Satul Turunc Marmaris și orașul vechi Turunç Amos - ca un turist devine

Marmaris, care este recomandat pentru noi ca una dintre cele mai bune stațiuni din Turcia, a lăsat o impresie ambiguu, așa că ne-am dorit pentru a vedea mai puține puncte turistice. Odată ce am devenit conștient de micul sat Turunç, care se poate ajunge la Marmaris pe un autobuz convențional (dolmushe) în doar o jumătate de oră. Satul în sine nu este cu mult viata remarcabila, dar liniștită stațiune, dar lângă ea este orașul antic Amos, sau mai degrabă ceea ce a mai rămas din ea încă din cele mai vechi timpuri. Acolo ne-am dus și o zi.

Cum se ajunge la Marmaris în Turunç

De fapt, totul este foarte simplu. Ai nevoie pentru a ieși din hotel pe drumul principal, pe rețeaua de autobuz și să ajungă la final - stația de autobuz Marmaris (Otogar). Acolo veți găsi cu ușurință un alt autobuz, care merge la Turunç. se duc, după cum am înțeles, la fiecare jumătate de oră în timpul zilei și o dată pe oră dimineața și seara. Dar, în orice caz, mergi la Turunc, verificați cu dolmusha conducătorului auto ce timp ultimele frunze de autobuz, astfel încât să nu fie târziu pentru cină.

Cuvintele individuale sunt demne de specii care sunt deschise pe drumul de la Marmaris în Turunç. În unele locuri, un adevărat uluitoare, nu numai frumusetea, dar, de asemenea, cu frica), dar driver-ele par destul de sigur, așa că după un timp să vă relaxați și doar recolta de pe „coborâre“ a camerei.

Tariful sens unic 6 lire (aproximativ $ 100).

Ne conduce la Turunc

Între Marmaris și Turunc se execută pe căi navigabile. Adevărul este că nu văd valoarea, dar pot fi găsite pe dig

Poate că, barca va fi aici astfel)

Satul Turunc - vacanță de familie liniștită

Am spus deja, că nu poate fi numit Turunc atracție în sensul deplin al cuvântului. Dacă vrei să vezi ceva ieșit din comun, atunci poate că nu ești aici. Dar dacă poți avea doar distracție pe schimbarea situației și a vizualizării superba asupra golfului mic, prins între munți și păduri de conifere, The Turunc cu siguranta te va bucura.

În ceea ce privește restul în Turunc, atunci trebuie să fie pregătite că acest lucru este într-adevăr un oraș foarte mic, care este ușor pentru a obține în jurul valorii de interior și în câteva ore. Probabil, acesta este locul ideal pentru a vă relaxa cu un copil, atunci când există dorința și capacitatea de a muta o mulțime. Cu toate că pot ști?) Dar dacă sunteți în căutarea unui loc liniștit și pașnic pentru recreere, s-ar putea arata bine la Turunc. Pentru mine, acesta este locul unde mi-ar plăcea să petrecut 3 zile, dar nu mai plictisitoare. Deși există magazine, care oferă excursii turistice agentsvo și alte oportunități de a diversifica un pic fericire spa.

promenadă în Turunc

Plaja din Turunc mici, și toate făcute pentru sezlonguri. Dar turiști aici sunt câteva, asa ca nu simt supraaglomerat

viață stațiune liniștită în Turunc

Satul Turunc Marmaris și orașul vechi Turunç Amos - ca un turist devine

Hoteluri în Turunç am văzut un pic, dar casele care par să renunțe la petrecere a timpului liber suficient

Casa pustnic Turunc

Orașul antic Amos în care nu este necesar pentru a merge pe jos

Am știut că de la Turunç Amos plimbări în autobuz, dar nu știu exact cât de departe aceste locuri sunt unul față de celălalt și cât de des merge de transport. A fost în seara și nu am vrut să pierdem timpul de așteptare, așa că am decis să verificați cu cea mai apropiată agenție de turism, putem ajunge la piciorul lui Amos. femeie frumoasă, cu o engleză perfectă (oh, cum mă bucur când am să-l aud) a raportat că putem merge fara probleme pentru a lua Amos și nu e prea mult timp. Astfel, a început călătoria noastră lungă la munte.

Probabil, dacă sunteți gata pentru a avansa la activități fizice și să știe exact când a alerga afară, acestea sunt mai ușor de transportat. Dar atunci când doar trece prin munți și nu văd capătul drumului sau 15 minute sau 30 - începe o ușoară panică. În primul rând, vom fotografiat cu plăcere golf pitoresc Turunç, privit împrejurimile și admirând marea albastră, crestată nu este clar de a lua aici și acolo insule.

Început de drum de la Turunç în Amos

Acest Cove este un hotel de scump

După un timp, un zâmbet pe fețele noastre estompate. Marea nu am atât de admirat și, din ce în ce, uitându-se la ceas. Strada se gândește deja să se întunece, iar noi nu am văzut că foarte Amos la orizont. Și dacă la început nu ne-am aștepta nimic special de la el până la sfârșitul lui Amos blestemele amenințat dacă nu este ceva incredibil de frumos și ne permitem dezamăgi.

În cele din urmă, atunci când am fost gata să se întoarcă la Turunc, Amos încă se ivi la orizont. Dacă nu am fost atât de obosit și nu vă faceți griji cu privire la modul în care ne întoarcem, vom obține de la acest loc este cu siguranta mult mai distractiv. Nu va trebui să fie într-o stare de spirit foarte liric, care va ajuta la realizarea peretelui vechi incredibil care a înconjurat o dată Amos și amfitiatra, a servit, se pare, un loc de adunare a cetățenilor. Am fugit repede pe teritoriul atracțiile făcute fotografii frumoase, dar nu complet relaxat. Perspectiva de a merge înapoi în același mod, nu a ajutat pacificării. În general, în loc de gândire despre hrană spirituală, ne-am gandit cum nu ar fi dor cina la hotel. Ceea ce am mărunte)

Orașul antic Amos

Urca scări după mers pe jos de la Turunç a fost greu

Și aici este - amfiteatrul Amos

Satul Turunc Marmaris și orașul vechi Turunç Amos - ca un turist devine

Și astfel de puncte de vedere ale golfului următor

Ea - mai aproape

După ce a ajuns la oprire, de la care au un fel de a merge în autobuz, ne-am așteptat. Și aici, din nou, a durat 5 minute, 10, 15 și nici un autobuz nu a fost aproape. Noțiuni de bază întuneric, așa că, pentru prima dată în viața sa decis să încerce autostopul!) Nu pot spune că a ridicat o dată cu degetul mare, am găsit imediat o grămadă dintre noi care doresc să călărească. mai mult de 10 minute au trecut cu mașina nu este credibilă română, în timp ce noi nu am îndrăznit să arunce niște fermier local se întoarce acasă de la locul de muncă. El nu a înțeles un cuvânt de limba engleză, dar problema este plecat. Arunca tipul drăguț trebuie să mă oprească pe ea a cumpărat o sticlă de bere și a plecat acasă să se odihnească după o zi de muncă grea.

Satul Turunc Marmaris și orașul vechi Turunç Amos - ca un turist devine

masina autentic de salvatorul nostru

De asemenea, în cele din urmă exhalat și am așteptat un microbuz la Marmaris. Otdohodit departe de stația de autobuz a fost infricosator, dar, deoarece satul este foarte mic, a trebuit să meargă la plajă și bucurați-vă de canal, care părea să fi mutat în Europa.

Se pare chiar că Turunc este similar cu Veneția

Satul Turunc Marmaris și orașul vechi Turunç Amos - ca un turist devine

complet gol de plajă seara în Turunc

Ultima privire la sat - și înapoi la Marmaris

Acestea sunt mici, dar memorabil aventura, și să facă o excursie la o altă țară în această călătorie, nu doar o vacanta la hotel.

hoteluri Turunç

Dacă sunteți interesat în satul Turunc și v-ar dori să-l dețină mai mult de o zi, prin intermediul acestui formular puteți vedea valoarea tuturor hotelurilor din Turunç