Europa 2018 Ziua 6

Cu toate acestea, în ciuda mici de standardele călătoriei noastre, kilometrajul zilei, nu toate planificate a fost vizitat, ceva ce nu a avut timp, inclusiv datorită faptului că ceea ce ne-a văzut atât de mult (din nou) a lovit măreția lui că aproape peste tot persista mai mult decât era planificat.

În această parte am dori să arate fotografiile orașului Bonnieux (Bonnieux), în cazul în care ne-am petrecut noaptea, și a mers pentru o plimbare dimineața devreme.

Europa 2015 Ziua 6

Nu-mi amintesc cum acest oraș a fost în itinerariul nostru, sau într-unul dintre rapoartele am vazut fotografiile sale sau pe hărți și 500px Panoramio, unde au fost găsite cele mai multe puncte de mashrutov noastre. Bonnieux dar ne-am îndrăgostit de primul văzut de fotografii, așa că părea un frumos, confortabil, și în același timp foarte autentic, este foarte simțit istorie veche, bogată, chiar și prin fotografii.

Mergând într-o excursie, nu studia în detaliu vizita planificată la locul, istoria și atracțiile lor. Poate, este greșit, și întotdeauna se apropie de a călători se va schimba, dar acum sunt curios să descopere noi site-uri de la zero, astfel încât impresia este mai luminos acum! Uneori se dovedește a vedea ce se află în afara trasee pentru drumeții (ca în Veneția), dar există un dezavantaj - de multe ori trec de unii, să „turistic“, dar „iconice“ site-uri (ca în Florența). De exemplu, chiar și după întoarcerea acasă, citit că hotelul în care am stat la Bonnier - Panoramique CéSAR (pe care nu le-a plăcut), cunoscut pentru vederile sale panoramice (și am trăit într-o cameră mică, cu ferestre în direcția opusă) și un restaurant excelent (care nu am coborî). Și, se pare, este singurul hotel din oras!

Așa că ne-am plimbat prin oraș, nu uita la dostorimechatelnosti doar acasă găsit, de exemplu, nu am nicio fotografie biserici vechi și noi (atracții locale).

Și să se simtă mai bine nevoia de a merge pe străzile pustii ale orașului, fără o mulțime de turiști (printre care a promovat mai degrabă), așa că ne-am ridicat, ca de obicei, mai devreme, iar la ora 6 dimineața deja au rătăcit pe străzile sale. Bonnier asteptarilor noastre si sa dovedit a fi exact așa cum vă imaginați - foarte frumos si atmosferic.