, distruge, iar unele vor multumi. Eu, de asemenea, este acum kg 168/63. 30.i-mă pentru a pierde in greutate, am devenit doar psole 30 (greutate bine, până la 20, de asemenea, am pierdut, apoi a dat naștere). și asta după ce a dat naștere am fost redusi chiar acum. Avem încă să-și piardă cinci kilograme. astfel încât ceea ce despre faptul că „după 30 nu-și pierde în greutate“ - nu este adevărat.

Astăzi (eu iau notă de faptul că, așa că nu mănânc întotdeauna):
14.30 Mic dejun. Cafea cu lapte, brânză.
15.30 Pranz: budinci plyushechki + coc rotund cu ficat, căldură în cuptorul cu microunde
20.00 Cina: o farfurie de supă de pui, aromat cu ceapa verde cu pâine Borodino
Cina: Eu nu am fost încă

dimineata - branza, Bun, ceai
fruct
Pranz - supa, ceai
cina - cereale, fructe sau ceva dulce
inaltime 160 greutate 52

micul dejun este întotdeauna bine!
cartofi ofili admite + 2 + cuplu ouă Butera cu cârnați sau limbă fiartă.
sau prăjit în untură + Butera
Cafea cu zahăr
Pentru masa de prânz sau ceai cu ceva dulce. sau ca să spunem așa, la iarbă-că de interceptare. Seara vine cina muzh atunci când ambele, dar mai ales strans, de exemplu, fripturi garnisit cu broccoli, fata alergător. sparanghel, piure de cartofi sau cu pește la grătar.
44. Greutate vârsta de 30 de ani.

precum și dieta mea obișnuită de 600 de grame de brânză de vaci 0%, cafea cu lapte de 1,5% și un măr, este pentru toată ziua, așa că am putea mânca o săptămână după 18-00 nu a mâncat, dar care nu fac sport, leneș

a scrie ceea ce mananci si ves.ya ta a mâncat ieri: utromgrechku și sosiskudnemdoela grechkuvecheromsup cu pește și o bucată de carne de pui Gerin grudki.pila ceai de după-amiază (nu-mi amintesc ce, la fel ca) inaltime 173, greutate 51

Dimineața am băut ceai din violete. La 11 ore am mâncat papaya. Masa de prânz caserola biban de mare cu ierburi in omleta, salata si supa de dovleac cu crutoane. Pentru cină, am mânca sparanghel și niște pește politice, file de roz. 🙀

Ediție de rețea «WOMAN.RU (Zhenschina.RU)“

Informații pentru agențiile guvernamentale (inclusiv, pentru Roskomnadzor) Contact: [email protected]