Recenzii despre oamenii de afaceri din carte

Prin urmare, pentru această colecție, am întreprins, anticipând o mare plăcere.

De această dată, maestrul povestirii scurte selectează tema principală a orașului - în special, orașul mare, New York. Grațios, trebuie remarcat, un subiect pentru scriitorul cu o abilitate uimitoare de a observa absurditățile și absurditățile vieții. o temă care oferă multe oportunități sub formă de situații, scene și personaje.

O. Henry descrie viața și viața. mores, divertisment, modul de gândire, aspirațiile și speranțele locuitorilor din orașul mare. În galeria personajelor sale - săraci, clasa de mijloc exploatat, omul bogat Despre oraș, onest mici și aventurieri cu o morala destul de slab, oameni, demn de o soartă mai bună, și oamenii au primit ceea ce meritau.

Cum am râs de această poveste! O lucrare plină de umor, dar fără emoții tristă nu a fost făcută.

Sopi a petrecut fiecare iarnă în închisoare. Este cald, bine hrănit, nu trebuie să vă faceți griji în legătură cu nimic. Dar aici iarnă viitoare, și Sopi vegetates în parc și nu știe cum să fie mai departe. Apoi, el decide din nou să meargă la închisoare, cu siguranță că nu este înghețat și înfometat nu va rămâne. Și pentru a intra în acest loc "paradis", trebuie să faceți o glumă. Din acest moment începe aventurile lui Sopi.

O. Henry, ca întotdeauna, în partea de sus! Mi-a plăcut foarte mult această poveste! Există, de asemenea, o linie de dragoste originală, umor spumante și chiar o notă tristă.

Editorul Garvey Maxwell este un om foarte ocupat. El se dedică să lucreze în birou, toate gândurile sale sunt de asemenea ocupate cu munca, puteți spune că nu are un singur minut liber. Cercul principal este funcționarul Pitcher și stenograful Miss Leslie. El nu le acordă prea multă atenție, ci le acceptă. Și domnișoara Leslie nu intenționează să se împotrivească acestei atitudini, deci decide aventura.

Aceasta este povestea cea mai tristă a lui O. Henry, pe care am citit-o, și a fost cel care ma afectat mai mult decât oricine altcineva.

Reflectarea asupra colecției de povestiri nu este deloc la fel de importantă cu privire la întreaga lucrare - în lățime și profunzime gândurile se răspândesc și o imagine armonioasă nu apare în nici un fel. În general, se dovedește prea vagă și există multe detalii, sunt mici și ușor de dus. Dar eu o voi încerca aici și acolo în bucăți, pe resturi încă colecta mozaic impresie)

O. Henry poate vorbi despre dragoste. Cuvintele sunt sentimente simple, simple ale eroilor, dar în acest caz "pur și simplu" înseamnă "atingeți", "uman", "ferm", pentru totdeauna. „Arderea lămpii“, „Heart și Cross“, „Camera în pod“, „În a doua oră, Rooney“, „Green Door“, „Al treilea ingredient“, „sable rus“, „Cadouri de magilor“, „rochie violet. - o listă cu povestirile sale despre dragoste, puteți continua pentru o lungă perioadă de timp. bold, oameni puternice, puternice ceva pentru a reaminti personajele lui Jack London. Numai ei se lupta pentru fericirea dreptul de a nu zăpadă Yukon printre indieni și lupi, și sub soarele de prerie, în cazul în care cactusi și Chaparral, și pe străzile fără chip ale unor orașe zgomotoase, dacă aceia ca ei, când au încălcat legea, nu ar fi putut fi altfel. chto, raționamentul, dar ce să facă? La urma urmei, ca și ei, chiar vor să creadă.

Atunci când O. Henry scrie, un izvor viu, plin de silabe, cuvintele dispar cu un buchet de focuri de artificii. Sau invers - se prăbușesc, modest și drăguț, ca păpădie într-o curățenie. Romanele sale pot și ar trebui să fie luate pentru citate (pentru care multe mulțumiri și talente de traducători).