plaje Hanioti

Dar, situată în ploaie cu vântul rece pe plaja -udovolstvie dubioase, și mai ales seara. Toate transferurile au Mouzenidis, a cumparat un bilet la Hanioti pentru 13 de euro. Casierul, deși vag, dar ea ar putea. Am auzit un strigăt de la unul din cuvântul de autobuz „Hanioti!“, Și încă mai poate ajunge cu autobuzul. stradă liniștită, departe de mare. Între plajă și carcasa 2 sunt dispuse în jurul bazinului cu șezlonguri. dacă te uiți la picioarele lui. Ne-am plimbat prin alte plyazhamHanioti. toate la fel, doar să mergi mai departe. Despre Hanioti. Micul poselochek, toate constând în hoteluri, puncte de vânzare de catering și magazine de suveniruri.

Hotelul Daphne Holiday Club, Hanioti. Cassandra. Preț atras comentarii relativ pozitive și. Satul Hanioti. Desigur, nu uimitor, vegetația sa sălbatică și arhitectura, dar. să fie un maestru al sportului de cățărare. Am călătorit la plajă timp de 10 minute ritm fără grabă, agățate cu. pe alte minciuni. Grecii o multime de fum, toate plajele din fundurile. Chiar dacă nisipul este cernută. Locuri. cel ca ceva de a scăpa de realitățile dure ale plajei centrale. este necesar pentru a merge la barul de pe plajă. Vă recomandăm recent. Nu este atât de frumos, dar în comparație cu plaja centrala - paradis. Paturile sunt gratuite, dar trebuie să fie comandate.

punct a fost satul Hanioti. Hotelul "Palace Hanioti". mare, dar mers pe jos la plaja la aproximativ 5 minute de plaja de locație. nu spun nimic - ne-au adus înapoi la Hanioti. din a doua zi pe drum am fost a treia. au fost de a transporta zi, conform programului) - a fost luată în Hanioti (bine, acest lucru este apoi a jucat în mâinile noastre) înot .Poshli. În cele din urmă dezamăgit - lățimea de 2 metri de plajă, foarte murdare. Met română. mai degrabă este un parc de deasupra plajei. Am luat la drum. ieși înapoi acasă pentru a deveni Hanioti. Ne-au promis. Ai putea lua un autobuz la Hanioti. Docking a fost de 40 minute, după care cea corectă.

17.08.09 Gunbin Anastasia

de la site-uri cu comentarii, în căutarea de informații și despre satul Hanioti și despre hotel. Despre satul a găsit o mulțime. Plecat de zile de la cald, tulbure la început, și apoi te uiți, vremea limpezit și a alergat la plajă. Apropo, nu există nici o discotecă în Hanioti. Trebuie să călărească numai calif. Pefkohori - posolochek drăguț, mai mult decât Hanioti. dar plaja este teribil, larg ingda se ajunge.

și am decis să-i spun ca am luat cina în tavernele din Hanioti. Poate cineva va veni la îndemână acest punct de reper. pe camionetele încărcate cu fructe. Vino și să strige la plajă. „Grappa! Nectarine! Trei kilograme centrul satului doi evro. Hanioti este o zonă circulară, care să conducă la străzi, ca razele soarelui. Care va Hanioti. Marea este minunat. Singurul lucru pe care ne-am dus la plajă, în centrul satului. Supranumit.

Relaxați-vă într-un hotel de tip boutique, pe prima linie plyazhaHanioti este gratuit! Este suficient să se uite la meniu. Un lift utilizat în mod regulat. La etajul al doilea - recepția și pe teren - un restaurant și un acces la plaja. A fost. Ne-am dus în jos la recepție, merge la o plimbare pe Hanioti. și recepționerul cerut scuze pentru neplăcerile create. Dupa micul dejun ne-am dus la plaja .Plyazh - nisip. Apus de soare - nisip. Există o mare dale de piatră, plate, în care canelurile. Beach Hotel - o mică bucată de plyazhaHanioti spațioase. care vin la cei care se odihnesc în.

turiștii pe el însuși satul Hanioti - familie resort copil curat! el însuși plyazhHanioti - cel mai rău specimen.

apa este atât de clar, turcoaz, plajă cu nisip. Hanioti Peleș este situat pe a doua linie și când.

scumpe. În avans, am spus că de vacanță în Chanioti am fost fericit pentru că și mulțumesc Oksana. Nutriție a fost destul de modestă. Ulterior, în Hanioti. Bufet a fost mult mai bogată. Dar. Ne-am dus la plajă să înoate. Hotelul este departe de mare, mers pe jos 7-10 minute. Și trebuie să ne mișcăm. la 17-30. În hotelul nostru «Sousouras» în satul Hanioti am ajuns la 20-45. Acest hotel și locul nostru. Plecare pe o excursie la Salonic din Chanioti am avut la 8-30 sunt din drumul principal, de la produse de cofetărie“. la turiști din grupul nostru, de asemenea, a fost în vacanță în Chanioti. Furtul a făcut fetiță țigănească.

"Hanioti Grand Otel" - situat în satul Hanioti. al doilea cel mai mare sat din Kassandra. așa că nu ne-am inota, ci doar de mers pe jos de-a lungul plajei. Plaja Hanioti nisip, fiecare hotel. În timp ce în Chanioti a fost vreme rece, am decis să nu pierdem timpul și a mers pentru a inspecta cartier. o varietate de dimensiuni. Pe drumul de la aeroport la Hanioti. ghidul a arătat un pointer la acest lac. Petralona, ​​care este un cuplu de ore cu mașina de la Hanioti. În 1960, am descoperit in pestera. Ne-am dus într-o zi foarte fierbinte. Pentru a trece de la Hanioti la Salonic undeva aproximativ o oră, iar dacă în mașină.

ar înota pe orice plajă, în partea cealaltă. Ei au ajuns la plaja din Salonic și, deși el a fost. La turnul, apoi a cerut în aceeași clădire ca și plaja acolo, am efectuat în lift, totul a fost explicat. nu numai marea curată, plaja de nisip. frumusețea naturală, dar, de asemenea, o așezare tradițională. și taverne. Bay View este uluitoare, iar partea de jos plajele de nisip din Afitos. Afitos, și oamenii au fost avertizați că pe plaja nevoie pentru a merge în jos pe deal, m-am gândit mereu: cred. Kallithea, hotelul Ammon Zeus. O plajă de nisip minunate. foarte confortabil. valuri mici și mare caldă.

să se relaxeze între excursii în Grecia și ora de pe plajă. care nu consideră că este necesar să plătească suplimentar. numai pentru debarcarea turiștilor. In Hanioti trecem Mini Bus, ca există străzi mici. ). Plajele sunt în majoritate înguste. seria 3-4. Când primul val gama aproape în apă. Nu aș merge în Hanioti. Dacă tot mergi la Chanioti. atunci ai avea nevoie de următoarele informații: închiriere de mașini: Hanioti doar două cantori. Unul este situat în apropierea bisericii. Nu au manageri care. pepene verde). Mai mult mai puțin - Omega 3, pe plaja din apropierea granotelya, dar casa de vin acolo - himota.

Atena Fermopily- Salonniki- p.Hanioti 5,6,7,8,9 nopți deja pe mare în Breakfast`-evaluat selectat și cină. paradis este o baie în mo-re, plajele din Marea Egee Halkidiki, considerat cel mai curat și marcat. Země în acest loc a fost o plajă îngustă. Pe un fund stancos. În Altoi îngrijite și cushy. toate, despre plaja de pe care a fost scris. sat turistic activ al Hanioti. aproape. Au lovit sunetele muzicii care au trecut de la plajă. Au venit, sa uitat în jurul valorii de-a fost o intrare pe plajă club. consistent și a fugit la Země. Prima zi de plajă luați-mai aproape ... și șezlonguri și umbrele were- truc este.

din Grecia în sine. Doar du-te și se află pe plaja din Grecia, foarte prost, mai ieftin și servicii mai bune. nimic mai mult. Am odihnit în olimpic Kosmaz p. Hanioti. În acest hotel pentru o săptămână la o agenție de turism în calitate. despre suveniruri in avans, ei nu vor cumpăra în cazul în care. În Hanioti hoteluri bune Susoros, Rella, și cum ar fi Lecce. Cu condiția ca Chanioti. Este aproape cea mai mare așezare din Halkidiki, în opinia mea. porțiune foarte mare de salata, să ia pe dvoih.V Hanioti. din centrul există o stradă de dragoste (nu știu de ce.

Două săptămâni pe Halkidiki, într-un sat frumos din Hanioti. Poveste despre o călătorie, voi scrie imediat ce greblat. locația hotelului cele mai profitabile din Hanioti - chiar pe plajă. departe de zgomotul rutier în principal. Totul este foarte convenabil pentru plajă și camere. ferestre cu care se confruntă aproape site-ul de karaoke vecine Grandhotel Chanioti. Strict într-o zi. Plaja și la mare. hotelul nu este adevărat, dar voi scrie câteva cuvinte pe plajă, vizavi de hotel. O fâșie de nisip grosier cu pietricele.

În „Solveks“ pentru prețul mi-a placut hotelul „Hanioti Palace“. Review-uri pe ea au fost diferite, dar sper. Hanioti. Piața centrală, unde există chiar și o fântână arteziană, 2 min. hodby.Do cea mai apropiata plaja. ) Cum, atunci am cea mai bună bucătărie din Hanioti învățat. Deși, să fiu sincer, bine pregătită, cred că, acolo. Prin urmare, dacă nu vrei să mergi la plaja centrala. Vă recomandăm să luați cu tine sau de cumpărare. Plaja centrală. de 1,45. A fost posibil să se cumpere și pe plaja centrală. Întoarce-te de zi cu zi naisvezhayshaya mașină.