Povestea fotografică. Partea a doua

Athos nu este un loc, ci o cale.

Se pare că se termină strada rurală liniștită, așa că la mănăstire este doar un kilometru. Piscinele nu mai sunt vizibile. Pământul de nisip absoarbe umezeala foarte bine.

Cum să ajungi la schitul din Silhouetul de rake din Athonite fierbind

Părăsim satul, mergem pe câmp, care în unele locuri pătrunde în pădurea de pini și sub pășune.

Aceasta este o vedere în direcția opusă. De aici am venit.

Puțin mai mult și ne confruntăm cu o cruce ortodoxă înaltă. Aceasta este mănăstirea noastră. Silouana de Athos. Este aplicat pe Cruce, și a mers un pic înapoi la stânga pe rândul său, o cale în jurul bariera de lemn suprapusa (pentru autoturisme).

Cum să ajungi la schitul din Silhouetul de rake din Athonite fierbind

În câțiva metri suntem întâmpinați de vmch. Panteleimon, patronul acestui loc. Există un templu din lemn în cinstea numelui său. Ne rugăm: "Sfânt Mare Mucenic și vindecător Panteleimon, rugați-l pe Dumnezeu pentru noi".

Mergeți în jurul templului în construcție și, după ce mergeți mai departe pe traseu, faceți stânga.

Mai sunt câțiva metri și avem o vedere a sursei și a bazinului de apă nou construit situat mai jos. Coboară pașii pietrișului.

Cum să ajungi la schitul din Silhouetul de rake din Athonite fierbind

Mulțumită frăției Athos, totul este foarte bine aranjat. Salvează pe Domnul nostru!

Efortul de sursă miraculoase din care să colecteze și să bea curată apă sfințită și dip în temperatura bazin, apa care este de numai 5 grade. Conform legendei, în secolul al XIV-lea de pe site-ul a fost un templu, care se datorează trecerea la sol a mers în sol. Din acel moment, locuitorii locali, în sărbători importante, trecând aici, auzi un sunet de clopot și cântând biserică.

De la sursa direct la templele skete conduce o cale, deci nu merită să urci pe scări. Plecăm în temple - în construcție a Sf. Siluan Afonsky și la stânga lui deja de operare din lemn. Aici cresc pini înalți, aer curat și tăcere în jur. Mi sa părut că acesta este unul din acele locuri unde zgomotul acestei lumi nu poate zbura atât de ușor.
Salutări către frații care au apărut în curte. Aici trăiesc oameni foarte diferiți. Unii dintre ei visează să lupte pe Athos, alții pur și simplu lucrează, spre slava lui Dumnezeu, fără să se gândească măcar la monahism. Vizibil de departe un grup de pelerini din regiunea Kiev, care este în mod constant un pic în fața mănăstirii, el a venit la noi, ci pentru a le fotografia, nu am. În orice pelerinaj, reținerea în dorințe este bună.

Cum să ajungi la schitul din Silhouetul de rake din Athonite fierbind

Ne apropiem de biserica de lemn a icoanei Maicii Domnului "Skoroposlushnitsa". În peretele său sunt pietre înglobate, aduse de la Sfântul Munte. În această biserică se efectuează un serviciu, iar Psaltura este citită în mod constant.
În interior, puteți aplica particulelor relicve ale sfinților Athonite și icoanelor miraculoase, precum și să prezentați note memoriale. La intrare, ești binecuvântat să-ți scoți pantofii. Intrăm, ne rugăm, cerem ajutor de la Maica Domnului, aplicăm la altare. În templu se simte un spirit special de rugăciune.

Satenii ne-au povestit ceva despre mănăstire, au răspuns la întrebări și au fost invitați la templu și la sursă.
După cum se dovedește că a finalizat aproape un corp fratern cu două etaje, în cazul în care va fi amplasat trapeza, chilii, un hotel pentru pelerini și o bibliotecă, dar foarte mult, cu ajutorul lui Dumnezeu, să fie făcut. (În prezent, nu există facilități de bază și electricitate.)

Cum să ajungi la schitul din Silhouetul de rake din Athonite fierbind

Din poveștile, am învățat, de asemenea, că un bătrân proeminent al Amfilohije Biserica Albă a vorbit în repetate rânduri despre punctul de fierbere renaștere ca un mare centru spiritual și bastion al Ortodoxiei. Bineînțeles, începutul vieții monahale din acest loc sa petrecut în mod deliberat. Probabil, conține misterul economiei lui Dumnezeu și ascetismul trecut.
Ei bine, sincer doresc crearea lumii îndepărtate de prezente altare mănăstirii ortodoxe cu tradițiile de alimentație senil - Particule de la Muntele Athos în Ucraina. O coloniști doresc, în curaj, dragoste frățească în Hristos, precum și înțelegerea monahismului ca un mare mister al lui Dumnezeu, deschide Împărăția cerurilor este deja aici, în această viață, și arătând calea pentru el, cu toată suferința în setea spirituală.

Din subteran a apărut deja drumul principal de țară, este timpul să mergem. Dupa luarea apei din sfantul primavara, ne intoarcem inapoi la o alta manastire.
Dar, pe drumul de intoarcere te poate duce (așa cum am avut noroc!) Și sunteți de acord să arunce în centrul satului este unul dintre pelerini pe mașină, și, probabil, el însuși skitonachalnik, tatăl lui Petru. Deseori merge în afaceri și încearcă să ofere întotdeauna serviciile sale călătorilor obosiți.
Cunoașterea noastră cu el arăta așa: "Salvează-l pe Dumnezeu, părinte Peter, îl vei aduce pe Chepovici în centru?" "Da, desigur, numai eu nu sunt un tată, ci un frate." Nu am un titlu sfânt, deși am absolvit seminarul ", a spus el politicos. Clar și simplu, dar exigent pentru frați. În felul în care fratele Petru ne-a spus puțin despre poporul său. După cum sa dovedit, trei dintre aceștia trăiesc pe Muntele Athos într-o mănăstire rusă și sunt foarte fericiți și doar nouă sunt lăsați în mănăstire. Am vorbit puțin despre diverse ispite, din care este mai bine să ieși în spiritul iubirii frățești. Așa că am vorbit neobservat și ne-am găsit în centrul satului.

Sperăm că povestea noastră vă va ajuta să ajungeți singuri la acest loc sfânt. Vă cerem rugăciunile. Îmi pare rău.