O poveste despre o vacanță în Insulele Canare - Comentarii 100 de călătorie pe drum

Am cumpărat un bilet la Insulele Canare timp de 12 zile. Eu chiar nu a putut gândi despre cum să viziteze Insulele Canare, și aici, șansa. În turagentsve am primit doar un bilet și de asigurare. Bilete de avion am avut pentru a ajunge la aeroport Domodedovo.

Am zburat pe Tu-204. Bune de avion și însoțitorii de zbor sunt foarte frumos. Zborul a durat 7,5 ore. Această masă să stea tot timpul pe site. Ceea ce tocmai am făcut-o. Și au mâncat și au băut și au dormit și să citească. Dar curând a apărut luminile de aterizare a aeroportului nostru și am aterizat în siguranță în sol Canare. diferența de fus orar minus 3 ore de la Moscova. Am ajuns la 1 am în Canare. reprezentanții Tez Tour a lucrat impecabil. Am fost întâmpinat la aeroport și l-au pus într-un autobuz excelent și au fost duși la hoteluri lor. Hotelul nostru este situat în zona Playa de las Americas. Acesta este orașul cel mai vibrant pe insulă. Aici, viața merge pe timp de noapte. În jurul o mulțime de discoteci și hoteluri de diferite stele. Hotelul nostru a fost de 4 stele, în picioare pe linia frontului și a fost numit Sol Tenerife. Acest hotel este format din două clădiri de 11 etaje. Am rapid pus, și sa stabilit în corpul B. În timpul nopții, am aflat că ferestrele camerelor uita direct la discoteca, care nu se oprește toată noaptea și chiar dacă închideți balcon, puteți auzi totul foarte bine. Dar, după plângerea noastră, după 2 zile, am fost mutat într-o altă clădire, mai îndepărtată de discotecă.

Am ajuns noaptea de vineri până sâmbătă. Toată ziua de sâmbătă și duminică au examinat vecinătatea noastră și următorul. Sâmbătă dimineața, am văzut că toate umbrele și șezlonguri pe plajă sunt plătite și a decis să cumpere umbrela. Umbrela, care, în starea deschisă acoperă doar o singură persoană situată, costa aproape 12 de euro. Am folosit doar de 2 ori și l-au adus la Moscova, pentru a face o concluzie pe care o umbrelă - este un lucru inutil, fără de care ne-am putea face cu ușurință, fără.

Pe lângă zona Las Americas este districtul Las Cristianos. Las Cristianos îmi amintesc că există un port, nu există aproape nici o discoteci, există catedrala catolică. Și acolo am cumpărat un CD cu cele mai populare în șederea noastră în Tenerife cântec.

Specificul populației insulei în zona noastră a fost după cum urmează.

Africani, femeile din jurul hotelului nostru țesut împletituri și dreadlocks africane, ca africani, oamenii vândut „tchotchke“ - ceasuri și ochelari de soare. În a doua zi am fost convins de unul african, și să facă o înțelegere cu 30 până la 12 de euro, am împletit codițe o jumătate de cap. Le-au înăsprit foarte mult, iar prima seară a vrut să le dizolve. Dar am durat 5 zile.

Am studiat cu atenție, excursii oferite de ghidul nostru. Se poate spune că fiecare tur de cost per persoană de 45 de euro. Excursii au fost oferite în Loro Parque, Teide vulcan, excursie la mare cu ghid rumynskogovoryaschim, obiectivelor turistice în jurul insulei, la ferma de struți, plimbare o cămilă, du-te la spectacol și cină într-un castel medieval. După ce a studiat harta a insulei și prețurile în agențiile turistice din apropiere, am decis ca toate, dar plimbare cu barca, vom fi capabili să se organizeze, dacă luăm închiriezi o mașină. Apoi, am fost în căutarea unui contract de leasing auto, dar a fost în week-end, masina nu a fost acolo, și toate agențiile au fost închise. În cele din urmă, luni dimineață, am cerut recepția hotelului, iar după o jumătate de oră în urmă ne-a venit managerul agenție de închiriere mașini AVIS. Mai târziu am aflat că acest lucru este o rețea de închirieri de mașini, nu numai pe insulă, ci și în Europa, foarte bine-cunoscut.

Rent a luat Reno Megan, care este foarte popular acolo. 3 zile de închiriere de plată 270 de euro, dintre care 50 de euro au fost angajamentul că vom reveni masina la timp. De asemenea, în această sumă include de asigurare, care nu am putut lua.

Prima zi ne-am decis să dedice un tur al insulei, vizita capitala insulei Tenerife Santa Cruz de Tenerife și Loro Parque. Avis am primit o hartă a insulei, pe care l-am urmat.

Insula este împărțită creasta de munte în 2 părți - nord și sud. Contrastul în vreme și temperatură semnificativă. La sud este întotdeauna soare și 30, în același timp, în partea de nord a de nori, iar temperatura la 10 de grade de mai jos. Faptul că lanțul muntos păstrează toate norii și partea de sud a insulei este întotdeauna soare.

Capitala insulei a lăsat o impresie deosebită. Loro Park - grădina zoologică obișnuită, ci un peisaj de design foarte elegant. Parcul este proiectat în așa fel încât este dificil să se pierd acolo, drumul este cea care se execută de-a lungul cuști în aer liber, cu gorile uriase, celule cu papagali mari prin pingvinarium și Aquarium. Într-adevăr a placut programul de divertisment cu lei de mare si papagali.

Toate cetățile pe care am trecut, au fost aplicate și repede. nu a existat nici o limită clară. Natura este foarte pitoresc. În munți, drumul este foarte abrupt, cu viraje ascuțite și trece.

În a doua zi de închiriere mașină am vizitat vulcanul Teide. În timp ce urca în munți, am văzut o mulțime de diferite tipuri de peisaj. păduri de pin, simplu înghețat și crăpat lavă deșert de nisip negru, cu falnic bolovani uriașe.

Pe Teide vulcan în sine, nu ne-am face, pentru că în coada de așteptare pentru telecabina pe munte a trebuit să stea timp de 3-4 ore la soare. Ne-am gândit, am decis că multe de pierdut și a condus mai departe. Pe drum, ne-am atras oameni care înghesuiți în jurul treptele rocii. Sa dovedit că acestea sunt hrănite de mână șopârle sălbatice mici. Soparlele erau în lungime nu mai mult de 20 cm. Am pus în bucățile de palmier de fructe, șopârle, privind în jur, alergat, a luat piesele și a fugit. Foarte interesant și spectacol interesant.

Odată ce am ajuns în jos de pe munte, am trecut prin orașul Icod de Los Vinos. Acolo ne-am oprit să înoate într-un golf foarte pitoresc în roci. Această plajă este situată în partea de nord a insulei, astfel încât soarele aproape nu a fost. Dar pietrele de pe mal au fost oarecum fierbinte.

După o baie în ocean și au o gustare, ne-am dus la Clubul Camel la o plimbare cu cămilă. Părea după cum urmează. Oamenii de așteptare pentru caravana, îmbrăcat ca șeici arabi - baticuri si rochii lungi. La fiecare 20 de minute, o caravană de cămile se mută departe de gară și trece prin parc. În acest caz, cămilă spate aproape pune capul pe umărul persoanei sale vperedisidyaschego.

În a treia zi ne-am gandit mult timp, unde mergem. Se pare că totul este plecat rotund ... Am decis să merg la plaja Teresitas, langa capitala insulei, în cazul în care acum 30 de ani, a adus nisip din Sahara. scorpioni Atunci de ceva timp și au fost transportate skolopendry. Când am ajuns acolo, era imposibil să stea și să se întindă sau să stea în sus, pentru că era un vânt puternic. El a ridicat nisipul, care este lovit foarte dureros pentru toate părțile corpului. Fără ezitare, ne-am impachetat si-a continuat drumul mai departe în munți. Trecerea încă o trecere la partea de jos am văzut o plajă frumoasă, care a decis să cheme în după-amiaza cu pește proaspăt în cel mai apropiat sat.

Și aici suntem bine hrăniți și mulțumit au venit la plaja la munte. Puneți mașina în parcare și a avut loc nu departe de intrarea la plaja, întins un prosop și a pus umbrela. În primul rând ne-am dus să înoate singur și să se stabilească bronza. Când mint, au început să ia în considerare cei care erau în jurul nostru. Sa dovedit că am ajuns pe plaja de nudiști sălbatice. Mai departe de intrarea la plajă, cu atât mai puțin hainele au fost în public. Pe lângă noi au fost niste tipi care au fost încet și a marcat glafuri. a domnit în jurul valorii de liniște fericită și lipsită de griji. Ne-am dus de înot împreună. Pe mal am avut 5-7 minute. După ce am ieșit din ocean, stând lângă un om îi făcu semn pe care le-am furat ceva. Mai târziu, am aflat că nu am făcut toți banii (aproximativ 1.000 $) și un aparat de fotografiat digital. De asemenea, a luat pantaloni scurți, în care stau cheile de la mașină. Fără ezitare, am sunat la poliție. Poliția a vorbit doar spaniolă. Ei au sunat la serviciul nostru Avis am luat fericit mașina. Mai mult decât atât, am fost permis să dea mașina după data stabilită. Pantaloni scurți cu cheile am găsit mai târziu, pe marginea drumului. Cele mai multe dintre toate că a fost un păcat Fotografiile pe care le naschelkat la furt. Fii atent și vigilent. Plaja numit Playa Las Gaviotas. Am fost frustrat, furios și ura într-o clipă toate spaniolii și kanartsev împreună.

A doua zi, fără bani și aparat de fotografiat, ne-am dus la o plimbare cu barca plătit anterior. În ocean, am văzut delfini, balene, stânci minunat, a cumpărat o barcă și a avut masa de prânz acolo. Cel mai surprinzător a fost faptul că atunci când am fost aruncat dintr-o varietate de pâine cu barca de specii de pești literalmente luptat pentru fiecare miez de pâine. Poate că pescuitul este foarte interesant. Toate zilele de concediu rămase ne-am petrecut la piscina, înot în mare și mănâncă în restaurante din apropiere.

2 zile înainte de plecare, noi, după retragerea de bani de la cardurile de credit, a intrat în parc de apă, care este foarte rece, iar restul condus pe tot felul de tobogane cu apă.

Aceasta este vacanța noastră sa dovedit bogat.