Oraș de viață și moarte, și recenzii ale recenzii de film

Filmul City of Life and Death ne spune despre ocupația japoneză a Nanjing în 1937. Armata chineză a decis să părăsească orașul, dar mulți soldați au fost ocupanți și rezistența a început. Cu toate acestea, eforturile lor nu au avut succes, iar sute de mii de soldați chinezi și civili au fost uciși de armata japoneză.

Fan Wei, Tszyan iyan, Rue Gershon, Bin Liu, Yuko Miyamoto, Dzhon Peysli, Qin Lan Di Yao, Hideo Nakaizumi E Liu

regizorul filmului Chuan Lu.

Pe aceasta pagina gasiti - recenzii ale filmului City of Life and Death, și data de lansare. precum și descrierea, recenzii, City of Life and Death.

Hong Kong Cinema

O altă decizie înțeleaptă - japonezii în filmele sale nu sunt stereotipă psihopat care snarling chineză și Hong Kong, filmul a fost marcat în anii '80 și '90, și la fel ca oamenii obișnuiți. Ei zâmbet, glumă, vorbesc cu unele teme abstracte, și poartă puține asemănări cu fiend. Dar, de lângă compania veselă, cântând cântece, încărcate pe un camion cadavre goale violat femeile din China, iar acest material de cele ale memoriei nu vor fi șterse.

Du-te și vezi-2: Cronica Nanjing sacrificare.

Lu Chuan construiește o poveste bazată pe forța de impact în creștere rapidă a imaginilor, din ce în ce mai mult și mai naturalistă, candid, șoc - până la depășirea pragului percepției durerii orice mediu de vizualizare. Du-te si arata ca mânere (cum ar fi compatriotul nostru Elemu Klimov) l la toată lumea. A se vedea modul în care ocupanții au fost împușcați fără discriminare, efectuat raiduri punitive și au dat foc la casa! A se vedea modul în care mulțimile de prizonieri uciși prin spânzurare, în îngroparea în viață.

Ei bine, sa uitat după "The Color of War". Am știut că soldații japonezi să se comporte brutal, dar acum el a văzut o ilustrație și îngrozită. Nu există diferențe de acțiune specifice de germani în Uniunea Sovietică nr. Cât de norocos că Uniunea Sovietică a ajutat pentru a învinge această stare urât. Stalin derutează bunătate - Insulele Kurile au fost luate - a trebuit să am ceva să ia - durere prea mult ei prinesli.Vazhny lecție capturat mai bine să nu scadă. Mai bine să moară.

filmele de război sunt întotdeauna foarte grave și crude. Dar suntem obișnuiți cu astfel de filme: dyadyasemovskim preslavutoy american cu patriotism și patos, română - cu disperarea eroică și Gervais în numele binelui. Dar filmul chinez despre război - este o noutate, și trebuie să recunosc este foarte demn. Ceea ce atrage imediat ochiul este lipsa de patos, doar un film despre viața chiar și o atitudine neutră trădători. Cruzime, desigur, lipsesc. Fotografierea la un nivel destul de ridicat, în cazul în care ar fi fost de culoare (dar apoi a pierdut „cheia“ a filmului) ar arata chiar mai bine. Tragedia din China în timpul a doua lume, nu suntem foarte aproape, și știm puține lucruri despre ea, și nu au existat mai puțin violente decât în ​​Europa.