Natalia Stepanova - biografie, recenzii, citate

Natalia Stepanova - legendarul vindecator siberian, ale cărui cărți sunt cunoscute în întreaga CSI. Ea a început să scrie cărți cu parcele tradiționale în anii perestroikăi. Treptat despre această femeie am învățat toată România, și mai târziu, și alte țări învecinate. Din cauza imens aflux de a dori să ajungă la biroul ei, Natalia Stepanova a fost nevoit să reducă semnificativ numărul de vizitatori primite. Practic, ea este de acord să ajute numai persoanele cele mai disperate. Natalia Stepanova cunoscut pentru conspirații sale, tehnici magice și chiar propria lor carte de vis. darul său, această femeie a primit de la mama ei, care a învățat toate trucurile fiicei vechi cunoștințe magice. Este cunoscut faptul că întreaga rasă Natali Stepanovoy a avut abilități neobișnuite. Există o opinie că a primit „de transfer“ personal de către marii preoți ai Liceului de Magical Egipt, este proprietarul unuia dintre cele șapte chei sacre ale lui Solomon, și a ajuns la perfecțiune în magia voodoo.

Natalia Stepanova - legendarul vindecator siberian, ale cărui cărți sunt cunoscute în întreaga CSI. Ea a început să scrie cărți cu parcele tradiționale în anii perestroikăi. Treptat despre această femeie am învățat toată România, și mai târziu, și alte țări învecinate. Din cauza imens aflux de a dori să ajungă la biroul ei, Natalia Stepanova a fost nevoit să reducă semnificativ numărul de vizitatori primite. Practic, ea este de acord să ajute numai persoanele cele mai disperate. Natalia Stepanova cunoscut pentru conspirații sale, tehnici magice și chiar propria lor carte de vis. darul său, această femeie a primit de la mama ei, care a învățat toate trucurile fiicei vechi cunoștințe magice. Este cunoscut faptul că întreaga rasă Natali Stepanovoy a avut abilități neobișnuite. Există o opinie că a primit „de transfer“ personal de către marii preoți ai Liceului de Magical Egipt, este proprietarul unuia dintre cele șapte chei sacre ale lui Solomon, și a ajuns la perfecțiune în magia voodoo. Natalia Stepanova nu se aplică în trecut, dar întotdeauna a spus că nu folosește nici măcar jumătate din capacitatea sa. Potrivit Natalia Stepanova omenirea încă nu sa maturizat la atingere cu vechi cunoștințe magice care se poate transforma întregul curs al evenimentelor din lume. Prin urmare, toate informațiile, care este deținut de un vindecator, nu poți nici măcar ieși din cărțile ei: pentru aceasta, în conformitate cu Natalia Stepanova, trebuie să fie inițiat, după care persoana și-a dedicat viața sacramente magice.