Cronici Antara

În urmă cu aproximativ trei luni am fost contactat de oameni din VKontakte, așa cum sa dovedit, motivul pentru care acest lucru a fost informații că eu sunt un fan al genului fantasy. Am sunat omul Zykov Nikolay. El - un scriitor, a cerut să evalueze cartea lui Legacy Erefa. Am fost de acord, de gândire, și de ce nu.
Deci, să începem. Ce este Antara? Antara - o țară fantastică, care nu este atât de simplu pe cât pare la prima vedere. Viața este plină de pericole, el a transformat într-o parte pentru mulți oameni din Antara.

Ce pot spune despre creat în imaginația lumii fiecărui cititor? Dupa ce a citit al doilea capitol, am aruncat totul în atmosfera Antara. Nu e de multe ori îmi pot imagina imediat o imagine pentru a reprezenta originare din alte lucrări, dar aici este un alt caz. Poate că încă se datorează faptului că în inima mea, aș dori să renunțe la toate resursele umane și intră într-o lume ca aceasta, în cazul în care nu totul este perfect, dar între timp, mă atrage. Elfi, druizii, artefacte, zei, magie, vrăjitori, dragoni, și multe alte lucruri care ar fi dispărut de mult de pe fața pământului, și nu ar fi putut fi în ea, dar între timp, ceva în ea.

Cronici Antara

Parcela aderă la linia de bază, dar, treptat, ramificat, care nu face liniar. Totul este aranjat în mod proporțional. Avantajul incontestabil al cărții este lipsa de „băieții răi, care vrea să cucerească lumea“, aici tot poporul (sau oamenii nu destul), dar cu propriile sale acțiuni de caracter și motivație. Parcela nu depășește ceea ce este permis. Unele momente sunt previzibile suficient, alții dimpotrivă - eu, de exemplu, așteptând un rezultat diferit. Astfel de momente sunt încurajatoare.

Descarcă Cronicile din Antar. Legacy Erefa - CHM, 0.9 MB;

Vorbește Cronici Antara. Legacy Erefa