Biserica Arhanghelul Mihail, Tatarstan, regiunea Drozhzhanovsky, România - „Ai văzut vreodată similare de

Acest tip de loc nu aș spune că eu sunt un fan al unei anumite vizite, dar din când în când eu sunt în astfel de locuri, poate cineva va fi la fel de interesant pentru a vizita locul sfânt, și cineva trebuie să fie tratat, atunci aici.

Așa că am vizitat Serafim-Diveevo Manastirea (regiunea Nijni Novgorod) și mănăstirea Raifa Bogorodetskom (Tatarstan). Ei bine, de data aceasta am vizitat Biserica Arhangela Mihăilă.

Ne-am dus cu familia nu este doar de a învăța de la cunoștințe ale Tatălui Oleg, care este acolo, și capacitatea sa de a vindeca, ne-am dus acolo, fiecare cu durere lor.

Înainte de a ajunge sat trebuie să se întoarcă aici pentru a marca, care este în fotografie, pentru că noi ne-a trimis navigator pentru a ocoli satul, și există o modalitate uzhasnaya.Znak nu va fi dor.

Biserica este situată în sat pentru a găsi că nu este atât de dificil, cel puțin dacă vă întrebați orice rezident locale, cu siguranta va solicita cum să obțineți, deoarece locul este faimos.

Ne-am dus într-o duminică, deoarece serviciul există doar vineri, sâmbătă și duminică.

Nu am mers foarte departe la doar 120 km de Republica ciuvaș. drum normal fără blocaje de trafic.

Pe drum, aici este o vulpe drăguț unde ne-am întâlnit))

Am înțeles că oamenii vin aici din locuri mai îndepărtate decât noi,

deoarece parcarea bisericii a fost o mulțime de mașini cu numere diferite de regiuni.

Vino aici pentru a fi în dimineața, undeva la 6-7 ore, pentru că va trebui să le facă pe lista, care se află aici în foișor, la templu, chiar în fața bisericii. Deși biserica începe să curgă numai de la 8 dimineața.

Acest chioșc este întotdeauna o bucată de hârtie pentru a scrie pe, presat de cărămidă.

O listă este necesară pentru a avea timp să cumpere zhetonchik pentru a vizita tratamentul tatălui lui Oleg.

Când am ajuns, noi nu `stiu despre lista, este bine ca oamenii vi se solicită. În ciuda faptului că am ajuns în jurul valorii de 7 am, am fost deja în lista de sutimi de cont. Deci, cum ai ajuns să mergi doar să se înscrie, deoarece cantitatea de zhetonchiki limitată și nu se poate obține fără tratament. Aici este zhetonchik ▼

De altfel costul zhetonchiki este de 200 de ruble.

Cineva a spus că acesta este doar un alt loc pe pomparea de bani de la oameni naivi, ceea ce este o afacere solidă, pot spune că acest lucru nu este adevărat, am cheltuit banii pe tejghea și numai câteva lumânări și toate. Nicăieri și nimeni acolo pentru a stoarce, iar apoi ne-am cumpărat lumânări la voință, dar este în toate bisericile.

Teritoriul este bine numit, dar mici.

Așa că am semnat pentru lista, dupa ce a cumparat insignă, iar apoi ne-am dus la birou, ea se duce undeva la 2 ore.

Tot de serviciu deține Abbot tserkvi- părintele Oleg. Lui multe cunosc în zonele înconjurătoare.

abilitățile sale care le-am învățat de la prieteni, să fiu sincer eu nu cred cu adevărat, pentru că li se spune ceva ciudat. Părintele Oleg este implicat în vindecarea Demonii, și tratament. Acest lucru poate fi interesant de citit biografia lui.

După serviciu, puteți vizita sala de mese, unde puteți lua masa gratuit, produse alimentare înainte de servire de lumină. Consumul de slabă, dar puteți mânca. Prin modul în apropierea bisericii are un mic magazin, preturile sunt foarte rezonabile, doar în cazul în care am cumpărat prăjituri (delicioase), asa ca nu sta foame.

După cină, începe moleben continuă undeva în jurul valorii de 2 ore. Acolo a început, și apoi, prin aceea că nu am crezut până când am văzut. Preotul abordat oamenii aplicat o carte de rugăciuni și să citească rugăciunile, cineva a dat modul în picioare și au căzut, cineva a început puternic suspine puternic în vocea lui, cineva a început să tremure și să spună ceva de neînțeles, în general, există ceva pentru a vedea, înainte de aceasta, am văzut doar în filme.

Ei bine, după toate acestea începe tratamentul în sine. E undeva în jurul valorii de 13.30.

Dar era ceva mistic, unii oameni scuturate în timpul tratamentului, cineva a strigat la noi o femeie în timpul tratamentului literal „cârnați“, ea a început să-ștampila picioare, a fost tremura și este ceva foarte murmurînd în afacere și am plâns mult.

Mi-era teamă și eu, astfel pot începe să se agită, dar este bine că nu sa întâmplat nimic, eu doar într-adevăr, într-adevăr a vrut să urle, nu știu de ce. dar cumva am reținut.

După tratament a trebuit să fie mai rugăciune, dar nu am stat, ne-am dus acasă.

Starea lui a fost vymatannoe a fost înfundat în biserică, și să stea pe picioarele tale atât de mult de ușor.

Pe drumul de intoarcere, de departe, ne-am dat peste un astfel de parc aici ▼