Cum să se mute pentru a trăi în Thailanda

Un pic mai puțin de o lună înainte de stânga întoarcerii în Thailanda. De data aceasta ne dorim să răspundem cât mai multe detalii la întrebarea „Cum să se mute în Thailanda pentru rezidență permanentă?“ și să descrie toate aspectele legate de relocarea și reinstalarea vieții în Pattaya, cu atât mai mult, deoarece tot acest proces trebuie să meargă din nou.

După ce sa întâmplat ca în luna următoare vom organiza încă o dată mutare în Thailanda, am decis să profite de această ocazie pentru a descrie în detaliu toate etapele de pregătire, de zbor și tot ce trăiesc în Pattaya și, în același timp, pentru a răspunde la cele mai multe întrebări de interes pentru cititorii noștri că la fel cum suntem de planificare în viitorul apropiat, să se stabilească în Thailanda.

Mai jos voi scrie tema toate posturile viitoare, care sperăm că va ajuta să scape de toate incertitudinile în problema „cum să se mute în Thailanda?“ Și va ajuta la informații pentru persoanele care doresc să se mute în Thailanda pentru o reședință permanentă. Link-uri către subiecte conexe apar aici imediat după ce a scris posturile.

O listă de posturi „ca să se mute să trăiască în Thailanda“:

Poate că această listă va fi în continuare la curent cu subiecte noi așa cum se stabilească în Thailanda, așa că acest post va fi „viu“, vom să rafineze și să se sprijine atât timp cât el nu devine un răspuns universal la toate întrebările despre viața din Thailanda și Pattaya .

Cine a venit la putere, armata a început să strângeți ferm șuruburile cu privire la străini. Nimeni nu știe ce se va întâmpla în continuare. Deja există cazuri de oameni de cotitură la granița și de călătorie și cu vize de student. Mai mult de 3 timbre într-un rând - prea bun la revedere.
școli de lână în cazul în care se presupune să învețe, și, de fapt, și nu apar străine, dar trăiesc pe o viză de student. Unele dintre aceste instituții este, de asemenea, acoperite sau vor fi acoperite în viitorul apropiat.
Chiar și a ajuns la plaje. Toate plajele Phuket sunt acum intacte. Posnosili toate paturi, umbrele - nisip goale. Lupta împotriva afacerilor ilegale pe plajă. Nu există masaje pe plajă sau cafenele.
Pentru forumuri de discuții, mulți oameni care au planificat deja în Tae de iarnă în această iarnă, au renunțe la planurile lor, din cauza situației în acest moment.
În acest moment, nu au nici măcar cerințe clar definite pentru trecerea frontierei.
Prin urmare, turiștii care călătoresc toate, chiar și pentru o lună în Thailanda, dar planul sezdit luna aceasta, chiar undeva în afara țării (de exemplu, în Cambodgia), nu sunt sigur dacă acestea să fie lăsați înapoi în țară (combaterea rănilor de viză). O mare parte este în prezent neclar. Un complet nici o informație. Tot la discreția polițiștilor de frontieră.
Poate că, după ceva timp totul va reveni la normal, iar acum un fel de confuzie.

Bună ziua, Oleg! Confuzia, desigur, există, dar sper că nu este atât de diavol ca el este pictat.
Despre plaje Phuket este o inițiativă a insulei, și mi se pare a fi pozitiv. Din moment ce avem 9 timbre și modul în care înțelegem noile reguli, și cu atât de multe mica pauza (mai putin de 6 luni), am pe timbrul nu i sa permis să fie în Thailanda, am făcut o viză de turist o singură dată astăzi, documentele noastre au fost luate la Moscova. La sosirea în Thailanda vom face o viză de student, de gând să învețe, nu este înscris la școală.

este necesar să se anuleze trei într-un rând stabilit un timbru, așa cum am spus nici o pauză de 6 luni, suntem 9 dintre ele, astfel încât să puteți merge absolut calm.

Călătorim timp de trei ani pentru Asia, și călătoria noastră a început acest lucru.

Vis de călătorie.

Am visat întotdeauna de călătorie și nu doar a visat, dar, de asemenea, în orice mod posibil a încercat să meargă la orice călătorie, în care el ar putea merge.

Am terminat școala în satul Romanovka, districtul Baunt-Evenki, care este situat la 420 km de orașul Ulan-Ude. Mulți, chiar și în Ulan-Ude, nu știu unde este, și, în general, în ce direcție este.

Am avut și avem ferma mare. În zonele rurale, fără facilități de la toate nu are nici un sens să trăiască. Am avut cai, vaci, porci. Din primii ani, am ajutat cu bunicul gospodărie. În vara ne-am dus la cositul, cosi fân. În timpul iernii, alungare vaci în -45 grade timp de trei kilometri la gaura de udare pe un râu înghețat Vitim. Am crescut într-o muncă agricolă permanentă. În sat există conceptul de „timp liber“, întotdeauna ceva de făcut.

Condiții de viață în Romanovka, cu o populație de aproximativ 1500 de oameni, m-am simțit foame unele dintre noi și interesante. A fost apoi trezit pasiunea mea pentru călătorii.

Prima excursie independentă în orașul Ulan-Ude, m-am dus după clasa a 9-a. Am luat un autobuz și a mers în oraș) era interesant și m-am dus mai întâi cu unchiul său la Baikal.

La 17 ani, am plecat de acasă și a plecat să studieze în oraș. O ilustrare a pasiunii mele pentru cercetarea și descoperirea de noi poate fi un astfel de episod. Când am intrat în primul an al Universității de Stat buriate, la chioșc „News“ Am cumpărat cartea - harta orașului Ulan-Ude. Am decis să treacă peste toate străzile orașului Ulan-Ude. Străzile pe care am mers, am observat un carioca, itinerariul de călătorie în jurul orașului. Astfel, pentru un an am mers pe jos de multe dintre străzile din Ulan-Ude și a devenit bine pentru a naviga pe teren)

În al doilea an de facultate prima dată când am ieșit din Republica Buryatia, cu echipe de studenți din Peninsula Kamceatka, unde a lucrat la fabrica de conserve din satul Ozernovsky aproximativ o lună.
Acolo, în timpul schimbării în 12 ore am purtat căști, iar player-ul am fost pompat curs „engleză pentru metoda Dr. Pimsleur.“ Deci, eu sunt pregătit pentru excursie mare în America, Statele Unite ale Americii.

În al treilea an m-am dus singur la o conferință științifică la București pe tema studiilor mele la universitate. Am condus aproximativ 5 zile pe un tren de la Moscova la Sankt-Petersburg și noapte. Din moment ce am vizitat pentru prima dată în cele două capitale.

După sfârșitul celui de al treilea an, după trecerea unui interviu la centrul de solicitare a vizei, în limba engleză, m-am dus în Statele Unite ale Americii. A fost prima mea călătorie în străinătate, care a durat aproximativ 4 luni.

În timp ce am absolvit la BSU, am fost cu prietena mea Catherine a mers la Moscova să lucreze și să învețe.

După ce a lucrat la Moscova timp de trei ani, ne-am dat seama că munca la birou nu este pentru noi.

M-am săturat de viață plictisitoare de birou în viața de zi cu zi gri, am visat liber de călătorie și de lucru ocupația preferată - o fotografie!

Pe de o parte a vieții de birou plictisit, dar pe de altă parte, nu am știut cum am îndeplinit visul lui de călătorie!

Și căutarea mea a început, m-am dus la diverse training-uri, de afaceri, de dezvoltare personală, de vânzări, și de a crea propria afacere. Am încercat să joace pe piața de valori, uscând cu succes jumătate din banii investiți, am fost implicat în diferite tipuri de afaceri, a încercat o mulțime de diferite surse de venit.

Pentru că am vrut să călătorească, am decis să înceapă să continue visele lor. Și în ciuda tuturor dificultăților ne-am dus la prima sa călătorie în ultimii doi ani și jumătate din Paris. Am vizitat astfel de țări ca Belorusia, Polonia, Republica Cehă, Germania, Franța.
În zilele de sărbătoare restul de 5 zile mai târziu, am zburat în Turcia. Acolo vom merge pe rafting (rafting pe râu de munte), parapantă deasupra mării.

Și pe timp de noapte, pe o plaja pustie, uita la numărul infinit de stele și spațiu infinit, am dat seama că nu există granițe. Acestea sunt doar în capul nostru. Și orice este posibil!
Când am ajuns acasă după două săptămâni de concediu, îmi place prishiblo, atât de mare a fost contrastul dintre viața în călătorii și viața în birou!

Am început să caute mai activ oportunități posibil, pentru a începe să trăiască viața visurilor tale și încă să câștige bani. Deschizându-l la mine prin intermediul internetului. Deoarece Internetul este o resursă uriașă de toate tipurile de venituri.

După doar o lună după prima călătorie, m-am dus la o dată la al doilea, chiar și în acest moment pentru a călători independent, în țări precum Muntenegru, Serbia, Albania, Macedonia, Croația, Bosnia și Herțegovina. În această călătorie, m-am întâlnit cu cei care sunt deja trăiesc în călătorie și câștiga prin intermediul internetului. De-a lungul celor două săptămâni și jumătate, încrederea mea în faptul că vreau să trăiesc așa maturizat și a devenit foarte puternic.

La revenirea la Moscova, am dat seama cum pot ajuta alți oameni și le-a dat ocazia. Am găsit cale să câștig on-line. Din acel moment, viața mea sa schimbat dramatic și literalmente în două luni, după o călătorie în Muntenegru, am zburat pe insula libertății - Bali, Indonezia.

Timp de trei ani am trăit în călătorie, în acest timp am avut un fiu, iar noi călătoresc cu întreaga familie!

Dacă doriți să-și îndeplinească visele lor de călătorie aveți fiecare ocazie să-l pună în aplicare, aici și acum!

Cu stimă, Alexander Ihiritov!