Povestea despre o excursie în Italia raport cu privire la o excursie la Imperiul

Dacă aveți de gând pentru a vedea obiectivele turistice din Riviera Italiană, mă așteptam să se uite la San Remo. apoi ajunge la Savona, un oraș interesant, cu o cetate veche. Asta e doar prima oprire atât de mult că, după o anumită reflecție am decis prea departe de granița cu Franța nu este îndepărtată: drumul spre Savona luat la aproape 2 ore, iar eu pur și simplu nu am avut timp să se întoarcă la Nisa la noapte. A trebuit să improvizeze pe zbor, și am fost apoi atras pentru a programa un loc cu un imperiu titlu mare.

Program căile ferate italiene au promis doar două stații „imperiale“ - Imperia Porto Maurizio și Imperia Oneglia. M-am gândit, am ales ultima opțiune, odată ce sa culcat pe sufletul meu. Și trebuie să spun că această alegere a fost, în linii mari, o greșeală: atunci când am văzut poze cu ambele părți ale Imperiului, a devenit clar că zona Porto Maurizio are un aspect mult mai pitoresc. Din păcate, fac cunoștință cu el, nu am avut o șansă să ...

Fără despărțire regret la stația Imperia Oneglia - fără hărți ale zonei, nu există nici o stocare, tunelul dintre platforme miros de urină - am ajuns la Piazza dell'Unità Nazionale și sa îndreptat spre mare; în estimarea mea, poze de la malul Mării Ligurice poate răscumpăra toate, în cazul în care zonele din oraș nu au fost pe gustul meu. De fapt, un mini-tur al Oneglia a venit destul de conținut, deoarece multe case de oraș încântă ochiul. Dar, în comparație cu malul mării Călata Cuneo nu poate nimic altceva. malul mării căptușite cu clădiri pitorești, astfel încât au vrut să tragă în mod continuu, ceea ce făceam, fără a uita, de asemenea, aduce un omagiu la portul de iahturi, este, de asemenea, ma fascinat. Este păcat că în după-amiaza vremea a reușit să se deterioreze, și imagini imperiilor nu a fost la fel de strălucitoare ca și fotografii despre San Remo ...

Când un site frumoasă pe malul apei sa încheiat, a devenit clar că, în Oneglia are o plajă relativ frumos, foarte dotat, cu umbrele și șezlonguri - plătite, desigur. Comparativ cu Ventimiglia fost deja progrese ...

De asemenea, de-a lungul falezei au existat tobogane cu apă - Nisa. Antibes și Cannes, nu am observat.

Apoi m-am întors în apele interioare de dezvoltare pentru a lua în Imperiul puncte de interes. Prima rândunică în acest sens a fost Bazilica San Giovanni Battista, fosta Catedrala Oneglia independente. Clădirea, proiectată în stilul barocului târziu, construită în perioada cuprinsă între 1739 până la 1759 de ani de către arhitectul Gaetano Amoretti, un nativ local. Construcția a fost fațadă foarte elegant, aici și alb, și decor adecvat și turn de dimensiuni respectabile, principala dominantă a orașului. După recenta restaurare a bazilicii arata foarte bine, și să-l doar o plăcere.

Adiacent la biserica de pe Via Andrea Doria este locul familiei Palazzo Doria al celebrului amiral. Clădirea este frumos pentru toate punctele de vedere, și a valorii sale istorice joacă un rol în percepția. În general, cu toate atracțiile Empire includ mai multe biserici, comoara principală a orașului sunt cele care e vechi palate, vile si vile. Imobiliar Nice și o mulțime direct în oraș și district, pe pantele dealurilor din jur. Din păcate, arhitectura veche nu este, pentru că va trebui să meargă la Porto Maurizio.

Că încă îmi amintesc, așa că este o mare cafenea «di Gelato Crema» la Piazza Dante Alighieri; Square este situat la un bloc de la stația de tren Oneglia, este dificil să treacă. Deci, pentru 2,50 am o porție uriașă de înghețată, un gust excelent. mi-a plăcut ca o mare selecție de soiuri, și supărat o neînțelegere prostie care vizează stabilirea, am observat că la intrare, cu mese confortabile, sa dovedit a fi proprietatea unei alte cafenele - pentru ei să stea jos cu inghetata este interzisă. Așa că a trebuit să izbucnească în mișcare.

Rețineți că cina ieftin în Imperiul poate fi potrivit în termeni de catering pentru a arăta mai bine în vecinătatea Piața Dante și la est de ea, pe ambele părți prin intermediul Silvio Bonfante. Eu nu am mancat acolo, doar într-o cafenea «Relax» uitat pentru o ceașcă de cafea, oferind 2 euro pentru cappuccino meu preferat. Dar, în general, prețurile în instituțiile locale este destul de tolerabil. Cei care dau perspectiva de 12-15 de euro pentru masa de prânz pare inadmisibil, da un sfat la snack bar chiar lângă stația de tren, în cazul în care, timp de 5 euro puteți obține un set de un sandwich și un pahar de Coca-Cola. Nu este cea mai bună opțiune, atunci când toate în jurul valorii de Italia, dar să ia masa ieftin în Imperiu, cred, se va potrivi.

Și încă un moment dat am scufundat în suflet, magazin «Libreria st. Jiovanni »în casa de la 3 Via Dell„Unione. Ei au vândut-o varietate de icoane, statui ale sfinților, compoziția „trei magi au venit la cuvântul lui Isus, bunurile de subiecte religioase, inclusiv literatura de specialitate. În opinia noastră, oamenii religioși ar trebui să acorde o atenție la acest loc, cu siguranta nu a ratat gama lor de produse și prețuri.

Mi-ar uita, chiar și rătăcit pe străzi, vizitarea obiectivelor turistice Empire, dar mersul trenurilor ma dus înapoi în Franța. Este, desigur, accesibil din același Savona la Ventimiglia este posibil, chiar și după miezul nopții, doar ultimul tren francez la Nisa departe de granița la ora 8 pm. Așa că a trebuit să ia un curs într-o zonă de origine pentru încă șase ore, cu o marjă pentru trenurile italiene sunt obicei cu întârziere, cu, uneori, o oră sau mai mult. Am destul de curând, în timpul unei călătorii la Torino, cu care se confruntă cu această caracteristică neplăcută a transportului local, iar coliziunea sa întâmplat foarte dureros ...