Bruce Almighty, recenzii de film

Bryus Nolan (Dzhim Kerri) - jurnalist, cunoscut pentru subiectele sale amuzante si interesante. Pentru aceasta a fost iubit și publicul, dar el nu devine mai fericit. Bruce mai mult decât orice altceva vrea să obțină o promovare și de a deveni un prezentator de televiziune. El este nemulțumit de aproape totul în viața lui și rareori ratează o ocazie de a se plâng de destin. El are o prietena iubitoare Grace (Jennifer Aniston), care lucrează într-o grădiniță. Viața sa este complet îndeplinită. Ea adoră Bruce, în ciuda pesimismului său. In timp ce el vrea să devină o legendă, ea încearcă să fie de ajutor în fiecare zi mondială. Odată ce Bruce o mare oportunitate de a face povestea, care va fi lansat într-o emisiune în direct. Dar, chiar înainte de eter Bruce devine conștient de faptul că postul, pe care el a visat, va deține acum adversarul său. O alta probleme urmează. Bruce pare că aceasta este cea mai proastă zi a vieții sale: el a fost atacat de huligani, el sa prăbușit masina, la locul de muncă, probleme continue. Înveninat Bruce nu încetează să se plângă de Dumnezeu. Apoi, o zi, ignorând toate semnele și avertismentele, Bruce ajunge într-o clădire abandonată ciudat. Aici el întâlnește un om la fel de ciudat, care apare înainte de Bruce întâi ca un aspirator, apoi un electrician, și în cele din urmă, este Dumnezeu însuși (Morgan Freeman). În tot acest timp, Dumnezeu a fost uitam Bruce și a auzit toate lamentațiile lui, că este destul de obosit, iar acum oferă pentru a efectua lucrările sale. Bruce dotarii cu autoritate și omnipotența divină, Dumnezeu să-l testeze și a vedea dacă el va fi capabil să facă față cu o astfel de responsabilitate. Recuperarea și asigurându-se că nu a fost un vis, Bruce începe să utilizeze puterea divină pe cont propriu. La scurt timp, cu toate acestea, el înțelege că să fie Dumnezeu - este foarte dificil ...

[Edit] Cast

AktorRolDzhim KerriBryus NolanMorgan FrimenBogDzhennifer EnistonGreys KonnelliFilip Baker HollDzhekStiv KarellEvan BaksterKetrin BellSyuzen OrtegaSalli KorklendAnita MannToni Bennettkameo

Încarcă fotografia / Adăugați prin adresă URL

Dzhim Kerri pur si simplu irezistibil!

Bruce Almighty nu este un film prost, care poate fi fericit pentru a vedea. Desigur, aceasta nu reflectă realitatea și undeva glume sunt o prostie, dar, uneori, un film destul de asta.

Dzhim Kerri unul dintre actorii a căror muncă îmi place, așa că am acest film pentru prima dată, sa uitat aproape imediat după ecrane.

Și ce-ai face, dacă aveți posibilitatea de a deveni Dumnezeu? Putem argumenta ceea ce ne-ar fi bine, dar, de fapt, atunci când mâinile obține mari oportunități noi de top incepand cu atenție, dar încă le folosesc, iar apoi unul intră în spiritul și nu se poate opri până când își dă seama că drumul duce la impas și să nu piardă, atunci vă place să se oprească.

Aici este eroul acestui film doar devine o întâlnire cu Dumnezeu, care a demisionat la ea. De la început, totul a fost așa cum ar trebui, dar cu puterea și responsabilitatea veni dacă el face față cu ea, pentru cei care nu au căutat să afle.

Cred că, în ciuda ofertei plin de umor complot pus lucruri serioase asupra cărora ar trebui să reflecte. Noi trebuie să fie în măsură să aprecieze ceea ce este, și nu încercați să sari peste cap. Și apoi totul va juca culori complet diferite.

Bruce Almighty - filmul este o opțiune foarte bună de a absențelor o seară cu interes!

Aici Dzhim Kerri pare a fi nimic!

Nu-mi plac actorii monotone, folosind aceleași tehnici pentru a crea imagini diferite. Dar Dzhim Kerri încă mi-a plăcut în două filme - „Pinguinii domnului Popper“, „Bruce Almighty“ și Cu toate acestea, în opinia mea, el și Bruce se bucură de toate aceleași metode. Știu despre existența unui astfel de termen ca „roluri“, dar poate fi un actor de comedie și joacă roluri diferite sunt diferite, nu construiesc dintr-o idioată pură. Am înțeles că în viață există multe, dar suntem obosit de ele, și în filmul Vreau să văd ceva mai mult.

Despre faptul că Dumnezeu fi destul de dificil deja menționat. Despre faptul că Bruce kosyachit inițial și, în acest fel - de asemenea. Dar el pare să fie corectat? Filmul am urmărit pentru o lungă perioadă de timp, dar se pare că există un sfârșit plăcut. Și chiar un indiciu de iubire!

Un atins mai ales un punct - atunci când Luna atrage eroul. Ei bine, atâta timp cât oamenii înainte într-adevăr nu cred. În general, o comedie bună. Puteți urmări!

De atunci am urmarit „The Truman Show“, am dat seama că acest lucru este un film de o singură dată pentru mine. E bine, dar subiectul este un pic bătut - singurătate persoană simplă-minded în lumea rațională. Revizuirea nu va fi.

„Bruce Almighty“ Eu pot viziona din nou și din nou.

Nu pot spune exact ceea ce-mi place acest film. Poate pentru că rolul principal actorii mei preferati - Jennifer Aniston si Dzhim Kerri. Poate pentru că filmul este foarte bun, frumos și incredibil de romantic.

Are umor și filozofie de viață, dragoste și aventură, minuni și împlinirea viselor. Imediat evident că filmul a făcut cu sufletul. El este într-adevăr merită să-l văd cel puțin o dată. O posibilă și nu doar o dată;)

Muzica, poveste, acționând - toate acestea la un nivel adecvat, care se adaugă numai la farmecul filmului. Și îmi place că filmul a învățat să nu renunțe și să fie în măsură să ia beneficiile pe care le dă viață.

Desigur Cinema Wow!

Startul nu a fost, de obicei, reporter foarte mare succes în jurul valorii de vinil Dumnezeu, ceva nu e bine, dar nu este un fel, furios, jur. Și Dumnezeu a auzit, și pune-l în locul său, aici și doresc toată lumea a început să devină realitate, dar știm cu toții, dorința ne apar spontan, ci de a deveni realitate nu au totul, dar numai grijuliu și hard-a câștigat, în caz contrar viața ar rostogolească în direcția greșită. Asta e, Bruce și angajat în întregul film, corectarea dorințele lor, și oameni din întreaga lume, bine că Dumnezeul lui este în frunze, ajuta, ghiduri pe calea cea dreaptă!

Inimitable Dzhim Kerri și Morgan Freeman! Marele film!

Dumnezeu să fie imposibil, dar dificil pentru ei să fie

Am vizionat acest film pentru o lungă perioadă de timp, dar îmi amintesc. Nu-mi place acest actor - Dzhima Kerri. El mi-a spus la fel ca o mască. Film cu umor, ci mai degrabă un anumit, uneori prostie.

Pentru mine, am ajuns la concluzia că filmul este despre responsabilitate și ce trebuie să se bucure de viață, faptul că trăiești în general. Bruce nu a apreciat viața, eu nu apreciez în mod special femeia lui. Soarta ia dat o șansă de a-și regândească viața lor, să înțeleagă că puterea divină (sau putere), nu este doar distractiv, dar, de asemenea, o mare responsabilitate. Dintr-o dată este imposibil să vă rog, dar să ofenseze cu ușurință. El face lucruri rele, dar încearcă să se stabilească.

Deosebit de mulțumit cu câinele.))

Vă mulțumesc pentru atenție.

Vorbind de „Bruce Almighty“ înseamnă râs, distracție, distracție fără griji.

La naiba, da, acest film - o mană cerească pentru ezoterice!

Fiecare persoană - Dumnezeu, una cu un singur Dumnezeu. Sună tautologice, dar e adevărat.

O persoană nu ar trebui să fie considerat responsabil pentru problemele lor față de Dumnezeu - trebuie să învețe să rezolve propriile lor.

Multe cuvinte înțelepte au spus în film printr-o distributie incredibila.

Este uimitor: regizorul a reușit să combine o comedie banală cu vykobenivaniyami Kerry și o mare înțelepciune și adevăr divin într-un singur pachet, sub titlul ironic.

Bravo Shedyaka, bravo, Kerry, bravo, Freeman, bravo, Enniston!

Bravo Adevărul, ascuns într-o comedie.

(Motivul Respins:. Copiate de pe alte site-uri)

Bryus Nolan - ancora de știri din Buffalo, americanul de rând, și, în general, un muritor obișnuit. Dream Home în viața sa - pentru a deveni un lider, dar nu este atât de ușor, pentru că aveți nevoie pentru a face rapoarte mari, și nu așa cum este: spune întotdeauna bancuri într-un viu sau tăcut. El are o prietena, dar principalul lucru un vis! Deci, Bruce a fost respinsă și el dă vina pe Dumnezeu în toate, ei spun că e vina lui. Apoi, el a coborât la el din cer ...

Umorul în filmul fantastic amuzant! Multe dintre glumele înainte de a obține un „post“ Dumnezeu poate zâmbi doar, dar după apariția lui Dumnezeu glume sunt amuzante, amuzant și incredibil de amuzant. Chiar și gluma cu Evan arată în direct de fiecare dată, cu un râs. Scena cu albine prea este o surpriză incredibilă.

Cîte trei actor diferite care apar în film. Acest lucru este Morgan Freeman, Dzhenifer Eniston și Dzhim Kerri. La fel ca în "Million Dollar Baby." Toate au jucat strălucit. Dzhim Kerri ca glumesc mereu și de a face strâmbi, Jennifer joacă ca întotdeauna - rol dramatic, iar Morgan Freeman a jucat Dumnezeu, și el a fost foarte evaziv. În „Evan Almighty“ nu este atât de superb jocul lui, ca aici.