Noapte pe râul kwai (h

Cumva nu am avut această călătorie la prima vizită a lui Taya, dar a fost decisă să mergem la a doua vizită fără probleme.

Un mic birou turistic din apropierea hotelului. Nici un singur Thai nu este exclusiv de sex feminin. La masă se află o dimensiune incredibilă misterioasă. Nu am mai văzut asta pentru prima sau a doua ședere în țară. Comunicați în limba engleză primitivă. Ne înțelegem reciproc, comerțul și, în final, ajungem la un consens. Prețul este potrivit pentru noi și suntem pregătiți în prealabil pentru faptul că grupul va fi internațional, adică Rusă puternică nu vom auzi de la ghid. Ei bine, mă voi descurca cu cunoștințele mele modeste, presupuneri, presupuneri și gesturi.

În ziua plecării, suntem treziți de prieteni. Recepția a fost avertizată, dar nu a sunat la telefon. Exact la ora 5.00, mașina merge la hotel și ne cunoaștem ghidul. Numele ei este Thea și ea vorbește engleza și germana. Engleză Thai este greu de perceput, dar, în general, întrebarea din nou poate fi înțeles. pe care vrea să le spună. Rândim noaptea Pattaya, colectând grupul nostru. Așa cum se dovedește în echipă 2 minibus și constă din germani. Englezi, olandezi, cehi și noi-4 ruși.

Toate asamblare și desigur dactilografiere Tayota sunt scoase din oraș, urca pe autostradă, a ridicat la 7 metri deasupra solului și graba la Bangkok, prin ea, și pe partea de nord-vest.

Probabil că fiecare companie care organizează astfel de excursii, încercând să-i facă ceva din propria lor, dar în esență ele sunt la fel: plantații de nucă de cocos, sculptură în lemn, canale și piața plutitoare, podul peste râul Kwai, o plimbare cu trenul pe „drumul morții“, o piesă parc național pe râu, izvoare termale etc. Totul este foarte interesant. Ceea ce ne-a spus Toi a fost destul de ușor de înțeles. Da, pe de altă parte, unul dintre cehii în vârstă cunoștea bine limba rusă și a ajutat la traducere. Ea, în general, avea grijă de noi ca o găină. Ne-a târât mereu apoi banane prăjite, prăjituri de nucă de cocos, apoi fructe. Am încercat să arăt nu doar facilitățile turistice, ci țara.

Aici ne oprim la marginea câmpului de cassava și săpăm pământul roșu-cărămidă, arătând cum cresc tuberculii. La una dintre opriri, am fugit undeva, am luat minuscul, într-un centimetru de cusături lungi și subțiri. Mi-am pus soția în palmă și i-am picurat cu apă din sticlă. Câteva secunde, iar bastoanele au explodat, împrăștiind semințele negre. Yelp, scârțâie, râsete.

În același timp, componența focus-grupuri uchityaya sderan a fost foarte „drumul morții“, așa cum a fost construit în timpul prizonierilor al doilea război mondial de britanici, americani, și altele. De aceea, a vizitat cimitirul memorial și complexul memorial. Stă pe panta abruptă a unei vale largi. Și acolo un alt munte munin, albastru la orizont - deja Burma.

Dar. Cu toate acestea, principalul lucru în această călătorie este râul Kwai.

Autobuzele au frânat pragul râului. Am ieșit pe o cale abruptă. Pe maluri, direct pe apă, există case plutitoare pe pontoane.

Trecem de-a lungul podului la unul dintre pontoane. Acesta este un bar cafeat plutitor. Cu biroul său, mese și bănci. Se agata de barca cu motor si ne plimbam pe malul opus. Aici este hotelul nostru plutitor. El dorește să se schimbe repede. Mergem la cascadă. Și din nou, barca cu motor își trage cafeaua pe râu. Pe malurile pădurii, unde se întâlnesc unele hoteluri ca ale noastre. Și râul însuși! Nu, nu este Bangkok noroi, cu gunoi plutitor, Chaopraya. Câte curbe rapide se rumă sub pontoanele cafelei noastre plutitoare. De pe malurile abrupte, curenții și mici râuri au tăiat cascade. Și o pădure pentru un smog. Soarele începe să se agațe de coroane de copaci, iar peste râu există un miros de nedescris. Este un fel de amestec de mirosuri ale râului, verdeață, flori, prospețime.

Observăm cum motorul nostru intră în arc, înfășurând pluta noastră într-o bancă abruptă cu două cascade frumoase, puternice.