Cascada stele din Primorye

În general, după campanie, dar munte Cloud în câteva zile s-au grabit la cascade Benevsky. După cum sa dovedit că în călătoriile mele nu am putut ajunge la ele. Ei bine, am decis - plec! Totul a început în general, promițător - miercuri dimineață am încărcat mașina, reîncărcată sub plută și în față. Faceți imediat o rezervare, mergeți singur, fără un navigator într-o mașină. După cum sa dovedit, toată lumea era ocupată și nu vroiam să-mi pierd timpul de vacanță.
Ajunse la o curățare în aceeași zi după prânz,

a examinat cartierul, a pregătit un personal.
Când inspecta poiana a fost neplăcut surprinsă

Și ei spun, oameni-porci, nu insulta porci, ei nu le place gunoi, toți oamenii au făcut!
În general, m-am decis să mă duc la cascadă dimineața. :) Da, am decis să rezolve totul este posibil, dar biroul ceresc știa exact ce nu voi merge nicăieri, pentru că noaptea va ploua!
În general, întreaga zi de joi de fapt, a stat în mașină :( În noaptea aceea a început un pic Doomsday -. A fost un vânt puternic, a fost trosnetul și hohote de dimineață, găsit asta.

Prima surpriză mă aștepta la primul Ford - apa din chei a crescut foarte puternic, așa că a trebuit să-mi scot cheia. Curentul puternic, toate pietrele, care ar putea fi trecute în siguranță, erau sub apă. Și acesta este doar începutul. Au mai existat trei astfel de forțe. Ultimul Ford nu mai îndrăznea să mă mișc, din moment ce a început din nou ploaie foarte mare și a durat încă câțiva kilometri. Am decis să mă întorc și a doua zi să încerc din nou, dar deja în cizme de mlaștină. Dar repetarea nu sa întâmplat, odată cu trecerea următorului ford, am alunecat și mi-am distrus degetul. Deoarece apa este înghețată, în general, și nu înțelege imediat ce sa întâmplat. Numai pe cealaltă parte a râului a observat că cel de-al doilea deget pe picior se uită într-un fel într-un unghi puternic. Am crezut că am răsuciit îmbinarea falangei. Am pus-o înapoi în loc (ceva apăsat), mi-am pus pantofii și m-am mutat în mașină. Iar ploaia, o astfel de reptilă, a continuat să se toarne din ce în ce mai mult.
În timp ce a venit - "un pic" umed.
Gândindu-se la vreme și la tranziția sa nereușită, el a început să se pregătească pentru cină și somn devreme.
Și dimineața mi-am dat seama că de data aceasta cascada este închisă pentru mine, degetul meu este umflat, e imposibil să merg în mod normal, va trebui să mă duc acasă.
Calea înapoi sa dovedit a fi plină de surprize. Am pierdut cumva vederea faptului că recent copacii au căzut și că pe drumul înapoi s-ar putea să fie daruri neplăcute ca arborii căzuți. Și n-au așteptat să aștepte. Doar prin câteva sute de metri prima surpriză.

Nu au existat ferăstraie, cu greu am reușit să mergem în pădure. Au fost patru sau cinci astfel de surprize. Unii copaci au fost îndepărtați, unii trași și legați cu o curea. Alegeți câteva ore, deși nu este prea departe să mergeți la pistă.

În general, eram deja acasă seara. Ei bine, a doua zi fiica mea ma dus în camera de gardă. -X-radiat și sa dovedit că nu este foarte bun, mi-am rupt degetul meu :( și acest lucru înseamnă că, cel puțin o lună toate pokatuhi mele anulate, dezamăgitoare și enervant! Deci, trebuie să fii mai atent. Dar cascada voi primi toate același necesare.