Bună seara, te rog spune-mi ce să fac, sau este recomandat pentru a da copilului în timpul de balansare. Varsta - 1.6 godaukachivaet mult în mașină până la vomei. sunt acolo orice medicamente inofensive pentru aceasta varsta?
Fetelor, ce înseamnă să utilizați, în cazul în care un copil legăna în mașină? Kokkulin aviamore și fiica mea nu ajută. Știu că există brățări și un patch pentru răul de mișcare, comprimate Dramina (ei spun că sunt amar gust si pobochek mult). În cazul în care.
Bine ai venit! Synochku 1.5, clătinat în mașină. durata cursei de 40 de minute, o oră. Se legăna vomei și poate fi văzut pe copil că el este rău, pălește, iar sentimentul că el a fost frică să meargă. Mai alarmant este faptul că, atunci când vom mânca încearcă să doarmă.
De îndată ce a condus, iar după zece minute începe vărsături. Poate cineva spune-mi cum să fie salvat de la acest flagel. Forțele nu sunt de mers pe jos cu ea să plece, sau în metrou în jos. Vă mulțumim!
Uneori, chiar și o scurtă excursie cu copilul în mașină se transformă într-un chin pentru întreaga familie. Ce se poate face în astfel de situații? rău de mișcare atunci când se deplasează într-o mașină - un fenomen de același ordin ca și răul de mișcare pe un plan sau.
Fetelor, spune-mi, copilul puternic clătinat în mașină, puteți sta 30-40 minute, a dat Dramina ca mai ușor, fără vărsături, dar încă rău. Cu punct de vedere medetsinskoy dacă un copil zbura cu avionul, rețineți că, înainte de a aeronavei.
Fiul 1,5 ani și-l legăna în mașină permanent (până la reflexul faringian), pentru a devia nu funcționează - nimic. O întrebare: ce poate da medicamente (homeopatia), brățări din balansoar sau patch-uri. Ce te ajută. Mai ales noi.
Fetele, plz spune-mi cum să se ocupe cu răul de mișcare a copilului în transportul (in masina). Astăzi a plecat 2:00 într-un fel nu este mnozhko vomitat (((ce se poate mânca bine, remedii populare sau medicamente pentru.