Noțiuni de bază acolo

Noțiuni de bază acolo. Dispunerea Eski-Kermen

Prima opțiune - cu mașina. De la Tank am ajunge la marginea satului mac roșu. Karalezskoy vale este mărginită pe ambele părți de roci cu forme bizare de intemperii (Sphinxes Karalezskoy Valley). Cei care atârnă din vest, cu figuri asemănătoare capul uriașilor, și numit Kaya-Bash - Top-cap. Înainte de a dreptul satului pe drum asfaltat ne conduce la aceste pietre, ne întoarcem dreapta și să continue să urmărească periferia Holmovka localității. Înainte de a-l transforma la stânga ca pe drum asfaltat, dar mult mai rau pe calitatea acoperirii. Ea ne va conduce la o carieră în fața căreia trebuie să activați dreapta și conduce până la gardul din gospodăriile particulare, îndiguire valea cercheză-Kerman. Aici, până la începutul anilor '70. secolului XX. sat pitoresc, situat până în 1944, cu același nume, și după deportarea tătarilor din Crimeea redenumit Stout. În acest moment trebuie să virați la stânga în vale, în centrul căruia se află în fața noastră se va deschide extremitatea nordică a platoului Eski-Kermenskoe.

Opțiunea Doi - de navetă. Puteți conduce în direcția satele nativ sau Holmovka, și coborâți la centrul de mac roșu, în apropierea monumentului sub forma unei figuri feminine îndurerată. Acesta este un monument al soldatilor si civililor care au murit în luptă și torturat de naziști în lagărele de concentrare în timpul al doilea război mondial. Groapa comună este îngropat 281 de oameni. De la monumentul să treacă spre stâncile menționate Kaya-Bash și în piață, virați la stânga pe strada sat. În afara satului printr-un decalaj în creasta de roci din vest în valea turnat fascicul larg Karalezskoy pe care este așezat un drum de pământ pentru cariera, care este opusă Eski-Kermen.

Opțiunea Trei - feroviar. Pe tren la „1509-lea km“ platforma, apoi pe drum, pe jos, prin satele din față și Holmovka. După ce Holmovka trebuie să virați la dreapta și pe un drum asfaltat, se face referire la primul exemplu de realizare, având un total de 10 km, ajungi la obiectivul dorit.

Sevastopol poate excursie de transport pentru a ajunge la satul Ternovca, și de acolo, prin manastirea pestera Chilter-Marmara, du-te la Eski-Kermen cu mai mult de două ori pe cel mai scurt drum. Cu toate acestea, trebuie să depășească o ascensiune destul de abrupt la mănăstire, dar apoi o coborâre plăcută pe un drum forestier pe grinda Bilderan direct la vârful de sud a platoului Eski-Kermenskogo.