Kreed recenzie

Deci, Kreed. Orice vizitatori regulate ale site-ului nostru știu cât de strâns, și putem spune, reverențios am tratat acest joc. Interviuri, recenzii ale versiunilor anterioare - suport de informații complete. Ne exprimam speranta ca jocul va fi bine. A fost bine - o declama despre „killer Doom3 mine» ca o persoană care a văzut jocul cu proprii lor ochi, ea a părut mult timp chiar neamuzantă. Trebuie să spun - așteptările nu s-au adeverit. Acum, de multe ori mă întreb: „De ce sunt eu încă mai sper?“. La urma urmei, în mod obiectiv nu a avut niciun motiv să. Chiar și într-un articol pe versiunea alfa Kreed, am spus că, atunci când jocul iese, programul ei este deja departe nu cele mai moderne, bine, cu excepția grafica nu era nimic. Nu, încă mai era. Acesta a fost bine documentat, iar în unele moduri chiar povestea originala. În multe feluri, tocmai din cauza poveștii jocului a primit atât de mulți fani fideli chiar înainte de eliberarea sa. Ei bine, este acum și pare să fi pierdut.

Deoarece chiar povestea a fost ușor diferită. De exemplu, personajul principal a fost o anomalie nu este întâmplătoare, așa cum era de așteptat, și de a fi trimis acolo pe instrucțiunile Legiunii - organizația militară-religioasă, arată ca un ordin militar, în care eroul - Daniel și Grok este. Apropo, în versiunea poveștii, care a fost disponibil pe site-ul oficial, Daniel la momentul intrării în Crezul legionara nu a fost - el a ales calea exilului și soldat civil. Trebuie să spun că prima versiune a poveștii a fost o logică și originală. De ce a fost abandonat - un mister. Ei bine, Legiunea, care dorește să găsească o persoană trimite în regiune misterioasă a spațiului din care nimeni nu sa întors vreodată, o navă cu o grămadă de jucători străini la bord - o soluție surprinzător de logică! Daniel Grok, desigur - în fruntea exploratori curajoși iadului. Astfel, nava se apropie anomaliile.
soldat nostru curajos trezit într-o zi găsește o metamorfoză interesantă: tovarășii lui prolegionari presărat peste tot nava, nici un semn de viață, iar pentru gazdele de pe nava spațială grav afectat acum - monștrii. Tot pe nava arată o desfășurare de sacrificare bruscă aici brutală și fără milă. Urca apoi la gândurile răzvrătitoare cap: „Este același lucru cu o mahmureala trebuie sa fie de a dormi prin asta!“. Gândurile va forța alungă, dar încrederea în încarnarea sa joc pierd - încredere într-o persoană, o vodca tulburatoare si bere in cantitati mari, va fi de acord, este imposibil.

Fie că atacatorii au luat Daniel pentru morți, sau monștrii nu pot suporta mirosul de alcool, dar dependențele eroul nostru, el a servit bine - el era încă în viață, iar acum, înarmat cu cuțitul corect, determinat să continue să conducă bătrâna de moarte de nas. Pentru o lungă perioadă de timp, este necesar să se limiteze cuțitul și drobovichkom. Da, drobovichkom! Cu toate acestea, cu pușca în secolul al treizecilea, dezvoltatorii nu a lovi cu piciorul cu excepția cazului în leneș, așa că nu se va îngropa în acest subiect, cu atât mai mult că va apărea mai târziu dispozitiv formidabil, care poate fi luată cu ușurință pentru o armă a viitorului. Ei cumva iznichtozhat monștri înfricoșătoare - o plăcere! Crezi că am spus „teribil“, deoarece unul dintre aspectul lor poate provoca o teroare sfântă? Nu, deoarece ele arata extrem de strashnenko: proiectare brânzos, lipsa gropilor de gunoi și de animație dezgustătoare evoca asociații cu jucării din plastic. În general, totul în joc arată ca o jucărie. Acest lucru este văzut în mod clar în comparație cu jocurile lansate recent, cum ar fi urmăritor. Există o varietate de materiale s-au dovedit extrem de realiste, în special din metal, care se datorează luciu caracteristic privit foarte bine. Nimic nu chiar asemanator cu un luciu metalic în Kreed au fost raportate, cu toate că ar fi venit la îndemână - deși abundența materialului pe care îl vedem în noul shooter de la Burut și Russobit M.

Povestea este revelat prin rolele de pe motor de joc, iar aceste clipuri video - cântec separat și foarte trist: ele produc un sentiment de repulsie. De ce? Da, în jurul valorii. Eroi în mod clar, nu știu cum să deschidă gura și gesticulînd cel mai bun caz tras convulsiv capul, și clipuri de voce - este râs prin lacrimi, și fără ca dialogurile primitive „actori“ reușesc să denatureze astfel încât intonations oribile și tonul total nepotrivit al vocii pe care el a simțit o dorință aproape irezistibilă de a opri sunetul în iad, care este susținută de o muzică complet incoerent. Impresia generală a performanței tehnice a jocului - umedă și obiecte de artizanat. Patru poate fi pus doar pentru AI. Aceasta este - una dintre puținele lucruri despre care dezvoltatorii și editorii ținut promisiunile lor. Ei nu au promit ceva remarcabil, dar a spus că monștrii nu sunt chiar atât de greu de cap. Este într-adevăr este. Oponenții evaluează destul de sobru balanța puterii, și, dacă este rănit, sau în mâinile tale ceva serios - prefera sa nu merg singur, dar grupul simt mult mai încrezător. Adversar chiar ascunde destul de abil - că, deoarece versiunile precedente au realizat într-adevăr progrese serioase. Uneori, jocul face să se gândească din greu și de a acționa cu prudență extremă (este pe nivele de dificultate mai mare - nivelul de iluminare Kreed se transformă să meargă o atractivitate medie).

Ei bine, ce pot să spun în concluzie? „Mult zgomot pentru nimic“, așa cum a spus William nostru, știi, Shakespeare. „Primul shooter românesc de clasă mondială“, „Killer Doom3“ și etc, etc, iar celălalt sa dovedit a fi shooter foarte, foarte mediocre, care este de moarte plictisitoare două ore mai târziu. De ce s-a întâmplat? Aici poti vorbi despre dezvoltator lipsa de experiență, editor și despre erori, dar cel mai probabil suntem de vina pentru dezamăgirea lui - așteptat de proiect pentru ceva ce el nu a putut fi atins la definiția - ei bine, el este intestinul subțire pentru clasă mondială! Ei bine, nu până când vom fi în măsură să intre nivelul de masterat, cum ar fi Carmack. Deci, pentru Kreed trebuie să se aplice ca, din fericire formula uitat pentru jocul Rusă - nu-i rău. Și nu este nimic greșit în asta. Ne străpungă ca a pătruns în alte genuri.