" />

Înregistrarea a reușit!

Această pagină va fi
actualizat după 5 sec.

Parola a fost modificată cu succes!

A apărut o eroare necunoscută.
Actualizați pagina și încercați din nou!

Conectați-vă prin serviciile sociale

accesați unul dintre aceste servicii

Georgia timp de 5 zile. Începutul.

În spatele câtorva zeci de țări, puțin. Dar există una care îmi dă toată inima. Țara Sakartvelo. Țara descendenților lui Noe. Patria lui Kartli. Țara oamenilor este un suflet generos. Georgia!

Sa decis călătoria spre Georgia de-a lungul următorului traseu: Tbilisi-Signagi-Kutaisi-Batumi-Borjomi-Gori-Tbilisi.

Prima zi. Familiaritate. Tbilisi.

-E prima oară în Georgia? Funcționarul vamal zâmbește.

Surprinde pe fata ca asta, nu fi in Georgia) Probabil, in acel moment am inteles si, cel mai probabil, am simtit ca aceasta, prima data, nu va fi ultima, in nici un caz! Georgia va deveni a doua mea casă de lucru. Este în această țară, atât de diferită, atât de distinctivă și de binevoitoare, încât voi lăsa o parte impresionantă din sufletul meu. În mijlocul nopții, o mulțime întreagă ne-a așteptat! Parteneri cu familii și prieteni. Și am primit atât de multe îmbrățișări și bucurie, care ar fi de ajuns pentru 20 de invitați. Așa cum ar trebui să fie pe stilul genului am fost pus într-o mașină și am plecat în munți, și a plecat într-o casă mare, în care, după cum sa dovedit nimeni nu trăiește în timpul iernii. După ce am încercat să prindem rămășițele din noaptea trecută, am încercat să dormim, dar cum ... avem o mie de kilometri de aventuri în Georgia! Ce vis! Am examinat casa, care ne-a dat atâta dragoste: ușa din față este încuiată, da! deja interesant, grilă de pe ușă, chiar mai interesant! Alimentele în frigider, de câteva luni, vor fi suficiente, funcționează întreaga civilizație sanitară. Nimic, tu poți trăi. Semineu, TV în jumătate de perete. În pivnița de vin există atât de multe endorfine în formă lichidă pe care nu doriți să plecați!

Georgia în 5 zile

Și aici sunt endorfinele cu relaxină.

Sa dovedit că am fost luate în districtul de elită al orașului, este numit Tskneti, Tbilisi Rublă și oaspeții, avem un angajat al Ministerului Apărării. David, acesta este numele proprietarului casei, și-a scufundat casa mare timp de 2 zile, astfel încât să fie cald pentru noi. Dimineața a arătat cum este amenajat teritoriul din jurul casei: un grătar și o cramă este o condiție indispensabilă pentru orice proprietar. Gratarul este o clădire separată, cu un șemineu mare, unde grătarurile sunt prăjite, dacă vremea nu-i permite să se facă pe stradă.

Orele de la ora 10 dimineața, pregătite cu grijă pentru cunoașterea necunoscutului, am coborât din munții din Tbilisi.

Istoria orașului Tbilisi se bazează pe o frumoasă legendă veche, cu participarea domnitorului Gorgasali, este plină de eroi și evenimente mitice. Georgienii sunt o națiune de extroverți și oamenii le place să se uite la oameni și se pot arăta. Aceasta este capitala, Tbilisi face o impresie atât zi cât și noapte. Dimineața, într-o ceață lumina de zori, am văzut viața lui pe îndelete, ziua salutat cu orașul „de mână“, iar seara, cu o înălțime de cetate Narikala, admirat punctul de vedere al orasului pe timp de noapte. Biserica este foarte interesant iluminat, lumini de lumina doar templul în sine, și astfel impresia este că el plutește în aer, dar în stilul de design modern al clădirii „creier smulgere“ noapte arata mult mai clar decât în ​​timpul zilei.

Georgia în 5 zile

Panorama din Tbilisi. În centru - Catedrala Sameba, pe stânga (ciuperci albe) - Casa de Justiție, pe dreapta (teava de oțel) - Teatrul Opera. Acestea sunt deliciile designerului.

Privire de ansamblu asupra orașului în care am început să vizităm muntele Mtsatminda. Există acum un parc abrupt de distracție pentru întreaga familie.

Acestea sunt casele din parc. Cred că au fost construite de descendenții lui Gaudi.

Georgia în 5 zile

În parcul de distracții doi vrăjitori se însoțesc pașnic: Bine și Rău. Deși acest rău nu este rău. Ogruzinilsya.

Puteți urca pe munte în două moduri: pe funicular, pentru câțiva (patru) copeici și minute și pe jos. Lung și greu, dar evenimentul este extraordinar și memorabil pentru corpul va deveni realitate!

Funicular, unghiul de ascensiune 43! Grad, numai pe remorcile din linia 2.

Apoi, la coborârea în oraș, sa dus să aducă un omagiu memoriei copiilor vrednici ai Georgiei din Pantheon. Acesta este unul dintre locurile cele mai venerate de georgieni și vizitat de turiști. Acesta este situat pe teritoriul din jurul Bisericii Sf. David "Mamadaviti", pe versantul muntelui Mtatsminda și deschis oficial în 1929.

Georgia în 5 zile

Iar acest "rus ia georgianul" (c). Locul minunat. Adesea cei mai buni fii ai Georgiei. Panteonul.

Există o serie de morminte de timp prerevoluționist în templul Sf. David. Ceea ce ma surprins și mai târziu, când turul nostru a început să semene cu un pelerinaj, este modestia bisericilor și a altarelor georgiene. picturi murale vechi, ziduri de piatră vechi de secole, văzute prin straturi de ipsos, modest, aș spune decorarea proastă de temple în interior, și cu atmosfera uimitoare de puritate, onestitate, și prezența lui Dumnezeu acolo. Și nimic nu împiedică comunicarea cu Domnul, nimic nu distrage de la rugăciune, există doar tu și El. Cu o surpriză plăcută a remarcat și faptul că tânărul se duce cu încredere în templu, nu jenat, nu ezita, știe cum să se comporte. În general, georgienii sunt oameni foarte religioși, și de la acest sincer și bun-fiu!

"Mintea și faptele tale sunt nemuritoare, dar de ce dragostea mea te supraviețuiește!" Epitaf pe mormântul lui Griboyedov de la soția sa, Nina Chavchavadze.

Georgia în 5 zile

Biserica Sf. David, pe podea - pietre funerare și înmormântări.

În continuare a fost o plimbare în jurul orașului, strada Shardeni, care a fost conceput a fost de a reaminti atmosfera de Champs Elysees, dar acum este doar o stradă pitorească cu cafenele și buticuri scumpe, astfel încât în ​​cazul în care scopul okologlamurny-excursie chic, tu acolo!

Un artist local, a vrut cu adevărat să ne vândă o fotografie.

Georgia în 5 zile

Și am fost în cealaltă direcție. Am mers la Catedrala Sameba a Sfintei Treimi. Catedrala Sameba este unul dintre simbolurile Georgiei moderne, este vizibil de departe, cel mai înalt templu din Georgia, de 110 metri. Complexul este format din: o catedrală, o capelă, reședința Patriarhului, o mănăstire, un seminar teologic și academia și alte clădiri auxiliare.

Clopotele lui Sameba, greutatea celui mai important clopot este de peste 8 tone, din toate clopotele 9!

Catedrala Sameba, Catedrala Sfintei Treimi!

O mare Biblie scrisă de mână se păstrează în templu. Catedrala are nouă capele: arhanghel, Sf. Ioan Botezătorul, Sf. Nina, Sf. Gheorghe, Sf. Nicolae, cei doisprezece apostoli și toți sfinții .. Cinci dintre ele se află în partea subterană a clădirii, lăsând la 13 m sub nivelul solului.

În Sameba, părintele Petru ne-a așteptat să efectuăm un tur detaliat al templului unic. Am fost permis să meargă în sus și turnul clopotniță, cu toate acestea emit sunete un clopot imens a fost frică, și cumva ... nu am crescut într-o asemenea onoare.

Georgia în 5 zile

Cu tatăl său Peter pe clopotul lui Sameba. Pentru a bate clopotul nu a îndrăznit, ci să reziste - da.

În curte a crescut un măslin, iar păsările și-au acoperit activ fructele. Aceasta este într-adevăr: "Dumnezeu vă va da ziua, Dumnezeu vă va da mâncare". Părintele Petru ne-a dat cu generozitate un vin mănăstire, iar noi, de asemenea, ca o pasăre a cerului au fost „crestarea activ“ măsline ridate albastre.

Și apoi a fost prânzul într-un restaurant georgian. Pentru a continua).