Excursie la Anapa (dzhemete) în 2018

Am vrut să împărtășesc impresiile mele despre călătoria și vacanța în Gemet. Ne-am odihnit pentru a doua oară, pentru că prima o plăcea.

Excursie la Anapa (djemet) 2016g

La sosire, am decis să mă relaxez cu vodca cu bere și dimineața era sumbră ((

Apoi a devenit mai distractiv

Apoi a devenit mai distractiv))

Ei bine, absolut distractiv

Excursie la Anapa (djemet) 2016g

Ei bine, atunci este foarte distractiv

Am construit castelul. Ei bine, unde poate fără ea)))

Chiar și-au apărut forțele pentru a construi un castel

Ca întotdeauna, Marea Anapa ne-a întâlnit cu înflorire. Totul este verde și opus. Apoi, câteva zile, furtuna și apa s-au curățat. Băiatul este o plăcere.

Aquapark "Golden Bay" g.Gelendzhik și telecabina "Olympus"

Aquapark Golden Bay

După parcul acvatic am mers la telecabina "Olympus". Acolo au înghețat și mai mult, deși au luat jachete calde cu ei. Dar am fotografiat încă apusul soarelui de la roata ferris la vârf))) Apropo, acum patru ani, li s-au dat gratuit pături, dacă e rece. Acum sunt vândute pentru câte 300 de ruble. Angajații spun că s-au vândut întotdeauna, dar mi se pare că erau încă liberi, că au fost întorși la personalul de jos. Poate cineva să își amintească? Plătite sau au fost eliberați?

Apus de soare în Gelendzhik

A doua zi am mers la vulcanul noroios din satul Za Rodina. Am fost acolo pentru prima dată. Noroi ca asta, dar organizarea acestei atracții nu este. Da, există încăperi de depozitare, dar nu lăsați camera și aparatul de fotografiat acolo, așa că trageți totul cu dvs. și lăsați-l la etaj nesupravegheat. Am decis să urcăm în noroi pe rând, pentru a nu pata tehnica. Mai intai am urcat, sotia a fotografiat. Apoi a trebuit să merg din nou în sus, să mă spăl pe mâini și să mă duc în jos. Și, în plus, că este foarte alunecos, apucând în mod constant pentru balustrade, care sunt în mod natural toate în acest noroi curativ. Pe scurt, în timp ce se întoarse la soția sa, mâinile erau murdare din nou, iar fotikul era murdar.

Excursie la Anapa (djemet) 2016g

Apoi au mers la Marea Azov pentru a se spăla. Vântul a fost din nou rece, nu puteai pune un prosop asupra ta, pentru că era murdar, și te-ai dus la mare 300 de metri cu dinții tăi. Marea nu era foarte furtunoasă și deși apa era caldă, dar vântul rece dădea totul la nimic. Pe scurt, o spălare rapidă, îmbrăcat și a mers pentru a vedea ce altceva este de la divertisment. Soția a vrut să trageți în centrul spa vin pentru 500 de ruble, dar m-am simțit rău pentru că a pierdut 180 de grame de vin, pe care ar trebui să guste în timp ce stau într-un butoi de vin, eu conduc. Pe scurt, impresiile au fost neutre.

Vânătoarea de noapte subacvatică

Proprietarul unei case de oaspeți private, unde am închiriat o cameră, ne-a oferit să mergem într-o noapte de scufundări la 18 km de Anapa. Am fost de acord cu bucurie, pentru că nu am făcut-o niciodată. El mi-a spus în setul de garaj de două aripi diferite, o mască, o țeavă, o închisoare și am plecat. Sincer, nu am prins nimic, dar impresiile mele au dispărut. Mai întâi am plutit într-o mască cu un tub și chiar noaptea cu o lanternă. Acum m-am îmbolnăvit de acest subiect. Proprietarul a prins 4 crabi și câteva zgarieturi medii. La domiciliu, toată lumea a fiert și am încercat mai întâi crabul. Dar aici e carnea de ea a trebuit să aleagă cu mare dificultate, nu am știut că crab a trebuit să taie nuci))) Și da, în timp ce eu admir lumea subacvatică de noapte, sa lovit cu capul în boxa acuzaților de pontoane din plastic.

Vityazevo. Plaja sălbatică

Ei bine, o altă zi a decis să se dedice plajelor sălbatice pentru Vityazevo. Am strâns o busolă și am plecat. Primul obstacol a fost o barieră cu o persoană care a cerut 200 de ruble pentru călătorie. În același timp, am ținut o frunză în mâinile mele, probabil un program cu o descriere a tuturor bunurilor pe care le primim pentru transportul plătit. Ei bine, acolo pentru a conduce la mare, pentru a cumpara acolo la fel. I-am explicat în mod constant că vrem totul gratuit și că bariera din fața noastră sa ridicat. Apoi s-au mutat de-a lungul drumurilor nisipoase printre barkani. Cea mai apropiată plajă a fost hotărâtă să nu mai sune, spun mulți oameni acolo și au continuat. După un timp, s-au odihnit la punctul de control. Aici, acele vremuri. Sa întors și a decis să meargă pe celălalt drum, chiar în dreapta punctului de control. Au văzut un gard cu o grilă, și unde se termină gardul, sa săpat un șanț cu apă. Mutând nerealist, roțile doar atârnă în aer. Apoi au văzut o movilă în stânga gardului, aparent oamenii de genul ăsta. Am traversat șanțul de-a lungul acestui dig și am condus. Am mers la mare, dar nu mai era nimeni. La stânga, la 500 de metri se află o grămadă de mașini, parașutul zboară, mai curând o civilizație. În dreapta, în metri 800, și mașinile stau. După cum sa dovedit mai târziu, ne-am oprit la un teren de formare militară. Acest lucru a fost spus de către turiști în civilizație, atunci când fetele au plecat pentru bere. Ei bine, ne-am oprit și am oprit. Apropo, armata a trecut de noi de trei ori, dar nimeni nu ne-a spus un cuvânt.