Cumpărături la Dordoi

Prieteni, în acest post voi împărtăși cu voi impresiile din călătoria la Bișkek.

O să-ți spun despre situația de la vamă, și să dea câteva sfaturi pentru distracție mai productive la piata de vechituri Bișkek :)

Pentru început, voi spune că ca să spunem așa, ma îndemnat să merg acolo.

Pentru prima dată pe Dordoi (piața de îmbrăcăminte aproape de Bișkek) Am auzit în urmă cu aproximativ 3 ani, când un prieten al meu care a cumpărat un bun și treningul destul de scumpe în Adem, a descoperit (cu circumstanțele lor) că nu este într-adevăr costum scump și foarte nu de marcă, promovată în Kârgâzstan, iar prețul său nu este de 18 tys.tg, ci doar 1600tg.

De când am fost foarte interesat de locul, dar din cauza situației politice nu a fost posibil să meargă la Dordoi.

Recent, din nou, mi-am amintit pe piață, a decis toate la fel, de dragul de curiozitate pentru a merge acolo, pentru că în multe forumuri a fost scris că acesta este doar un loc fabulos, în cazul în care există un brand-name produse (estessno fals, dar bun) într-o sumă foarte frumos.

Am scris că necesitatea de a merge acolo timp de 2 zile, cel puțin, deoarece piața este foarte mare, iar la un moment dat în jurul valorii este imposibil! Iată o carte pentru comparație:

Cumpărături la Dordoi

M-am întrebat-o lună sau două, cauta-pentru a afla cum să ajungi acolo.

-Indicații de orientare Prețul este de 12 000 n / o mașină care este împărțit la 3 (numai până la frontiera)

-la frontieră și înapoi 22 000 n / mașină (adică, șoferul vă așteaptă la frontieră în timp ce stoc și retur)

călătoria durează 3-4 ore, conducătorul auto vine la tine în orice moment convenabil pentru tine

Autobuzul pleaca de la 05:30, timpul de călătorie 06:00

-costa doar benzina-7000tg, aduna prietenii / rudele si arunca combustibilul))

muta din nou, în orice moment convenabil pentru tine, timp de 3-4 ore pe drum (80-90km / h)

În joi, 09/29/11 la ora 4 dimineața am plecat acasă (în mașină a avut 5 persoane). În ajunul prognoza meteo a promis o însorită și ușor tulbure, chiar fericit.

Drumul din oraș a fost destul de suportabil, bine sfințit, chiar. Pe la intrarea Kaskelen ne-am oprit pentru a verifica documentele, aceasta a fost singura dată în tot drumul. Pentru Kaskelen minunat drum cu două benzi, cu o bandă despărțitoare de arbuști pentru a facilita percepția fasciculului din sens opus, se întoarse în uuuzkuyu urmări acomodarea 1,5 mașină. Nu este într-adevăr un sentiment plăcut. Pe drum o mulțime de trafic din sens opus, în principal camioane cu grinda principală, care se confruntă cu o întâlnire cu reținerea respirației, să nu mai vorbim de dezorientare completă pe drum.

În momentul în care ar fi fost în zori, toată lumea a amintit prognoza meteo exactă, care a promis o zi bună. a început să plouă. ploaie torențială! Am condus încet. Zori a fost mai aproape de 8.

6 ferestre și în fiecare om 30 de ani care trunchiuri care pește în saci, cineva este foarte nervos, bine, plus o umiditate foarte mare după ploaie, vă puteți imagina ce un coșmar era în cameră. Mai multe persoane cu experiență, fără să observe nimeni, a rupt la ferestre. Ei bine, am skromnyagi, așteptând rândul lor)) doar verifică identitatea / pașaport.

Apoi, trece prin granița Kârgâză. fereastră doar 2, dar oamenii de acolo nu au zabovesc, a reușit repede pentru a obține!

Tot cu care se confruntă partea kârgâz a salutat mulțimea șoferilor de taxi, Bob pentru locația ta. Costul unui taxi la 300som Dordoi (990tg), autobuzul 40 somn (132tg).

La 08:57 am condus până la intrarea principală, alo vis a Shopaholic lui!

Cumpărături la Dordoi
La toate forumurile au avertizat că piața este deschisă de la 7 la 15 AM. Dar pentru sosirea noastră, adică la ora 9 dimineața Dordoi tocmai m-am trezit, poate e din cauza ploii, nu știu. Am fost pe piața centrală a unui număr de alcani și K.

Primul lucru pe care a cumpărat camere care urmează să fie conectate și separate fiecare de la sine.

Sora mea și am fugit la seria de pantofi „pantofi World“. Au fost atât de nerăbdare să cumpărături bun, ochii spumante, starea de spirit este excelent, în ciuda vremii proaste si rece. Dar nu pentru mult timp a durat fericirea noastră! Vino tot acest număr enorm, și nu a existat o pereche de pantofi mai mult sau mai puțin decente, bine, prețul, aș spune, nu este ieftin totul.

Un pic mai calm a trecut prin rândul central de pe cealaltă parte a pieței, au existat mai interesant! Îmbrăcăminte pentru preț bun, o mare varietate. seria Mulți bărbați, de la lenjerie la haine, de asemenea, prețurile nu sunt mari. Seria cu haine de blană, deci nu este interesat, a trecut. Am fost fericit pentru a găsi o mulțime de serii de pantofi, foarte ieftine. Ei bine, ce mai bine și vyglyadeschee în mod normal, și va fi mai scump!

De exemplu: în cizme noastre Adem costa 23 000 de tenge, pe Rakhat-15 000 tenge un ban, sunt aceleași în întreaga piață de încălțăminte n 9000, bine pe Dordoi le puteți cumpăra pentru 4000 tg.ne rău, dreapta . aici și să justifici drum înainte și înapoi pe unele cizme :)

Prețul variază de la blugi 1000tg la 5000tg.

Există o serie de haine foarte bune, avem acest lucru în Adem da la Karkare este vândut, există o foarte ieftin, noi toți trebuie să Bolashak. Sunt lucruri bune-, că nu am adus, eu nu știu de ce O_O

Cumpărături la Dordoi

Acest punct de vedere al rândului central. Taaam, lucrurile adânci de bună calitate.

Dacă te duci la un număr central cu intrarea principală:

-lucrurile sunt mai bune și sunt mai scumpe vor fi de până la tine pe partea dreaptă, pe aceeași parte și „Shoe World“

-mai ieftine, haine / încălțăminte (și seria cu haine de blană), pe stânga, rândurile considerabil mai mult acolo!

Noi nu am asuma riscuri, și de a schimba bani pe o zi înainte de călătoria noastră la schimbătoarele. Mulți spun și scrie că schimbul este benefic în Bișkek, sau pe piață, mai bine să-și piardă Vozmozhno.No 1-200 Tenge și să fie calm decât să se agită pentru a schimba bani de pe piață în cazul în care probabilitatea ca ați fost înșelat cu 99,9%!

Cumpărături la Dordoi

Negocierea este posibilă și necesară. Chiar dacă prețul nu este de mare afacere. 100-600 n decolare))

Ce altceva să spun, toalete. toalete rău))) Dacă vă puteți ține respirația pentru o lungă perioadă de timp, te va ajuta! Dar punctul de vedere.

Dacă vom compara Dordoi și piața noastră de vechituri (ADEME, turcă, Europa, Bolashak, și altele), situația este cu siguranță mai bine să Dordoi. Vanzatorii nu sunt supărat, încercați să-și pzhalsta! Sugerează-ceva Bine ati venit pe blogul meu! Dar există doar indiferenți. De exemplu:

-Aici puteți încerca acest sacou?

-Vă rugăm să posta (ceea ce înseamnă eliminați manechin / cuier)

dar nu este atât de rău, este rar prins în cea mai mare parte de toate fericit să-și vândă marfa.

În limba rusă și vorbesc toate destul de bine. Dacă spun că prețul este deja exclusiv pe kazahă si uita-te la piețele noastre cu dispreț, apoi la Dordoi toate minunat de ușor.

Adevărul este că, ce se va începe la ora 14.

Cumpărături la Dordoi

La 02:30, cele mai multe containere sunt închise. Până la ora 3 deja nimeni. Cine nu a venit înapoi mâine.

Dar nu se referă la rândul centrală, el și 4, și 5 se execută, dar prețurile sunt mai mari decât pe cealaltă (deja închisă) rândurile.

Undeva 2:00: Cei care au sosit în ziua 1, ei încep panica lumina „ca și în cazul în care totul în timp.“ Apoi am luat tot ce a văzut.

La ieșirea puteți mânca shawarma, burgeri, Samsa, care, desigur, face mai bine :) Am cumpărat banane!

Cumpărături la Dordoi

Ei bine, acum că avem timp pentru a obține în jurul valorii de obbezhat-6 (marcate cu roșu) și ore și jumătate

Conduce înapoi la frontieră, de asemenea, nu este dificil. În mod constant autobuze și taxiuri sunt în așteptare pentru tine. Cei 300som și tu ești aproape acasă.

Border. Există deja situația este mai rău decât să fie decât în ​​dimineața. Cei care vin din Kârgâzstan în mașina lui, după cum îmi pare foarte rău. Ne-am întors la ora 16:30 și o coadă de mașini a fost imens. Verifică foarte mult timp! Răsfoiți literalmente fiecare colț.

Cumpărături la Dordoi

Se poate observa că nu este un loc mic! a fost atât de clar începutul unui șir de vooon lângă steagul roșu (fotografia de mai sus))) bine, iar cele din urmă nu poate fi văzut la toate!

La 50 de metri pe polițiștii de frontieră observat că am fotografiat și aproape a luat aparatul de fotografiat a trebuit să fie îndepărtate cu ei o pereche de fotografii :)

Apoi ne-am așteptat coșmarul, pe care nu le-am știut!

La granița poporului Kârgâzstan au trecut „porțiuni“, un om de 20. Dar cei care au stat în mod civilizat în zonele desemnate (pe pod), din care nu pot scăpa, deoarece pe de o parte a râului, la 10 metri în partea de jos, iar cealaltă vysoookoe de paza cu sârmă ghimpată. Dar au existat suflete curajoase care urcă și sa mutat într-un alt loc. Un alt ochered- această parte masina, dar, în fața barierei de a acumula oameni care rostogoli la frontieră imediat ce mașina începe să treacă. spectacol teribil! Mulți zdrobit, oamenii au fost în scădere, țipând, încercând să ruleze cât mai curând posibil, ca și partea din față a mașinii, un fel mașină atât de bine suprimat. Dar nu este vorba doar de oameni de pe plamani sau de modul în care, cu o pereche de saci în mâinile lor, oameni cu imense, bunici, Sumar femei cu copii, gravide. În general, haos!

Este această rupt prin mulțime pentru că, un bărbat în 100, e rândul nostru tocmai am primit în sus și nu se mișcă. Obosit strâns presat pe toate laturile, cu saci, am fost în picioare pe acest pod timp de aproximativ 30 de minute În cele din urmă, am început să curgă. A trebuit să stea afară timp de aproximativ 10 minute mai mult să aștepte pentru toate care va avea loc în clădire. Nu este un lucru a mers mai repede (și, în timp ce de așteptare pentru fata, care stătea în apropiere, a furat o sută).

Am ajuns la granița kazahă, există, de asemenea, zdrobi. Mulți nu a trecut din cauza pungi imense. Totul a fost verificat, fără alte formalități! Am încă o dată a trecut-minune! Omul în fața mea pur și simplu nu au ratat, foarte nepoliticos cu fata luat de pe rucsac, eviscerat, sa se aruncat într-o gazelă, a zburat după lucrurile ei. O altă fată a fost oprit și golit sacul ei (portbagaj mare cu lucruri), ea apoi sa așezat pe pământ și colectate.

Ei bine, de fapt, suntem de partea ta. Stabilesc lucrurile în mașină, am avut o mușcătură, care a fost luat din casă și a condus-5: 30.

Atâta timp cât era lumină, ea ehalos foarte bine, dar când sa întunecat, a început aceleași dificultăți pe care le-am descris la începutul drumului post, uneori, foarte îngust, fascicul de mare din sens opus, camioane și autobuze.

Acasă, obosit, epuizat de drum, a mers la 09:20. În aceeași seară am calculat costurile și beneficiile lor.

Suma cheltuită a fost de 400 $ și salvate (pe baza prețurilor Almaty) $ 490 cu alte cuvinte, dacă aș lua aceleași lucruri pe care le avem, în loc de 400 $ am cheltuit 890 $ pentru a

400 $ a fost cumparat 4 perechi de pantofi (foarte buna calitate), pardesie, geaca de piele, hanorac, hanorac, sacou, jachetă pe mai cald, 4-5, bluze, lenjerie de corp jos (multe haine :), diferite eșarfe, încă ceva că nici măcar nu-mi amintesc.

În general, scăderea momentele proaste, a mers bine.

Din fericire, postul nu a venit prea plictisitor :)

Mult noroc tuturor celor care au cumpărături la planurile Dordoi!