Termenii din Füssen

"Revizuirea", până la apariția "Füssen și Royal Crystal Termes". Sună! Există un hotel frumos. S1, a ajuns la stația principală. Înainte de trenul pentru Fuessen încă o jumătate de oră, cumpărat pentru o vizită la magazin. pentru ședințe de seară cu șampanie după relaxarea în terme și mese în restaurante suntem mereu. După micul dejun - prima cunoștință cu Fussen. Totul! M-am pierdut! Și ce m-am îndoit? Orașul. era necesar să ne întoarcem la Fuessen. și ploua, suntem chemați la recepția taxiului termal. Hotelul este neted. card de resort (am fost oferite numai la cerere), ea oferă o mică reducere la băi și la castele.

Aventura este a treia. Nymphenburg și condițiile Erding. Nymphenburg, iar după-amiază - termenii lui Erding. După consultarea cu un tânăr la recepție. prea cald pentru mersul pe jos, iar timpul se scurge așa cum am sperat și mai mult în termeni uspet.I în cele din urmă, ne-am adunat încă în ceea ce privește! De ce ceva despre termenii Erding pe Internet destul de un pic de informații. Așa că mă voi opri mai mult la ele. Prosoape mai bune pentru a aduce cu ei (am luat ospitalitate), în condițiile de eliberare a cardului și cauțiune. Cu toate acestea.

Fuessen este ultima oprire, nu mai sunt trenuri. Aproape de stație există o oprire pe piață. stătea pe drumul destinat, pentru trenuri spre Füssen este calea de la 27 la 36. Dar era prea devreme să te bucuri. în rusă. În principiu, restaurantul este bine pregătit, dar în Fussen au luat masa mai ieftin, cu porții mai mari. a fost de a obține mici reduceri la bilete la castele, la termale. pe telecabina. Am fost încântat de reducere. Atracția principală a Schwangau este băile de cristal regal (KG¶nigliche Kristall-Therme). Specii din termen. blocarea este vizibilă.

pentru o zi în orașul Füssen și în castele înconjurătoare. Apoi Fussen aproape nu a văzut castelul. În continuare se deplasează la Füssen cu trenul, petrec 5 nopți în satul Horn (între Füssen și Schwangau. În cele mai pure lacuri de munte și sare încălzită termeni. Nalazit munți, a văzut de om. E o mică reducere la palatele, funicularul și termeni). Dintre cele 6 apartamente ale noastre, cele mai ieftine au fost cele ale noastre. Probleme: la cel mai apropiat supermarket de 2 km. (în Füssen Netto, în satul Schwangau), în apropiere. ziua a fost în întregime în cristal Royal Bai (KG¶niglichen Kristall-Therem), la care.

Extremul al patrulea, este ultimul. Schwangau și băile de cristal regal în stil nud. Am îngropat în sufletul meu o dorință arzătoare de a se arunca în tema și de a experimenta pe acest corp această fericire și fericire. în satul Schwangau de lângă Füssen și numit "băi de cristal regal". Sună mai mult. Cea de-a cincea piscină. Deoarece termenii sunt regali, desigur, trebuie să existe și o piscină numită după el. munții de la termal pot fi traversați pe jos, puteți lua un autobuz, dar am mers cu taxiul. În primul rând. Vederi excelente la zona înconjurătoare, la lac, Schwangau și Fuessen. dar castelul în sine nu este vizibil din muntele însuși. Dar.

încuietori și termale. precum și o inspecție a lui Fussen însuși. În acest scop hotelul a decis să ia în apropiere Fussen. și returnați cardul la plecare). Prin carduri gratuite de călătorie cu autobuze, reduceri pentru încuietori și băi.

Plimbări pe Füssen În Füssen au luat masa aici. despre termenul - am întrebat dacă era rece în timpul iernii. Deci, în timpul iernii este mai cald decât în ​​timpul verii.

Ludwig (Neuschwanstein, Hohenschwangau, Linderhof), termenii Schwangau, manastirea Ettal, casele din Oberammegau. ei sunt în același Fuessen. Nu mai am de gând să mă opresc. știa că Füssen era ultimul. Copilul este obosit. ieși - japonezii mă întreabă, este Fuessen. Pentru local sau ceva acceptat? Un cărucior. dar 2 minute se târăsc la stația de autobuz din Schwangau. Proprietarul cardului Fussen al pensiunii nu ne-a dat, spune el. Neuschwanstein, Hohenschwangau, Baile Regale din Schwangau. În dimineața, din nou, muesli + iaurt și pe primul autobuz. au existat băi regale. cu atât mai mult. era lângă hotelul nostru din Fussen. după cum am văzut apoi)) Dar.

în funcție de locație (apropierea relativă de Füssen, castele și termale) și de simpatia sa. Prin alegere. Mașinile sunt confortabile, imaginea din spatele ferestrei este plăcută. În Fussen erau la 18-00 sau cam asa ceva. Ne-am întors. Cei mici s-au pus în ordine și au mers la Fuessen. Centrul orașului Füssen este la aproximativ 1,5 km distanță. Du-te. Fuessen părea un oraș dintr-un basm. Case ca jucăria. Totul este frumos evidențiat. I. Hotel. O mică odihnă și - doar pe jos - în Fussen. De-a lungul drumului - un pod peste Leh - apa este simplă. În după-amiaza, Fuessen este destul de diferit - zgomotos. aglomerat. Dar au ajuns pe piața de purici. Mulți.

de fapt la timp, și în traseul apartamente-stație-termen. centrul orașului nu a căzut. Prin urmare, chiar. Și a fost planificată la 2 pm în băi și o excursie la Berchtesgaden. puneți în coșul nostru 2 vizite Rupertus Therm împreună cu saună și o excursie la mina de sare. Rupertus TermeFussen Din München, putem spune cu ușurință, sa întors în provincie, în Fuessen.

Partea 2. Fuessen și împrejurimile. Fuessen. Acesta este un oraș vechi, care este la 5 minute de mers cu mașina de la noi. Numele ei. Füssen este o cetate foarte neobișnuită, pictată în așa fel încât să creeze un efect. executate în același stil de "pictura iluzorie" - și mult mai priceput decât cetatea din Fussen. A doua zi, a trebuit să merg la Füssen special. să plătească această amendă: (.) ​​Oberammergau și a încheiat ziua la băile de cristal regal din Schwangau, pe care am avut "umed".

În același timp, priviți la marginea ochiului la Füssen însuși și la Lacul Plansee din apropiere și vizitați băile termale locale. bei-weirich.en.html? aid = 382778. aproape de baia termală locală și o unitate de cinci minute de castele. Pensiune. autobuzul a cumpărat un bilet (pe drumul în jos tariful este mai ieftin). Și s-au dus la cină la Füssen. Restaurantul din Füssen a fost ales în avans de către recenzii. În general, Füssen este un oraș plăcut, ne-a plăcut it.Terms. pe care am vizitat-o ​​în ajunul plecării de la Schwangau, ne-a plăcut cu adevărat.

Călătoria noastră este o excursie la Schwangau - înmuiați în termale. Era rândul meu să mă răsfăț și corpul meu. Mi-a fost o poveste în cap: Vreau să petrec noaptea în Fussen. Era doar o obsesie. Bavaria este învăluită într-un aur festiv din Oktoberfest, apoi Füssen nu a rămas la o parte, acest mini. sub cântecul păsărilor care vizitează vârfurile alpine ale munților începe ziua noastră în Füssen. Am plănuit să mergem imediat la băile termale din Schwangau la sosire, dar priveliștile din jur fascinate. decorare de noapte, în lumina străzilor, în tăcere Alpii din Füssen nu mai puțin fabulos decât toate castelele.

Munchen-Schwangau-Fuessen-Neuschwanstein și Hohenschwangau. Seara am petrecut o cină în Füssen - un oraș plăcut, apoi pe jos (da-da!) Prin câmpurile verzi. adulții care au cumpărat acest bilet. La biroul de bilete din Fussen ne-au cerut să tipărim programul de conexiuni. Înainte de a merge pe Rupertus-Therm timp de aproximativ 10-15 minute. Hotelul oferă prosoape pentru vizitarea Termei Rupertus-Terme. biletul combinat cu Kenigssee, precum și termenii au oferit o reducere în ceea ce privește temperatura aerului.

Aha! Știa! Kilometri pentru cinci în fața orașului Fussen. brusc, de nicăieri, mașinile s-au născut. mi-a placut. E deja pe strada principală, pe drumul către Füssen. Ei au o selecție destul de mare de joc în meniu. Deschideți termenii până la ora 22.00, până la sfârșitul anului când am fost acolo și am stat în rândurile celor din urmă. În primul rând. în posesia Auxburgului, de unde au condus până la construirea Castelului Înalt din Füssen la începutul secolului al XIV-lea. căi spontane au decis să lanseze Dronich peste Fussen. Ne-am așezat pe podul de la ieșirea din oraș.

Cesky Krumlov-> Salzburg-> Bad Reichenhall-> München-> Fuessen. Pentru toate acestea, au fost 11 nopti si 11 zile (o zi, un lucru.) Initial, traseul a fost construit in jurul termenului, au planificat o excursie de o zi la 7-8 Germania, deci.

o excursie la Füssen și castelele Hohenschwangau și Neuschwanstein au fost planificate. Autobuzele sunt însoțite de. dansatoare de păpuși în ceas, magazine și băi termale Erding. Nu mi-a plăcut cu adevărat termenii.