Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

Ideea de a mă plăcea cu izvorul de la Nisa sa născut cu mine în timpul pregătirii următoarei călătorii prin Europa. Partea de sud a Franței am vizitat deja mai devreme, dar vizita a fost o scurtă căutare, pur și simplu, de fapt, chiar se poate spune, serviciul de informații. Acum am intenționat să cunosc în detaliu orașele din Côte d'Azur.

Ultima dată, ne-am decis pentru a obține de la Paris, la Nisa cu trenul și a lăsat aproximativ șapte seara capitalei franceze, a apărut pe Riviera franceză, după miezul nopții - la Marsilia exprima «SNCF» concurat ca un nebun pentru un brand piese noi, și apoi a început să se târască dureros de-a lungul coastei, ca drumul dintre Marsilia și Nisa nu este încă echipat pentru mișcarea de mare viteză.

Acum, lucrurile au fost distractiv, pentru că pentru a ajunge de la Paris, la Nisa pentru că poți și avioane, cu zbor vin chiar mai ieftin decât tren - pe internet, puteți găsi cu ușurință prețul de 35 de euro, aceste tarife au și «Air France» și «Easyjet» . I cu condiții egale a ales prima opțiune, deoarece meu „de aur“ frecvent fluturaș carte a dat unele privilegii în cadrul programului «Flying Blue» și am numărat micul dejun cultural la aeroportul Orly, după o creștere timpurie a nu ne da posibilitatea de a face acest lucru la hotel. Așa că am urcat în cer în capitala franceză, ne-a hrănit, fericit și așteptăm cu nerăbdare o vacanță pe Cote d'Azur.

Cea mai mare stațiune din sudul Franței ne-a întâmpinat cu soarele, briza și căldura la treizeci de grade. Palms foșnet distracție frunze de mai sus, mai jos autobuze foșneau de transfer de autobuze: Terminalul 2 al aeroportului, și acoperi «Air France» ajunge în al doilea, în timp ce transportul a orașului datează din prima. Așa că trebuia să mergem în autobuz ...

Sistemul de călătorie din Nisa este destul de simplu, biletele comune pentru toate tipurile de transport pot fi cumpărate în automatele sau direct de la șofer, prețul este același ca și ceea ce există; în timpul călătoriei noastre, o călătorie în Nisa costă 1 euro, acum trebuie să plătiți un euro și jumătate. I-am cumpărat un bilet de o singură dată, este necesar de fiecare dată când o aterizare trece prin validator, deoarece oferă dreptul de a conduce 75 de minute pentru a face transplant, dar nu este permis să se miște în direcția opusă. Turistii se pot uita la cărțile de zi costa 5 euro, care dă dreptul de a merge toată ziua, fără restricții cu privire la toate transportul de la Nisa, cu excepția trenurilor expres 98 și 99, merge direct de la aeroport.

Nu trebuia să călătorim prea mult în funcție de plan, trebuia doar să facem un transfer de la autobuz la tramvai și apoi ne aflam chiar la intrarea în hotelul "Appart City Acropolis". Am ales-o din trei motive: un preț scăzut de 49 de euro pentru o cameră dublă fără mic dejun, dar cu o bucătărie; recenzii bune; o locație aproape de gară, de unde ne-am aștepta să conducem prin orașele Cote d'Azur. Da, de la vechiul Nisa la hotel este departe, du-te acolo pentru o jumătate de oră, dar la margine există o ramură de tramvai, 5 minute, și este în pălărie.

Hotelul de la Nisa mi-a plăcut personal și, deși ultima oară am întâmplat să trăiesc chiar în centrul orașului, sub sarcina curentă "Appart City Acropolis" perfect potrivită ...

Un alt lucru este faptul că planurile mele maruntita imediat, am sperat în secret să se stabilească mai devreme, nu mai târziu de prânz, să ia imediat un duș și să ia un pui de somn chasochka două până dispar de căldură, și apoi du-te pentru a inspecta atracțiile din Nisa. Cu toate acestea, fata receptioner nu a vrut să se stabilească, spunând, bine, numărul nu este încă gata, și sa oferit să meargă la trei ore. Ei bine, cel puțin unele lucruri din camera de depozitare au permis să plece ...

Pe scurt, am fost din nou pe strada stinsă de soare și am traversat-o în direcția portului vechi din Nisa - m-am numărat pe punctele sale de vedere suculente, ca să mă înveselească.

Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

Deoarece căldura sa făcut simțit foarte clar, tranziția noastră de mult întârziat: am folosit fiecare ocazie pentru a vizita magazinele, alegând cele în care aerul condiționat a lucrat; uneori am reușit să ne ascundem în umbra clădirilor și copacilor. Deosebit de interesante locuri nu avem, cu excepția faptului că zona de Garibaldi privit frumos - a fost înconjurat de case elegante, iar în centru se afla un monument liderilor revoluționari. Cineva ar putea întreba că în Franța există un monument de erou italian, dar trebuie să ne amintim că Giuseppe Garibaldi sa născut la Nisa, iar apoi orașul a aparținut Regatului Sardiniei, care a devenit nucleul în jurul căruia sa format Italia. În timpul evenimentelor din Risorgimento regilor terenurilor din Sardinia au fost obligați să transfere puternic vecinii pentru sprijinul lor în lupta împotriva ocupației austriece. Garibaldi se opunea cu disperare unui astfel de sacrificiu, dar nu putea face nimic. Iată francezul său natal Nisa ...

Vechiul port din Nisa arata absolut magnific, iar in aceasta am devenit din nou convins cand am iesit pe malul digului. Nu numai că peisajele înconjurătoare sunt bune, sunt pictate cu stâlpi pitoresti și cu vele de iahturi, bărci de lux care au fost ancorate la brațe. Biserica frumoasă din Notre-Dame du Port, situată în partea de nord a portului, este foarte frumoasă. Clădirea a fost construită în 1840-1853 conform proiectului arhitectului Vernier, o fațadă monumentală cu coloane fiind adăugată în patruzeci de ani de colegul său Jules Fevre. Și dinspre vest, în portul Nisei, atârnă un deal uriaș de Chateau, încoronat cu un castel - platformele sale de observare mi-au dat deja imagini minunate ale panoramelor orașului.

Deci, în cazul în care sosirea am găsit doar «Rapid», plimbare de-a lungul curent docurile Quai ne-a dat de gândit: oferte speciale in 15-20 de euro pentru masa de prânz peste tot. Imaginind ce e ceea ce, ne-am decis să se concentreze pe interiorul restaurantului, iar acest criteriu a câștigat restaurantul «L„Escale»in casa 12. Există un meniu de 18 de euro, a fost necesar doar pentru a face o alegere de mai multe aperitive, carne și desert - nu este un mod de rău la masa de prânz în Nice ieftin. Am luat două supă de pește "buaibes", la al doilea am comandat carne de sezon mediu și ca desert de înghețată. Asta e calea modestă standardelor franceze banii, am mancat foarte bine, iar dacă ar fi reușit încă să rămână aproape de ferestre cu vedere la Vieux Port. totul ar fi bine. Din păcate, fumul fumătorilor care ocupau mese pe stradă, forțați să stea în spatele camerei. Și așa restaurantul "L 'Escale" mi-a lăsat cele mai bune impresii ...

După cină, am mers leneș în partea veche a orașului. cartiere istorice Frumos mi-a plăcut imediat, și o nouă plimbare prin ea cimentat amintiri minunate. Am scufundat în culoarele înguste, a sărit de pe piața mică, se bucură de punctele de vedere ale clădirilor. Din când în când, unul dintre noi a rămas blocat să facă un alt super-cadru din cele mai frumoase specii. Am sfătuit chiar partenerul său de a păstra ochii deschiși și dacă se întâmplă ceva pentru a menține rata de schimb de la hotel, este după cum urmează: cu spatele la mare, mers pe jos la liniile de tramvai, la dreapta și la zgârieturi oriunde, fără deplasarea acestora; în cazul în care drumul spre tramvai merge bine, atunci totul este în regulă, dar dacă începe ascensiunea, este calea spre deal Chateau, nu aveți nevoie pentru a merge acolo.

Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

Atracții Nice sunt împrăștiate pe o suprafață mare; de exemplu, Muzeul de Arheologie și Muzeul Chagall împărtășește o distanță bună, și chiar mai sus, Biserica Rusă în apropiere de centrul orașului, și șapte la Catedrala Ortodoxa mile jeleu SLURP. Așadar, am preferat să ne concentrăm asupra cartierelor vechi și asupra zonei de coastă. Printre cele mai vizibile obiecte putem distinge biserica Sf. Jacques, este de asemenea biserica iezuită din Nisa. Clădirea a fost construită în anii 1640, primii frați în Hristos a planificat să construiască o capelă, apoi ambițiile lor a crescut și prin achiziționarea casa de alături, iezuiții stabilit obiective turistice pe o clădire mare, impresionant. Aici, doar partea de leu a monumentalității arhitecturale este ascunsă de clădirile învecinate, situate literalmente de la capăt la capăt. Din acest motiv, Biserica iezuită pierde mult în aparență.

Îmi amintesc și Biserica Sfintei Cruci, construită în 1633 și refăcută în 1765-1767 de către arhitectul Spinelli. Apariția finală a bisericii a fost formată și mai târziu, în 1875, când a fost creată fațada tipului baroc. După părerea mea, această biserică merită cu siguranță laudă.

Următoarele atracții din Nisa ne-am întâlnit la marginea digului, când ne-am dus la spațiul Cours Saleya. Adică, acest loc pe hartă este desemnat drept spațios, iar în realitate aproape toată zona este ocupată de o piață de flori imensă. Pe tăvile comercianților locali există și fructe, dar florile predomină și acea gamă neobișnuită de culori pe care mi-o captură aparatul foto mi-a impresionat cu cea mai strălucitoare impresie din Nisa. Piața funcționează zilnic, cu excepția zilei de luni, așa că va fi prost doar să nu o vizitați ...

În piața Salei se află două clădiri notabile - Palatul de Justiție și palatul Grimaldi. Primul, construit în 1880 pentru a găzdui oficialitățile judiciare, este interesant cu fațada sa neoclasică, al doilea pare mai simplu și este listat pentru administrația poliției. Dar aceasta este de fapt fosta reședință a ducilor din Savoia, odată cu conducătorii regiunii. Construcția ansamblului a avut loc în prima jumătate a secolului al XVII-lea, iar apoi palatul ducal părea mai solid. El a fost demis de soldații lui Napoleon și a durat mai mult de 10 ani de reconstrucție postbelică, în fața reprezentanților Casei Savoy din nou în Nisa. Trei decenii mai târziu, când această bucată din Côte d'Azur a căzut în mâinile francezilor, ei nu au găsit nimic mai deștept decât să ocupe palatul ducilor din Savoia sub prefectura poliției ...

În piața Salei se află și biserica Saint-Sauer, ridicată în 1660 și reconstruită un secol mai târziu. Templul Sfântului Giulgiu a căzut în timpul războaielor napoleoniene, a fost restaurat mai târziu și este considerat acum un important monument arhitectural.

Până la țărmul Mării Mediterane, am ieșit în zona în care cheiul Statelor Unite este înlocuit de promenada de lungă durată de Anglet. M-am gândit că vom merge mai întâi spre vest pe bulevardele Nisei, dar este greu să nu păstrezi contemplarea panoramelor de mare dacă sunt deja alături. Planurile au trebuit să fie lăsate deoparte și s-au grabit la mare ...

Plaja Nisa nu-mi place în special mai mult acel moment, nu-mi place prea nu le place pietricele și hoardele de oameni. Acum, în primăvară, deși pietricele nu va pleca, oamenii încă mai au fost mai mici, asa ca am fost capabil să realizeze o sedinta foto pentru a te distra, nu încurcat, cum ar putea lăsa în urmă, astfel sânii scenei cuiva și burta.

Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

Malolyudstvo am avut în minte - sezonul nu a început încă, iar apa rece este în mod clar celor care se scaldă potențiale înfricoșătoare. Cu toate acestea, ceva care publicul la plajă plajă frumoasă, și o zi am urmat exemplul ei, ușor rumenite în lumina soarelui de primăvară. Adăpost de razele bate în jos, nu am, ce seara mare regret, uita la pielea roșie unul de celălalt. Apoi am întrebat cât de mult costă să închiriez umbrele de plajă și șezlonguri pe plaja din Nisa. Sa dovedit că chiria set de umbrelă și două șezlonguri costă 15 de euro, în timp ce din ce în ce toaletele accesibile și schimbarea camere. În orice caz, acest serviciu este disponibil numai în vara ... În acest caz, este mai bine să găsească un loc direct pe malul mării, în cazul în care de-a lungul promenadei de la Nisa plasate scaune de fier - stau undeva sub un copac de palmier și de a respira aer curat pentru a te distra.

Pentru a combina plăcut cu util este trenul turistic din Nisa, care face un cerc în jurul orașului în fiecare oră. Cursa durează aproximativ 45 de minute, biletele costă 8 euro. Motorul pornește de la țărm, apoi se întoarce spre bulevarde, se scufundă în orașul vechi, de-a lungul marginii, se îndreaptă spre dealul Chateau și revine la dig. Astfel, în câmpul de vedere al pasagerilor, toate atracțiile principale din Nisa scad, și de dragul inspecției lor nu va trebui să plecați nicăieri.

Sunt obișnuit cu plimbările lungi, dar tovarășul meu nu este acolo și, după un timp, am simțit că în curând va fi un whining și, probabil, un scandal. A trebuit să corectez planurile, să opresc dig și să merg pe tramvai. O altă cunoaștere cu Nisa, ne-am mutat a doua zi.

Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

Tema cumpărăturilor a continuat în dimineața următoare când ne-am întors în centrul orașului și am condus intenționat însoțitorul meu într-un mod nou, încercând să o încurajez în avans cu perspectivele cumpărăturilor. Trebuie remarcat faptul că pe Avenue de la Ré publique, care ne-a adus în inima orașului Nisa, au fost multe magazine și magazine cu haine, încălțăminte, accesorii. Sortimentul local mi-a arătat mult mai mult decât ofertele din centru, iar prețurile erau mai mici. Dar vechile cartiere din Nisa au oferit o selectie bogata de magneti, carti postale si alte bunuri, asa ca daca cumparati suveniruri din Nisa, este mai bine pe vechile strazi.

Continuând călătoria, care a fost întreruptă cu o zi înainte, ne-am mutat la vest, ajungând la faimosul hotel "Negresco". Această clădire extraordinară a devenit unul dintre simbolurile orașului Nisa, întruchiparea vieții luxoase în faimoasa stațiune de aristocrați. Clădirea, deschisă publicului în 1913, a găzduit cele mai proeminente figuri ale politicii și culturii, printre care oaspeții sunt Marlene Dietrich și Ernest Hemingway. Acum, oricine se poate plimba în atmosfera rafinată a vacanței eterne, plătind aproximativ 300 de euro pe cameră; în sezonul de scăzut un loc poate fi găsit pentru 200 de euro.

Aproape de "Negresco", un pic în adâncul clădirii se află biserica Saint-Pierre, masivă, susținută în stil neo-romanesc. Puteți merge la ea dacă există timp suplimentar, dar este mai bine să explorați alte obiective turistice mai proeminente din Nisa. De exemplu, pentru a vizita Biserica Anglicană a Sfintei Treimi, construită între anii 1856 și 1862 de britanicul Thomas Smith. El a ales stilul neo-gotic, și sa dovedit foarte bine. În orice caz, clădirea plătește ochiul cu armonie.

Templul Bisericii Reformate, decorat și în stilul neo-gotic, nu este lipsit de interes. A fost construită în 1888 pentru nevoile comunității protestante în creștere treptată. Biserica Sfintei Treimi pare destul de prezentabilă.

Există locuri pentru a merge și a locuitorilor ortodocși din Nisa. Adevărat, Biserica Rusă la Longchamp în centrul de frumusețe nu strălucește. A fost construită în 1856 prin ordinul Împărăteasa văduvă Alexandra Feodorovna, skorbevshey al soțului decedat Nicolae I. și se pare că arhitectul a fost inspirat arhitectura mai mult de vest, mai degrabă decât la est. Oricum, rus Catedrala Nisa are un aspect mult mai colorat. Aici este un pic ca biserici doar pe piața internă, precum și dimensiunea și design. Construcția sa început să se gândească aproape imediat după finalizarea lucrărilor asupra Bisericii Ortodoxe - sa dovedit că colonia rusă este în creștere foarte rapid, și toată lumea în aceeași biserică să nu se potrivească. Pentru planurile practice de punere în aplicare a început ortodoxe în 1903, după ani de o clădire magnifică a fost gata. Datorită dens șantier de construcții centru de dezvoltare a trebuit să îndure pe atunci marginea, și ajunge la Catedrala Rusă din Nisa este cel mai convenabil pentru autobuze 17, 27 și 71.

Ce altceva am reușit să vedem în centrul orașului este bazilica din Notre Dame. Cel mai mare dintre templele locale este oarecum similar cu sora pariziană, dar mult inferior dimensiunilor sale. Clădirea, susținută în stil gotic, a fost construită între 1864 și 1868 de către arhitectul Louis Lenorman. Istoricii cred că bazilica a fost primul exemplu de reîmpădurire franceză a Nisei nou dobândite, cu ajutorul unor astfel de pași, autoritățile franceze au încercat să asimileze cultura locală.

După ce ne-am uitat la numeroasele atracții interesante din Nisa, a venit timpul să ieșim din oraș. În planurile mele am inclus atât stațiunile populare din Antibes și Cannes. și capitala parfumului Grasse. plus orientat spre est, în speranța de a vizita Menton și de a ajunge de la Nisa la Monaco. Doar cu această vedere îndepărtată, am căutat prima dată cazare mai aproape de stația principală a orașului, până când am găsit o locuință lângă stația "Nice-Riquier".

Și bine ați avut pentru a căuta hoteluri în Nisa, aproape de autostrăzi, deoarece plimbare de-a lungul Coastei de Azur pe autobuze este mult mai profitabil decât pe calea ferată. Să spunem, cât de mult costă pentru a obține de la Nisa la Antibes? 3.60 euro cu trenul și autobuzul și jumătate de euro. Imagine Cannes mai sugestivă - 5,80 față de 1,50 euro. traseu de autobuz 200, care este cel mai convenabil pentru a ajunge la Cannes și Antibes de la Nisa, desigur, există trenuri de trei ori mai mult, și încă peisaj în afara ferestrei, mi se pare, nu poate fi plictisit ...

Povestea unei călătorii pe coasta azurului prezintă o excursie la Nisa

A fost necesar să se studieze îndeaproape materialele din regiune, și m-am bazat pe experiența lor proprie, care va scoate curba. Pe scurt, în loc de autobuze am mers trenuri. Prin urmare, stațiile de tren Nisa am devenit familiar. Deci, pot spune că, chiar dacă stația «N gheață V Ille» aglomerat, totul este organizat după cum urmează. Există, de asemenea, locuri de așteptare și scândurile, și mașini de bilete, și chiar are o cameră de depozitare de la gara principală din Nisa. Dar stația «Nisa Riquier» este destul de mic, și nu aș recomanda pentru pasagerii cu lucruri: nici ascensoare, nici scări rulante care leagă tunelul platforma nu trebuie să tragă bagajele pe scări. Infrastructura stație este minimă, sala de așteptare nu este ca o clasă, iar în cazul în care clienții simt o nevoie pentru a discuta cu casieri, riscul de a pierde trenul este mare, deoarece fondurile sunt doar două. Desigur, am ascuțit controlat abil cu arme automate cu privire la vanzarea de bilete si de aceea avem întotdeauna timp pentru a instrui la datele, dar cei care nu sunt puternici în tehnologie, concediu, poate fi problematică.

Gara Riquier a fost convenabilă pentru noi, deoarece hotelul nostru și hotelul nostru au împărțit câteva minute de mers pe jos. Deci ne-am trezit dimineața, am luat micul dejun și am mers vesel, ghidați de programul căilor ferate franceze. A trebuit să mergem spre est și spre vest, așa că am personalizat colecția cu impresii. Și cel mai interesant oraș al Cote d'Azur mi sa părut stațiunea Menton ...