Cum să ajungi la stânca Kiseleva

De la plaja centrală Tuapse până la Rock Kiseleva, în timpul verii, există o barcă cu excursii cu barca de agrement. De data aceasta am decis să mă distrez și să vin aici pe jos. Pentru aceasta, am ajuns la stația SRZ (curtea de reparații nave). El a traversat râul și, în loc să se întoarcă la stânga până la plaja sălbatică, sa îndreptat spre dreapta și apoi a făcut dreapta printr-o mică stradă care urcă în sus. Am ajuns la garaje, iar de la ei la vârful muntelui am condus treptele de fier, numărul de aproximativ 400. După un timp foarte scurt, se afla în pădure. Pare a fi, aici este - un oraș, dar după trei minute de mers pe jos pe trepte - deja o pădure, nu este nevoie să meargă nicăieri. Apropo, localul a adunat ciuperci. Vârful stâncii, spre surprinderea mea, a fost stabilit și cineva depășește zilnic această ascensiune. De acolo trebuie să mergeți la dreapta și să mergeți aproximativ 40 de minute de-a lungul drumului spre semnul "Camping, Rock Kiseleva".

Din tabără există trei căi spre stânca Kiseleva. Unul dintre ele duce la vârf, până la marginea stâncii

O alta - foarte ascuțite și abrupte - plumb pe o plajă sălbatică cu bolovani mari, care este situat pe partea de nord-vest a partea stanga a falezei, dacă te uiți la ea de la mare.

Mersul în jos pe această cale cu copii mici este ireal. Deși pentru cei care îndrăznesc - există o frânghie strâmtă.

Da, iar plaja este bună numai într-un singur plan - nu are oameni deloc. Dar înotul este problematic - fundul este tăiat cu crestături ascuțite, provenind de la stâncă și împrăștiat cu bolovani mari.

Deși speciile de aici sunt foarte frumoase. Și doar de dragul fotografiilor poți să te duci jos ...

Cea de-a treia cale este, de asemenea, destul de abruptă. Deși începe bine și este destul de gol. Și apoi devine stîngace și îngustă.

Pe de o parte - stânca, pe de altă parte - o stâncă și apoi - o potecă alunecoasă de piatră îngropată în apă.

Această cale duce la o scară mare din lemn, coborând direct pe plaja din sud-estul țării.

Aici este destul de zgomotos, pentru că aici ambarcațiuni cu motor și bărci cu turiști coboară. Și pe corăbii ...

Iar turistii nu sunt doar în picioare pe mal, și du-te în sus și în jos de plaja, fotografierea, strigând unul de altul, fluturând mâinile și cățărare pe stâncă lor Kisseleff. Unii pot urca destul de înalți.

Cuplurile romantic stabilite nu caută moduri simple. Se duc pe traseul care duce de la camping până la vârful stâncii și admiră marea de acolo.