Cheshire Cat pe ani de octombrie, recenzii și fotografii de magazine Togliatti, numere de telefon și adrese pe

Primul concept de rețea cafenele din timp Togliatti - cel mai bun evaluator și critic. Se filtreaza toate inutile și aduce bine făcut, de calitate este cu adevărat necesar pentru oameni. Acestui - un număr mic de instituții select de Togliatti - se referă în lanț cafenele „Cheshire Cat“. Aceste cafenele poftei de mâncare la prețuri accesibile și discret, interesante și elegante au devenit mult timp un loc de întâlnire preferat al locale artistice boemi, studenții și fanii să stea cu un laptop într-o ceașcă de cafea. Dragoste Togliatti „Cheshire“ și copii - pentru fabulosul și pentru că astfel ei înțeleg interior, pentru libertatea de circulație pentru bunatatile care sunt în mod special pentru ei sunt alese pe meniu, pentru colorarea și markeri care o parte atentă a personalului disponibilizat pentru ei la bar pentru desktop- jocuri pentru alegere. Tot același lucru se poate spune pentru adulti - nimeni nu se va uita la tine in „Cheshire pisica“ oblic, dacă doriți dintr-o dată să povozyukat, de asemenea, de colorat gânditor stilouri ... „Cheshire“ - este una dintre puținele instituții de Togliatti, care lichidată un mare intelectual și traditie de divertisment fag Crossing. Regulile sunt simple: puteți lua de pe rafturi sau mese de cafenele Togliatti orice carte preferat sau lăsați acolo unul care nu mai aveți nevoie personal. Fiecare carte poartă sufletele particule și gândurile, și, uneori, mărcile în marjele proprietarilor sale anterioare. Pentru a deveni, cel puțin pentru o perioadă scurtă de timp, proprietarul acestor cărți, cu „istorie“, o separat, nici cu plăcere puțin incomparabilă.

Cheshire pisica