Ei bine, când am mers la sud

Dasha și Igor au făcut călătorii exotice călătoresc tradiția lor anuală. Tipii au călătorit deja aproape în toată Asia, iar acum a venit răsăritul Africii. După ce a vizitat Tanzania și Kenya, tinerii au planificat o altă călătorie în Africa de Sud. Despre aventurile lor, cuplul ia spus CityDog.by.

DEPENDENȚA PRIVIND CĂLĂTORIA ȘI LUNGUL ​​ANULUI DE AFRICA DE VIAȚĂ

- Suntem reali "trevelogliki". De la călătorii avem o adevărată dependență. De când s-au întâlnit, se pare că au mers în mod constant undeva. Au reușit să viziteze multe țări din Asia: Thailanda, Malaezia, Singapore, Vietnam, Cambodgia, Indonezia. Ei au decis să încerce o nouă direcție, s-au grabit în Africa: au investigat Kenya și Tanzania.

Ei bine, când am mers la sud

Sa dovedit că în Africa totul este complet diferit decât credem noi. Nu mai bine sau mai rău, doar complet diferit. Africa a fost fascinantă, ne-a capturat și, prin urmare, următoarea călătorie a fost programată în Africa - de data aceasta Africa de Sud.

Desigur, ne-ar plăcea să ne uităm la alte țări africane, dar trebuie să ținem seama de prețul biletelor. Sa întâmplat așa că în Africa de Sud a existat o opțiune de zbor bună. Dar cu viza a trebuit să tinker: pentru a depune documente, aveți nevoie pentru a merge personal la Moscova, pentru a face o mulțime de lucrări în limba engleză. De exemplu, confirmarea că avem o vacanță și că după călătorie vom reveni cu siguranță la locul de muncă preferat. În mod surprinzător, într-una dintre ambasadele cele mai maligne din lume, după ce au aflat că suntem din Belarus, au deschis o viză pentru o jumătate de oră. Au primit permisiunea fără probleme și ar putea merge.

De ce Africa? Avem teoria proprie despre modul în care țările se vor dezvolta în viitor. Se pare că în Europa și SUA și în cinci până la zece ani va fi cam la fel ca acum. Probabil, aceste țări se vor dezvolta și vor deveni mai bune. Dar în Africa dezvoltarea este rapidă. Această virginitate și identitate, care este acum, pot dispărea în doar un deceniu.

Globalizarea depășește Africa. Copiii noștri cu siguranță nu o vor putea vedea așa cum este acum. Va deveni din ce în ce mai asemănător cu alte țări. Prin urmare, în timp ce există pur și simplu o ocazie unică de a se uita la ea și de a vă aminti de viață.

Țările sunt alese luând în considerare bugetul, dar există un alt criteriu obligatoriu - neobișnuit, exotic, ceva ce nu veți găsi în altă parte a lumii. Avem planuri pentru Namibia, Zimbabwe și Botswana.

Ei bine, când am mers la sud

Uneori ne este teamă să pierdem chiar și un an. Un bun exemplu pentru modul în care globalizarea depășește țările este Coca-Cola. Este practic peste tot, chiar și în triburile din Kenya. Ne grăbim foarte mult să vizităm peste tot acum. Suntem siguri că, foarte curând, va fi o cafea de luat. Ce fel de trib este acesta, dacă există o latte? Coliba de rahat este un trib. Am fost acolo. Și se bucură că au reușit să o prindă.

Și noi înșine pentru local - ceva neobișnuit. Când eram pe un safari din Kenya, localnicii, care nu prea erau obișnuiți cu turiștii, ne înconjuraseră din toate părțile. Aproximativ cincisprezece copii s-au adunat în jurul nostru, care au vrut să ne atingă pentru că avem piele albă. Ei au fost șocați de părul nostru moale, au încercat să comunice cu noi prin gesturi. Iar când SELFI-ul a fost făcut, au fost atât de încântați să se vadă în fotografii, de parcă le-ar fi arătat cosmosul.

Copii ne-au cucerit. Le-au dat toate bomboanele rămase din avion. Și chiar au regretat că nu s-au gândit să cumpere ceva mai delicios în Minsk și să-i aducă cu ei. Aceasta este o modalitate foarte cool de a reîncărca energia. Este greu să obțineți o întoarcere sinceră și pură în altă parte.

TABELELE DE PREGĂTIRE ȘI TRAFICUL PIERDUT

Nu aveam stereotipuri rigide despre Africa. Pur și simplu ne pregătim întotdeauna foarte atent pentru călătorii, citim despre țară. Prin urmare, capetele sunt libere de obstrucție. Africa nu este un loc unde copiii nu sunt sfătuiți să meargă. Pe lângă țările în care există acțiuni militare, nu există niciun pericol. Dacă sunteți normal și aveți un comportament adecvat, atunci în orice țară veți fi fericiți.

Am fost pregătiți de faptul că în țările africane așteptăm niște nuanțe cotidiene. Alegerea unei opțiuni relativ ieftine pentru a călători a fost accesibilă. Din fericire, nu suntem foarte exigenți, credem că principalul lucru este impresiile, și nu o cameră de hotel de lux.

Conform Cape Townului, am mers pe un autobuz cu autobuzul de excursie. Anterior, erau sceptici în privința lor - spun ei, o astfel de piesă pop. Ne urăsc când întâlnim niște turiști tipici cu aparate de fotografiat și în pălăriile pe care nu le ardem. Dar sa dovedit a fi foarte sensibil: turneul a fost bine structurat, fără prostii și prostii.

Am reușit să ajungem pe Muntele de masă cu un vârf plat, să facem o plimbare în jurul orașului, să ne cunoaștem istoria. Dar am decis să dedicăm acest oraș doar o singură zi, deși aveau încă multe lucruri interesante.

Ei bine, când am mers la sud

Africa de Sud este pur și simplu o țară uimitoare. Probabil, acesta este cel mai bun loc pe care am reușit să-l vizităm. Suntem tipi destul de patrioți și nu intenționăm să mergem nicăieri, dar dacă ar exista o șansă de a lucra acolo timp de câțiva ani, cu siguranță ne-am fi gândit.

În Africa de Sud, suficientă cunoaștere a limbii engleze, în locuri non-turistice, poate fi explicată pe deplin prin gesturi. Adevărat, dacă nu cunoașteți engleza deloc, va fi dificil - populația este în mare parte limba engleză.

Probabil, vom deranja mulți bieloruși, dar în Africa nu trăiesc mai rău decât al nostru. Există metropole cu zgârie-nori și blocaje - totul este ca în orice țară modernă. Sincer, din Africa de Sud, am rămas în urmă de mulți ani. Da, există câteva zone sărace - mahalale, ca și în filme. Dar aceasta este o lume separată, cu el nu există aproape nici o suprapunere.

Ei bine, când am mers la sud

Natura este foarte generoasă cu această țară: două oceane, munți, animale exotice. Pentru ce mai doriți? Apropo, în Africa de Sud, turismul intern este foarte dezvoltat - 80% din hoteluri sunt ocupate de turiștii locali care călătoresc în toată țara. Probabil, dacă am trăi în Africa de Sud, am călători, de asemenea, numai de-a lungul ei, pentru că este pretutindeni frumos și interesant.

Pe una dintre zilele astea, safari era planificat. Am mers, dar, din păcate, nu am văzut aproape nimic.

CHINEZE, PENGUINI ȘI VECHI CU LUI

Am închiriat o mașină pentru prima dată pe călătoriile noastre. În Africa de Sud, aceasta a fost o necesitate, deoarece transportul public este slab dezvoltat - 95% dintre oamenii de aici au propriile mașini și nu există aproape niciun blocaje. Am reușit să conduc întreaga Africa de Sud de la vest la est - aproximativ 5000 de kilometri în 25 de zile.

Mașina a devenit aproape o casă; Cu toate acestea, nu a fost ușor să vă obișnuiți cu o mașină cu volan pe dreapta - ștergătoarele au fost aprinse în locul semnalelor de direcție. Și invers, când ploua, cerul a arătat semnale inutile. În primele două zile în orașe mici au plecat la o întâlnire și au condus-o până au întâlnit o altă mașină.

Ei bine, când am mers la sud

Am rezervat cazare prealabilă pentru noi înșine prin rezervare. Rareori a rămas undeva mai mult de o noapte. Ziua în apartament este de aproximativ 40-50 de dolari, dar acesta este un apartament confortabil cu mic dejun inclus.

Desigur, unul dintre punctele principale ale călătoriei a fost Cape of Good Hope. Acesta este un loc foarte turistic, trebuie să fii pregătit pentru mulțime, dar merită. Acesta este un spațiu uriaș, de unde vă pierdeți pur și simplu, un vânt puternic și realizarea că numai Antarctica este mai departe.

În acest loc nu există altceva decât un far și o natură magnifică. Dar acesta este cel mai elegant în el. În ea simțiți cât de nesemnificativă este o persoană, cât de mică sunteți în relație cu lumea, cât de neputincioși sunteți înainte de elemente. Dar nu vă este frică, dar simțiți măreția naturii, măreția ei. Pentru Cape of Good Hope este cel mai bine să mergi o zi întreagă, ca să nu te grăbești, să gândești, să filosofi - să fii singur cu tine însuți.

Lângă Cape of Good Hope există un loc unde trăiesc pinguinii. Locul este, de asemenea, foarte frecventat: toată lumea dorește să se uite la pinguini în sălbăticie, și nu la grădina zoologică.

Ei bine, când am mers la sud

Pentru o lungă perioadă de timp visată de a vedea balene, aceste animale ne admiră cu adevărat. Iar în Africa de Sud o astfel de excursie este posibilă. Din orașul Hermanos, puteți ajunge în locuri unde locuiesc de obicei balene. Am fost norocoși, am văzut balene: au înșelat, și-au bătut cozile, au sărit, au înotat. Fotografia sau fotografia nu s-au întâmplat din cauza șanțului sălbatic - balustrada nu a putut fi lăsată să plece o secundă, altfel se va îndepărta. Cei care sunt ușor agitați, într-o astfel de călătorie nu ar trebui să fie: va fi chiar rău, dar plăcerea nu este ieftină.

Am călătorit la confluența a două oceane: indianul și Atlanticul. În acest loc există un mic oraș frumos, cu atmosfera sa unică. Există un apus de soare fabulos și străzi foarte confortabile. Și, surprinzător, locuitorii locuiesc în case private fără garduri și garduri. Toată lumea se încrede reciproc: intrați, cine vrea, chiar și perdelele de pe ferestre nu se întâmplă adesea.

Și, de fapt, este confluența oceanelor - Cape Agulhas - este cel mai sudic punct al terenului, și nu Capul Bunei Speranțe, ca toată lumea crede. Desigur, oamenii locali din Capul Bunei Sperante spun că acesta este punctul cel mai sudic - acolo este pur și simplu mai convenabil să aducă turiștii. Și aspectul nu este atât de impresionant.

Ca un safari cu drepturi depline nu am reușit, am decis să ne plimbăm cu leii. În Africa de Sud oferta de a vizita locurile în care leii trăiesc liber. Bineînțeles, ele sunt hrănite, așa că arată puțin interes pentru oameni. Dar, în orice caz, o astfel de plimbare un pic gâfâie nervii dumneavoastră - la urma urmei, animalele sălbatice sunt la câțiva metri distanță, iar de la protecție aveți doar un băț. Și când au aruncat o bucată de carne, s-au luminat instantaneu, chiar și ochii lor ars diferit - instinct.

Ei bine, când am mers la sud

Un fel de safari sa întâmplat. Am ales acest drum pentru a trece printr-o zonă în care există, de obicei, un safari și petrece - am sugerat locale. Și în acest proces este foarte norocos: în fața noastră erau elefanți și girafe, antilope a sărit direct sub roți, am reușit să vedem un leopard - și acest lucru într-un safari organizat rar.

Mulți dintre prietenii noștri au fost șocați când au aflat că mergem în Africa de Sud, chiar am încercat să-i descurajăm. Ni sa spus: "Ce faci? Unde te duci? În același loc trag! Apartheidului! Războiul! Albii sunt uciși! "Dar știm cu siguranță că nu era nimic teribil în țară. Au fluturat-o de la toată lumea și au zburat.

Și toate așteptările noastre au fost justificate și cu o răzbunare. Și nu suntem niște îndrăzneți sau băieți nebuni - dimpotrivă, suntem mai degrabă lași. Dar de data aceasta s-au simțit absolut liniștiți.

Africa de Sud este o natura si oameni incredibili. Și nu a fost chiar foarte scump să meargă acolo. Toți prietenii și prietenii se agită pentru a încerca și a merge singur. Ei spun: "Cât de răcoros, sunteți buni atât de buni", dar nimeni nu a mers. Deși oferim asistență în organizarea călătoriei, suntem pregătiți să picurăm totul în detaliu, chiar și să ne dezvălui notebook-ul prețios. Sincer, ar dori ca oamenii să nu mai gândească la stereotipurile depășite, să scoată blind-urile din ochi și să se gândească la o astfel de călătorie.

Pentru Africa, cu siguranță vom continua să călătorim, vrem să o explorăm mai adânc. Acest lucru este destul de un loc extraordinar care schimbă mintea și lărgește mintea. orizonturile noastre au deschis un nou mod: gândurile devin mai simt măreția lumii, amintiți-vă că lumea nu se termină cu Minsk. Într-un alt mod, de a începe să evalueze situația nu numai în țară, ci și în toată viața sa, în familie, în relații. Și aceasta este de fapt o experiență foarte mare și valoroasă.

IMPORTANT: Dacă doriți să partajați o poveste interesantă despre turneul său non-standard, asigurați-vă că pentru a scrie la noi - și vom scrie despre tine: (!) [email protected].

Ei bine, când am mers la sud

Foto: arhiva personală a eroilor.