Poza recenzii de carte și sugestii

Poza recenzii de carte și sugestii

Poza recenzii de carte și sugestii

Pe parcursul ultimelor trei luni, cărți pentru copii au aparut ooooochen mult))), dar mi se pare că un pic mea knigomanyak trezit nu doarme și o dată la orizont au început să loom reduceri bune la magazine pe internet, el a fost chiar acolo))) aici altă zi o altă comandă vin))) Unele dintre cărțile vor fi cheltuite pe cadouri, deoarece copiii au prieteni cunoștințe acolo, iar cărțile au cumpărat părinții lor, dar în cantități mici, și ei spun: redundante noastră nu va fi))) Fetele, o imagine de ansamblu mai mult decât un suvenir, dar voi .

Poza recenzii de carte și sugestii

Fac apel la mamele elevilor din școlile primare. Pregătirea pentru absolvire la grădiniță, am discutat darurile lungi și viguros, bancuri de nisip Encyclopedia, jocuri de masă și pachete. și am decis să dea cărți pentru copii, mai degrabă Antologie pentru clasele 1-4, și de a utiliza, și de memorie. Ar fi de dorit, desigur, decente și texte, imagini și culoare, și hârtia de volum mai gros și mai mult.

Poza recenzii de carte și sugestii

Poza recenzii de carte și sugestii

Câteva zile în urmă Labirint mulțumit broșură de bun venit, care comentarii comandat de un coleg de clasa)) De fapt, Labirintul este întotdeauna un mare vă mai mulțumesc pentru colectarea rapidă și livrare rapidă și precisă) bun venit din cauza junghiurile alegerea lor și anticipare, pur și simplu dornici. Și cărțile noastre: 1. Julia Donaldson: Vreau să mama mea!

Poza recenzii de carte și sugestii

Vara este în plină desfășurare. Și asta înseamnă că e timpul să iasă în pădure cu copiii. Sau cel puțin să introducă copiii noștri la viața pădurii și a locuitorilor săi cu ajutorul cărților. Împărtășesc selecția noastră mică de cărți despre pădure și tot în legătură cu ea.