Italia - cum acolo - Comentarii de călătorie pe drum 100

Din cauza diferenței de timp, m-am trezit în prima zi foarte devreme. În jur de 6 pm. Și nu regret. Acest răsărit de soare merită văzut! In fiecare zi de vacanta lui, m-am trezit la 6:30 și a fost încărcat energeey pe plajă, admirând răsăritul și pensionari locale. Aceste creaturi minunate care au început a doua tineri ies din casele lor mici dis-de-dimineață și du-te la plajă, în cazul în care podeaua este șase dimineața centrul universului și paradisul penserov zi! Aici midii și beached, pe care le adună pentru micul dejun, și negustorii din gunoiul, și doar un simplu aer curat. Cele mai multe dintre toate mi-a plăcut cum un bunic drăguț, care este deja sub 90 condus nu mai puțin o bunica lui tânără într-un scaun cu rotile în mare, se pare a fi încărcat aceeași energie.

În general, de la Rimini am vizitat „Mirabilandia“ (parc minunat, dar pierde Disneyland), „Italia in Miniatura“ (neobișnuit, frumos, dar încă un adult unchii și mătușile nu este la fel de distractiv, și este mai bine să meargă acolo după aspect originale) și a călătorit cu autobuzul cu turisti romani in San Marino. Excelent oraș, dar pentru a vedea română în străinătate nu vor să.

Rimini Rimini, mai degrabă Perdera Tora, am trăit în trehzvezdnike «Mon Reve» ca standuri, nu știu, dar este foarte bun. Acasă. Lăsând chiar să o lacrimă. Am avut o cameră triplă, aer condiționat inclus în preț, televiziune (iubit show-lor vorbesc prost), singurul lucru pe care deranjat - duș, sau mai degrabă lipsa aproape totală, doar o leechka mică care iese din perete, ne amintește acest binele civilizației. personal foarte bine. Unul acum prieteni, nu-i rău a vorbit în limba engleză și a găsit un limbaj comun cu fratele meu-poliglotă, astfel încât bariera lingvistică a fost depășită cu ușurință.

Trei zile mai târziu, ne-am mutat într-o excursie în Italia cu trenul. Veneția (1 noapte) -Florence (2 nopti) -Rome (2 nopți). În ceea ce privește trenurile, nu vă fie frică și INTERREGIONALE regională, pentru că chiar și cel mai ieftin tren depasi noastre interne de mai multe ori. Și în Eurostar teribil de rău de mare, deoarece corpurile noastre nu sunt obișnuiți cu frânare la o viteză de 220 km / h. Prin urmare, este mai bine să se sacrifice câteva ore, dar pentru a salva o sumă decentă de bani, și micul dejun.

Toate hotelurile rezervate prin Internet, cu cardul. Deci, sa dovedit mai ieftin și puteți alege cel mai bun hotel. În Veneția, am ales hotelul, care a fost de 2 minute de la gară, să fiu sincer, nu-mi amintesc numele, dar a fost destul de decente pentru cele două stele. Veneția nu este la fel de murdar cum este scris si vorbit. Este un oras frumos, mai ales pe timp de noapte. Dar ziua este, în principiu, suficient pentru a obține în jurul valorii de toată lungimea și lățimea acesteia. Impresie desigur produs Piazza San Marco, abundența poporului ei de toate naționalitățile și mii de porumbei ... Și în Veneția merită să încercați deliciile locale de gătit, acest lucru este cu adevărat o Eclairs și tarte divine! Telegondola nu a patina - este scump, dar ceea ce va veni înapoi.

Florența bucurat de toate orașele cele mai multe. Am trăit în hotelul «Villa Azalea». Hotelul de trei stele doar superb. Numărul imens pat cu baldachin, baie la 12 metri, toate facilitățile pentru persoanele cu handicap. Ieșirea din camera de la grădina cu flori și un rocker. Great închiriere. Recomand Florența gasiti biciclete. A doua zi se uită tot orașul. Harta în mână și înainte. Și dacă mai aveți cu ei și cartea cu o descriere obiective turistice, te bucura pe deplin, o multitudine de informații și experiențe plăcute. Totuși vă sfătuim să vizitați piața locală, o abundență de fructe ieftine este impresionant. Este amuzant că ei zmeură, mure si coacaze - un deficit. Acesta costă 2 euro pentru o jumatate de cana! Dar piersici, pepeni, pepeni verzi, struguri pentru arahide. Nu scumpe ca toate tipurile de papaya, mango, etc.

Roma murdar. Colosseum nu a fost impresionat. Ei bine, ruinele și resturile. Dar Vaticanul - ST. Peter - este în valoare de văzut! Este demn de a merge la Roma. În catedrala, probabil, să înțeleagă puterea bisericii și credința, și nu înțeleg cum oamenii ar putea construi IS. Este logic să meargă până la cupola. Punctele de vedere sunt pur și simplu de neegalat! Dar puterea nu este pentru toată lumea. În timp ce am urcat, am blestemat tot. Este 380 trepte de scara în spirală, de-a lungul culoarelor înguste cu pereți în pantă. Dacă aveți cel puțin makings de claustrofobie, eu pot doar doresc mult noroc. În Roma, există un sens pentru a merge la cumpărături, dacă aveți timp, și dacă mai și va vinde, atunci trebuie să o facă în mod necesar. Nu am fost norocoși - vânzări nu au fost, dar, de asemenea ceva să cumpere. Noaptea excursii la oraș cu privire la metrou nu ar trebui să planifice, deoarece la 21 se închide metrou. La Roma, am stat la Hotel «Waldorf ***» rețeaua «BH». Frumos decorate, destul de mare și de lux, dar camerele nu sunt foarte aglomerate, rupte de duș și gândaci de bucătărie care otravă de două ori pe zi. Dar două nopți am supraviețuit într-un fel. Și apoi 6 ore excursie la Rimini, unde am așteptat la cină delicioasă și o primire călduroasă.

Trei zile mai târziu, a zburat de la Rimini, la Moscova. Flying încet și dureros. Aeroportul din Rimini - un ospiciu. La zborul nostru a deschis doar 3 recepție. Mulțimea toate strigă unul la altul ... toate obosit pentru că au adus la aeroport timp de o oră înainte de înregistrare, iar înregistrarea în sine a fost reținut timp de o oră. Când a fost rândul nostru la fata din spatele tejghelei doar par obosit, m-am ridicat și a plecat. După ce a plecat unul. La fel ca și faptul că, fără explicații, a se vedea, ei au o siestă. Apoi, înainte de a urca toate obschyupali, dezbrăcat ... În cele din urmă avionul a fost amânată timp de o oră și, tine minte, nu din vina companiei aeriene. Apoi, se pare că din cauza unei modificări a timpului de plecare, am pentru o lungă perioadă de timp, și a zburat în zig-zag, și așa mai departe, în general, a zburat. Dar nu zburat pentru 3:35, ci doar 3:10. Un fleac, dar frumos.

Impresia generală a Italiei exclusiv pozitive. Italienii sunt oameni foarte emoționant și minunat. Nu este ceva de invidiat. Pizza, nu știm cum să gătească, despre lasagna și alte paste, în general, am să tac. Sincer, banii sunt cheltuiți în țară nu pentru a măsura, pentru că toată lumea vrea să cumpere și să mănânce în mod normal, de asemenea, este destul de scump. Te sfătuiesc să ceri sfaturi despre mâncarea de la personalul hotelului. Am avut noroc - restaurant în cazul în care vi se cere 6-8 euro poate fi oh-oh-oh-o masă foarte gustoase. În general, îmbuibare italieni. Există astfel de porțiuni de paste făinoase și chiar și după 20 este practic sinucidere! Dacă aș putea, nu am alerga în dimineața, avionul ar fi fost supraponderali. Lucru amuzant este că, chiar primul naeshsya fel de mâncare, și tot delicios, care încă mai mânca al doilea.

Deci, în cazul în care există o posibilitate, va recomand cu tărie să viziteze Italia. Dar pentru o vacanță pe plajă aici nu ar trebui să meargă. Dacă sunteți interesat să mintă pentru zile pe plajă, nu transpirație despre unde să mănânce și nu știi nici o carte de limbă și expresie nu ajută, atunci drum direct spre Turcia.