Creta - „critice pentru a călători cu copii

Deci, primele lucruri mai întâi.

valuri ma speriat cel mai mult. Am vrut să înoate cu o mască. Oricum înot), dar când am ajuns, a existat un vânt puternic și furtuna este foarte puternică. Când călătoriți de la aeroport la hotel și a văzut coasta furtunoasă, ar putea fi văzută ca oameni supărat.

Cu toate acestea, Bali - un loc în care există trei golfuri. Un mare și două mici. Iar una dintre ele - cele mai mici, practic nici valuri. Este din cauza amplasării. Prin urmare, de călătorie în Bali, chiar și înota locuri destul de îndepărtate din Creta, să înoate în mod normal.

Plaja de nisip, un golf mare suficient de lung. Șezlongurile și umbrele sunt plătite, dar într-un golf mare pe stânga, la sfârșitul există un număr de umbrele și șezlonguri, care sunt ocupate de conaționalii noștri gratuit) Nu există nici un motiv nu este potrivit pentru plata)) Apoi, aveți posibilitatea să se întindă pe saltea, prea confortabil.

Creta - „critice pentru a călători cu copii

Satul în sine este foarte frumos. Multe magazine cu prețuri foarte rezonabile și o gamă excelentă. Puteți cumpăra orice, de la suveniruri, care se încheie valize. magazine de brand, desigur, nu este aici, pentru asta ai nevoie pentru a merge la marile orașe.

Apropo, despre valize. Am zburat a existat o limită de 20 principal de bagaje cinci carryon. Și înapoi - 15 bagajele de mână principale 5! În acest caz, restricția privind biletul de bagaje nu contează, doar la aeroport aici, cum aici prostii de la ei. Avem Orenburg Airlines. Prin urmare, doar în cazul, să ia punga și pe copil în cazul în care, și este problematică pentru a transporta suveniruri va fi, având în vedere faptul că uleiul de măsline poate fi exportat numai într-un tub metalic. Se spune că, dacă povezesh în sticlă - forțat să se retragă din valiza.

Frumusetea Bali poate fi admirat din turnul de observație (a se vedea ea - se pare ca o cetate pe un deal înalt), există o cafenea cu o piscină. Ridică o foarte greu, dar merita:

Creta - „critice pentru a călători cu copii

Am fost pe Santorini, frumoase, dar cu copiii, desigur, ar fi plictisitor.

Și am vrut să văd această insulă minunată. Vom aștepta până o mică mai în vârstă. Deși soțul meu a spus că el nu este gata să meargă la o insulă, atâta timp cât el a fost zboară spre Creta

De asemenea, aș sfătui să mergi la Balos pe primele zboruri. Ne-am dus pe ultimul, al treilea, barca era mică, sa soooo motylyalo. Avem ceva de Dramina și unul nostru Wee, care a fost mai puțin de doi ani, verdele pe Gramvousa a venit. S-au întors la nava anterioară, e mare, cabrare nu a fost simțit deloc.
Soțul ei a încercat, de altfel, pe Santorini, un copil cu ataș, da)))

Zezik. Apropo, da, este un foarte bun de actualizare! Am avut noroc - am luat un tur direct pe tangaj mare navei nu a fost simțit chiar și în partea de jos, într-o cameră cu aer condiționat (au fost întotdeauna locuri: acolo și înapoi, în ciuda faptului că, în alte locuri pentru a sta a fost, în general, imposibil - oameni doar întuneric). Mai mult, în această cameră are aer condiționat și un mini-jocuri-o cameră pentru mici - este păcat că nu l-am găsit imediat))) Tipuri de cursuri acolo discutabile - doar câteva hublouri, dar în liniște - babe în afaceri și de muncă, și tu stai pe canapea (nu pe banca de rezerve ca mai sus) și să se bucure de viață

Despre camera nu știa, dar după o barcă mică, chiar și la partea de sus pe banca de rezerve simtita de oameni)) Am decis să dormi și du-te la ultimul zbor, deoarece plimbare de hotel a fost de 2 ore (dacă am confunda nimic) dormit pe cap)) am Panormo fost aproape de Bali, de modul în care

Zezik. și ne-am întâlnit cu un răsărit de soare frumos și a condus) la ora 7 dimineața ne-am luat

di-natalia,)) ne conduce ne retezate în port))

Da, copilul ar fi greu să-l și pentru tine. Există cu siguranță, ar trebui să meargă sau de un adult sau un copil. Da, și în Creta sunt atât de multe locuri unde puteți merge.