Povești de călătorie

Există Brindisi în Apulia, pe "călcâiul" portbagajului italian, iar din Veneția am navigat la ea timp de 20 de ore.

Acum, Brindisi este un oraș portuar cu o populație de aproximativ 80 mii și în vremea Romei antice era acasă peste 100 de mii de oameni. Aici a fost încheiată calea Appian, care leagă Roma și Brundisium, care era la acea dată o fereastră romană în Grecia.

Am aterizat la ora 13, iar la 17-30 era deja necesar să fii la bordul navei. Din port, am fost luați cu autobuzul la Piazza Vittorio Emmanuel, am emis hărți ale orașului și am spus cât timp autobuzele din acest pătrat vor fi trimise în port. La dispoziția noastră era cam trei ore și jumătate.

Piazza Dionisios, cu care a început cunoștința noastră cu Brindisi:

Povești de călătorie

Studiind înainte de o croazieră, este posibil să se vadă în acest oraș, am notat următoarele atracții Brindisi: castele șvabi și aragonezi, coloanele romane, palatele Granafei-Nervenya și Muntenegru, Catedrala, San Benedetto, Biserica Maicii Domnului din Casale, Fântâna Tancredi, un monument italian seaman.

Din păcate, unele dintre ele erau departe de centru. De exemplu, Castelul Aragonese ocupă o insulă separată și le-am admirat suficient din toate punctele de vedere, când căpitanul nostru sa apropiat de Brindisi.

Turneele turistice merg în jurul orașului. Turul atracțiilor turistice ale orașului costă 15 euro și durează o oră. Un tren merge în jurul conturul orașului vechi din Brindisi (așa cum a fost în interiorul zidurilor orașului), merg la cealaltă parte a golfului trecut fântâna Tancredi, pe lângă sat de pescuit la monumentul marinarului, iar pe drumul de intoarcere trece prin biserica Santa Maria de Casale. Biserica Am vrut să văd, mi-a plăcut de fotografii, dar încă preferă să-și petreacă timpul alocat ne Brindisi a explora orașul vechi.

Mai întâi am mers pe malul digului. Pe cealaltă parte a golfului era un mare monument al unui marinar italian, înalt de 53 de metri, ridicat în 1933.

Povești de călătorie

un monument al unui marinar italian

Curând ne-am găsit la poalele unei scări largi ridicându-se într-o coloană singură. Această coloană veche romană este un simbol al orașului. La început au existat două coloane, apoi unul dintre ele a fost dat la orașul vecin Lecce, unde este acum. Din ea exista doar o "coada".

În timpul celui de-al doilea război mondial, coloana a fost dezmembrată și restaurată relativ recent, în anii 90 ai secolului XX. Și capitala ei a fost înlocuită cu o copie, iar originalul este în muzeu - Palazzo Grafanei-Nervenya.

Coloana este vizibilă din afară. Acesta era un punct de referință pentru marinari. Conform unei versiuni pentru aceasta și a fost construită. În altul, romanii au ridicat aceste coloane pentru a marca sfârșitul drumului apian. Și spun ei, venețienii, asemănători cu coloanele de la Brindisi, și-au instalat celebrele coloane cu un leu și St. George.

Alături de coloană este un muzeu liber dedicat coloanelor. O scară circulară se ridică în jurul structurii coloanei și ocolind coloana într-o spirală, puteți privi în detaliu desenele care o acopereau.

Povești de călătorie

Pe strada îngustă din Muntenegru, urcând abrupt, am ajuns la biserica Sfânta Tereza, reprezentativă și înaltă.

În fața ei, pe pătratul alungit al Sfântului Teresa se află un monument expresiv pentru victimele primului război mondial.

Orașul vechi este construit din piatră ușoară. Este ușor să navigați aici, harta este distinctă, centrul istoric este compact. Biroul de turism se află pe malul mării (Regina Margarita Vialla).

Multe elemente de decor, similare cu cele pe care le-am văzut în Sicilia. Balcoanele similare au fost întâlnite în orașul Noto.

Povești de călătorie

Din Sf. Teresa am mers la piața din Catedrala din Brindisi - Piazza Duomo. Zona este frumoasă. Cladirea principala pe aceasta este o catedrala construita in cinstea lui Ioan Botezatorul. Catedrala, construită în secolul al XII-lea, a fost distrusă de un cutremur în 18, iar acum avem o catedrală restabilită din secolul al XVIII-lea.

Vedere a Duomo de pe strada Tarantini

Curtea interioară a muzeului

Povești de călătorie

La colțul Piazza Duomo, un fragment al unei clădiri din secolul al XIV-lea a supraviețuit. Loggia Balsamo.

Vizavi de lîngă Balzamo este clădirea Seminarului. Fațada este decorată cu 8 sculpturi care reprezintă diferite științe.

Una dintre cele mai puternice impresii din Brindisi a fost biserica veche a Sfântului Ioan de la Sicriul (Sepolcro), construită în secolul al XI-lea. Antichitatea bisericii este evidentă și fascinează.

După ce am văzut biserica, ne-am dus la castelul Schwab. Sa dovedit că castelul găzduiește în prezent marinari militari, iar în turiștii "zonei militare", desigur, nu începe. Stând la gardul înalt cu sârmă ghimpată și fotografiat nava de război, ne-am dus în centrul orașului.

Povești de călătorie

Pe drum, au admirat străzile minunate ale orașului vechi cu lenjerie de uscare esențială. Ah, această spontaneitate italiană!

Via Via Marconi (cred că traducerea rusă - strada Popova) a ajuns la biserica Sf. Benedict (San Benedetto). Deasupra intrării în biserică se află o minunată sculptură de piatră din secolul al XI-lea.

Sculptură peste intrare: luptă cu dragonii

Și aceasta este sculptura în piatră din Biserica Maicii Domnului a Îngerilor:

Centrul orașului, ca aproape întotdeauna în Italia, arată solid, ca și cum nu ar fi un oraș mic, ci un fel de capital. Există tot ceea ce este necesar pentru viața culturală și economică a omului modern. În plus față de cele vechi, există clădiri destul de moderne. Dar nu există nici o vanitate care să fie inerentă în marile orașe.

Balcon și ferestre:

Ne-am dus în oraș muzeu Palazzo Granafei Nervenya-2 e. În cazul în care, printre altele, script-ul admirat de coloane urbane. Bine, nu vei spune nimic.

Hall, care prezintă o adevărată capitală din coloana romană

Povești de călătorie

Înainte de palatul Granafei-Nervenya sunt ruinele unei bazilici medievale.

Și chiar în fața palatului se află clădirea ultramodernă a Operei Verdi.

De la micul, dar plin de viață Piazza Sedile, Piazza Vittoria îngustă pleacă. Dacă Piazza Duomo este centrul vechiului oraș, atunci Vittoria este centrul orașului Brindisi modern. Sunt mulți turiști aici, de-a lungul pieței înguste există magazine suverane.

Povești de călătorie

Zona duce la principala autostrada urbana a orasului Brindisi - Corso Roma - Corso Garibaldi. Are numeroase magazine, cafenele.

Prin Corso Garibaldi, am ajuns în locul în care am început turul nostru de la Brindisi. Acolo așteptam un autobuz pe care l-am adus la navă. Nu am avut timp să mergem la mai multe locuri interesante, pentru că nu aveam timp. În general, mi-a plăcut Brindisi - un oraș tipic italian de sud.