Călătorie spre Manșuria cu trenul de la Krasnoyarsk

Auzind multe despre Manchuria și China, în general, despre ceea ce există. într-adevăr, prețuri scăzute pentru aproape totul și mai ales pentru alimentele din restaurante; Chiar am vrut să vedem toată această măreție cu ochii noștri.

Având, timp de cinci săptămâni, pașaport străin (ca peste mări mananca pentru prima dată) în ziua următoare, arzând de dorință, mai degrabă ar lua un tren, noi cu cei doi prieteni și soții noștri au mers la stația de cale ferată pentru bilete la Chita, după cum a auzit despre o călătorie în China prin acest oraș cu un transfer la Zaboykalsk. Sosind la locul de desfășurare, cu mare neînțelegere aflăm că nu există trenuri pentru Chita pentru seara asta și va fi doar mâine. Dar există bilete la Ulan-Ude și apoi, doar într-o mașină rezervată. Dorința de a se grăbi să fie în China a fost mai puternică. Gândindu-ne la un minut sau cam asa ceva, cumparam bilete. Soții timp de mult timp au fost indignați, dar au fost de acord că "mai degrabă vom mânca mai devreme". (Bărbaților au doar provazhali, au amenințat să rămână acasă cu copiii noștri, și timp de o săptămână în care să fie tată și mamă. Sunt de acord cu barbatii cu nici un obicei este foarte greu.) Aici anunță trenul nostru. Mergem în mașină, trenul nu a fost o linie dreaptă de la Krasnoyarsk, și de la Moscova, pe oamenii din masina a avut o mulțime de diferite naționalități și fiind de țigani la buriaților. Nu a fost foarte înfricoșător și înfricoșător.

Și trenul a început. Nu există nici o cale înapoi. a fost de acord cu fetele să rămână împreună, să vorbească mai puțin despre unde să mănânce, a decis să se stabilească și să meargă la culcare, când timpul a ajuns la ora două dimineața. Ziua a trecut rapid și, fără nici un fel de incidente, fără a ține cont de faptul că unul dintre copiii țigani ne-a furat papucii și un prosop. dar Dumnezeu să fie cu ei, vom presupune că le-am dat. Am ajuns în capitala Buryatia. După ce stați în tren. stație de aproximativ 1,5 ore, am stat în trenul expres și în 9 ore am zburat la Chita. Acolo am fost întâmpinați de Victoria noastră, directorul turneului companiei care face vouchere la Manchuria. După ce am completat toate documentele necesare, am rămas la 14 ore de la acest oraș misterios din Republica Chineză - Manchuria. Timpul a trecut rapid și acum deja stăm pe trenul Chita-Manchuria. Până la ora Chita, trenul a plecat la 20:00, prin urmare, conform calculelor noastre din China, vom fi 10-11 dimineața. Spiritul spiralat, inima mea a înghețat, părăsim țara noastră și intram pe teritoriul RPC. Pe două laturi ale căii ferate există păpuși uriașe de cuibărit. În opinia mea, încă nu înțeleg de ce sunt acolo. Imediat a lovit un alt lucru că nu a fost absolut nici zapada (în Krasnoyarsk drifts genunchi!)

După trecerea controlului vamal direct pe tren, (mult pentru noroc!), Am venit pentru calea ferată. stația din Manchuria. Acolo așteptam deja autobuzul nostru, care a aparținut grupului nostru și care ne-a condus la hotelul nostru. Grupul nostru, format din 10 persoane, sa stabilit într-un hotel destul de nou, cu un serviciu de 4 stele "Cang-Yan". Imprimarea a fost super.

Hotelul are un restaurant și o piscină, iar camerele în sine sunt super. Curățenia este ordinea. camera noastră a fost de trei paturi formată din două camere. Într-o cameră erau două paturi mari, iar într-o altă formă bizară rotundă era un pat de două dormitoare! În fiecare cameră erau televizoare mari, deși canalele rusești nu se arătau. da și urmăriți televizorul nu a avut timp (la domiciliu plictisit!) stabilit repede în jos, vom merge să mănânce cu grupul nostru în restaurant, care este situat chiar în hotelul nostru la etajul 2. Toți așteptam în hol. Și aici ne așezăm la masă, am fost servit un meniu și apoi dazzled doriți să încercați tot ce a fost prezentate: gabadzhou și clătite chinezești, salate și o varietate de chinezi! Decidând întreaga echipă să comande totul pentru un pic, am început să fim ispitiți de mâncarea preparatelor din bucătăria chineză. Nu este posibilă descrierea unei astfel de varietăți de gusturi. și vreau să observ totul este foarte ușor (nu că în Rusia Draniks și plăcinte în 10 ori ulei rafinat). După un prânz foarte gustos, ne-am dus să ne cunoaștem orașul și renumitele sale rânduri comerciale. Primul loc de tranzacționare pe care l-am vizitat a fost centrul comercial XXI. Vreau doar să spun că într-o zi nu poate fi ocolită. Ce pot spune despre prețuri. este că acestea sunt într-adevăr mai mici. în comparație cu prețurile de lucruri pe piețele Krasnoyarsk dar nu la fel de ieftin ca este, am auzit și am citit într-un comentariu, cei care au fost aici înainte! Probabil pentru că nu există flux turistic și navetă. în legătură cu noua lege a Federației Ruse privind exportul de mărfuri care nu cântăresc mai mult de 35 kg din China, chinezii au ieșit din această situație prin creșterea prețurilor pentru bunurile lor.

Bineînțeles, este necesar să se negocieze, chiar dacă este necesar, mai ales că chinezii îl iubesc foarte mult. Dar bateți prețul achiziționat, mărfurile pe care le puteți bate% din 20 de prețul inițial. După ce am scos jumătatea mai mică a pieței, am decis să vizităm și alte magazine din oraș. Am impresia că nu vor mai fi suficiente săptămâni pentru a obține totul. În prima zi am revenit în cameră foarte târziu, impresionați de mare, atât din scară, cât și din varietatea produselor prezentate. A doua zi ne-am trezit foarte devreme. Ei se pun în ordine și din nou cumpără, cumpără, cumpără. În ceea ce privește nurca și nu numai shu nurca, stiluri, culori, de la cea mai lungă pentru jachete, recoltate și din comun, de calitatea drumului si nu blana spumante de calitate. foarte, foarte mult.

Vreau să spun că prețul de blana este, de asemenea, a crescut dacă este folosit înainte de adoptarea legii, o haină bună nurca de o calitate excelentă poate fi achiziționat la un preț de aproximativ 1,5 mii USD acum nu vis mai puțin de 2 -2,5 mii pe care nu le veți lua. și în ceea ce privește bunurile de altă destinație - cetățenii Rusiei sunt negocieri, negocieri. trei zile de sedere in Manciuria, am cumparat totul, bine, doar despre tot ceea ce a avut loc la noi, și pentru casă și pentru ei înșiși, desigur, soții lyumimyh și copii. Am încercat o mulțime de "bunuri". de exemplu, o supă de broască țestoasă cu sânge și un tort, un șarpe prăjită și broaște. Puteți spune că această călătorie a fost un succes.

Nu pleacă încă din China. vânătoare să vină din nou. Și cel mai important, este aproape, dar în străinătate și o călătorie acolo pentru rusul mediu. Cred că este considerată cea mai puțin utilizată. DETALIU Pentru cei care vor să viziteze orașul Manciuria, trenul rutier din Krasnoyarsk catre Manciuria (vize, numere de putere de plată gostinechnogo pe drum și înapoi la Krasnoyarsk ne-a luat aproximativ 10.000 de ruble aproximativ!

Decideți pentru dvs. dacă doriți sau nu să vizitați, deși nu este mare, ci încă China. Nu am regretat că suntem în acest oraș interesant și minunat.