Lake Naroch, regiunea Minsk cel mai bun sfat înainte de a vizita

Cel mai frumos și mai mare lac din Belarus.
Natură foarte frumoasă, există muzee, cafenele, magazine. Puteți închiria o casă pe malul unui lac sau al unui apartament în stațiunea Naroch. În cazul în care.

Natură foarte frumoasă, există muzee, cafenele, magazine. Puteți închiria o casă pe malul unui lac sau al unui apartament în stațiunea Naroch. Dacă nu vrei să te deranjezi, poți să închiriezi o cameră de hotel. Dacă nu sunteți norocos în Naroch, atunci puteți închiria în orașul Myadel. Locația este foarte bună. Vă sfătuiesc.

Informații utile 1

# x201c; Un lac mare, frumos, puțin adânc, un pontoon interesant, nu există cisarioză! # X201d;

Regiunea Kaliningrad, Rusia

Un bilet către centrul de la Naryk de la stația centrală de autobuz din Minsk costă între 9 și 11 ruble. pentru noi bani din Belarus. În jurul lacului pentru 100 km de păduri de pin, cu o aromă unică! Centrul orașului este curat și ordonat. multe magazine, un supermarket Euroopt, imediat după el un magazin de pește și o piață, unde puteți cumpăra pește afumat gustos. Peștele este vândut și direct de la autoturismele de la Euroopt, dar bunica este mai ieftină pe piață. Un mic tench costă 8 ruble. anghilele sunt mult mai scumpe, de asemenea vinde unu și jumătate ruble căpșuni, afine și ciuperci. . În oraș sunt multe sculpturi frumoase (în special în apropierea hotelului „Narache“ promenadă frumoasă în stațiunea eponimă, chiar în spatele plajei cu toate facilitățile: cafenea, vestiar, toaleta, dus - este recomandat tuturor să ia, astfel încât să nu pentru a prinde alergii de la păsări vodoplavuyuschih. nu am luat, și nu cum este bolnav! Pescarusi pe plaja centrală nu este, în nici un caz, nu am văzut, ei nu sunt hrănite mai mult pe acest atarna semne de avertizare. Itch este, de asemenea, nici după înot, puteți înota, și în apropiere de țărm, și La mal este foarte superficial, de la NTON de mică adâncime pentru un adult, dar înot mozhno.Voda coasta este clar și de aur. La sfârșitul unui ponton temnaya.Ochen albastru rece ponton din plastic, du-te prin ea și sare în sus, el răsare!) De lângă stația de ponton barca, unde puteți lua pe închiriați o bicicletă cu apă sau o barcă. Pe stradă, lângă dig, puteți cumpăra magneți pentru ruble și alte suveniruri.
.De la atracțiile din apropiere merită să mergeți la complexul "Nanos" - puteți să vă uitați la vechiul conac și să vă plimbați caii, să vă uitați la fabricarea diferitelor meșteșuguri. În general. pe tot tarmul lacului există o mulțime de locuri interesante și pitorești, sanatorii, campinguri, desigur, există. unde să pescuiască. Un total de 26 de stații face un autobuz regulat la stațiune. Ultimul autobuz spre Minsk pleacă la ora 17:25! despre asta trebuie să vă amintiți și să luați bilete în avans dacă intenționați o călătorie de o zi sau pentru weekend!

Informații utile 1

Nu-mi place să scriu recenzii negative - dar rănesc, încă nu pot uita acest "REST" deși a durat 4 ani.
Imediat îmi cer scuze că am scris atât de tîrziu, inutil.

Locuiesc în Belarus.
În "Naroch" pentru prima oară am vizitat-o ​​ca oaspete la seminar (Sat-Vskr 2 zile în total) - Mi-a plăcut adăpostul și natura și mâncarea - chiar draniki mele preferate au fost date.

iar în vara am decis să merg în vacanță, ieftin (puțin mai ieftin, deoarece membrul Uniunii), pentru zilele 12 - procedurile de sănătate (non-medicale) sunt incluse în preț.
Primele plusuri:
1) natura este frumoasă,
2) un frumos lac frumos
3) există excursii în locuri interesante din apropiere
4) înainte de călătorie, ea a sunat și mi-a cerut să rezerv un număr pentru un anumit număr de zile, după ce a ajuns la fața locului plătit biletul

acum minusurile (și sunt mult mai multe dintre ele):
a sosit înainte de ora 13.00 a spus (a scris) că vor hrăni prânzul, iar la sosire au spus că astăzi doar cina, așa că a trebuit să mănânc la o cafenea
1) Am trăit la etajul 4 al unui imobil nou, desigur, am înțeles că foarte tânără fată, și țineți pe o valiză grea, dar pentru persoanele de varsta inaintata a fost posibil să vină cu un lift
2) de mai multe ori în 12 zile au scos gunoiul
3) nu a curățat în cameră și a vrut să ia pânză în sine (dacă era) și se spală pol.V aceeași cameră am petrecut 7 zile într-un alt 5, chiar înainte de cursa în a doua cameră a fost pus în ordine! Întorcându-mă la recepția pentru curățarea primului număr, mi sa spus că în clădire funcționează doar un CLEANER și nu dorește să elimine totul.
4) ferestrele primului meu număr au ieșit pe acoperișul tranziției către o altă clădire și, de la sine, la celălalt corp însuși. Deci, în timpul șederii mele în TOK pe acoperiș au fost efectuate reparații și imaginați-vă că dormiți pe balcon este deschis (din cauza căldurii) și de la ora 5 dimineața începe un zgomot atât de puternic încât chiar și închiderea balconului nu poate fi dormit. Așa că am cerut să mă mut în camera din cealaltă parte a clădirii și am fost mutat în câteva zile.
5) alimente nu este, de asemenea, nu, meniu personalizat, de 3 ori pe zi carne (deși există o alegere); dar niciodată clătite, oladikov, feluri de mâncare de brânză de vaci (clătite brânză de vaci, budinca) și clătite de cartofi care au fost menționate mai sus, de asemenea, nu a fost, de asemenea, iaurt este nu este permis, nu a existat nici un borș, friedge - pot eu crap puternic. Dar în alte locuri (de asemenea, nu sunt scumpe aceste produse sunt)
6) ar spune zilnic dansuri, timp de numai 12 zile au petrecut doar de trei ori, așa că au mers (mulți tineri au mers la o disco în Priozerny sau Sputnik)
7) nu există plajă proprie, mergeți în același mod spre sanatoria de mai sus)

P.S Oamenii întreabă toate posterele: „Nu alimentați lebedelor“, dar oamenii noștri nu pot auzi, și încă mai continuă să se hrănească, și apoi se plâng că puteți înota ban obține în mod inutil orice infecție

Informații utile 2

# x201c; Sanatoriu "Rusia albă" # x201d;

Katerina_tl (30 de recenzii)

Ne-am odihnit în acest sanatoriu din 13-23.08.16 și ne-a plăcut cu adevărat. Valoare pentru bani doar super. Singurul punct slab în acest sanatoriu este san site-uri, dușuri în piscină și în camere sunt doar întuneric. Dar am fost atât de fericiți acolo că am fost de acord cu sovieticii. Binele boul era rece și fierbinte.
Toamna era bine hrănită, meniul personalizat. Există și vouchere cu un bufet. Chiar și foarte pretențios puteți alege ce să mâncați. De când am ajuns cu mașina într-o mașină, am călătorit cu toții în jur, am fost în Minsk (

2 ore), a vizitat Khatyn și Polotsk. În modul în care nu am dat rații uscate, ne-am mâncat o singură dată pentru toată ziua.
Foarte aproape de satul statiunii, au cumparat tot ce nu au ajuns acasa si mananca.
Ia ceaiul costă 0,5 pe zi.
Doctorul la noi a fost pur și simplu shikaaarnaja. Soțul meu a dat procedurile în întregime, a fost fericit ca un elefant! Încetează să rănească pe toată lumea! Și nu puteam face nimic decât piscina și cocktail-ul cu oxigen (din cauza încărcăturii), dar când am răcit, mi s-au dat trei proceduri. Și bineînțeles că s-au vindecat fără antibiotice.
Sunt foarte multumit de restul, am scris deja multe despre plaja, adaug ca fiecare sanatoriu are o plaja oficiala proprie. Așa că am fost la 450 m de mers pe jos, era totul! Până la catamarane (2 bucăți în stoc), 4 ruble pe oră. Și un magazin mic. Foarte fin, dar există un dig și acolo la talie.
Sanatorii sunt foarte apropiate unul de celălalt, foarte aproape de noi a fost plaja Narochansky, apoi imediat în stațiunea sanatoriu sat Naroch, apoi altceva acolo și așa pe toată coasta lacustrină.
Acum despre Internet. Eu, în calitate de turist, am cumpărat-o pe Simka Mts unde erau 6 GB, din păcate, în sanatoriu, Internetul a prins rău, iar conexiunea a rămas mult dorită! În cazul în care pentru a trece pe plaja noastră și la sanatoriu coasta Nvchchansky a apărut deja 3г. În sanatoriu însuși ai putea cumpăra wi-fi, dar în camere funcționa prost. Omul vindea carduri fie Velcom, fie viața :) cu 1 GB. Nu am cumpărat, nu știu cum funcționează.
Cu agrement, de asemenea, aprox. Filmele se duc în seara și practic totul interesant, tocmai am văzut o mulțime de casă. El arată ce sa întâmplat cu cinema nu cu mult timp în urmă. Călătorii constante pe excursii și concerte, prețurile fiind medii. Există un magazin, o farmacie și o bibliotecă.