Ca și - a fost ca recent - a fost mult timp în urmă

Am călătorit în întreaga lume, dar mai frumos mama noastră nici un român!

Stihi- N.Shushunova inspirat de amintirile mele din preferatul meu - orașul Kislovodsk.

Nu știu cum să scrie poezie, eu sunt mai bine în proză dispuse, dacă pot, dar, evident, în avans, vă întreb, nu se plâng la stilul și stilul de a scrie, eu, ca nu Prishvin, iar eu nu pot dăruit pentru a descrie frumusețea naturii, și a văzut preferatul meu loc.

În tinerețe îndepărtat, absolvirea colegiului, el a fost atribuit organizației,

în cazul în care, în esență, activitatea a constat în mai multe călătorii de afaceri în toate colțurile țării. Pentru noi nu a contat: vremea - vreme rea, drumuri accidentate proaste, ploios sau zilele însorite.

Eram tânăr, plin de energie și de putere, și foarte harnic.

De asemenea, activă - comsomolului a fost, și toți tinerii profesioniști care sunt convinși că vom putea, sau mai repede afla tot - „Patria, trebuie să spun, Komsomol a răspuns acolo!“

Vrei - nu vrei, te duci în cazul în care este puțin probabil - dacă de așteptare nu este permisă de a nega sau nu sunt de acord cu direcția primită și cântecul înainte.

Credeți că vechiul setuyu vârstă pe tinerețe furtunoasă - nu, din contra mândri, există ceva să-și amintească, am văzut lumea, dar ar fi vegetat toți anii în spatele unui birou.

Acum stau și amintiți-vă unde era în serviciu, care a supervizat domeniu, sau pur și simplu relaxați-vă.

În anul trecut îndepărtat, am fost în multe locuri, în timp ce țara noastră vastă:

În timpul călătoriilor de afaceri și de călătorie, parcursă de mașini și trenuri, navigat pe nave mari pe mama - Volga, a fost Nord - Nadym și Surgut.

În distanță taigaua siberiană, în cazul în care pădurile cea mai mare parte de conifere, dar cel mai mult imi place pădurea de pini din nordul Siberia de Vest, Munții Sayan si cedru spiriduș Sahalin, în cazul în care accidentul Mishka - au întâlnit taptyginom, dar nimic nu sa întâmplat, prietenii mei vânători său condus, dar apoi unii - o altă poveste, cum să-ți spun.

Am călătorit peste tot în partea centrală a țării, și Republica Vest

Era în Livonia vechi, Belarus, Ucraina, Moldova și republicile din Est, și, desigur, în partea de sud.

La sfârșitul anilor '90, el a călătorit în unele țări est și europene, și ultima călătorie - în Africa de Nord.

Pentru fiecare propriul său în această lume deoparte - care - este de a construi orașe și rachete, cărora - este pe drum: satele și sate izolate, câmpuri și păduri să rătăcească.

În fiecare colț al lumii, are propriul farmec.

Dragilor, acesta este doar un preludiu, un basm pentru a veni:

Și așa - de departe spre sud:

În Georgia, sub uscat, am iubit seara, stând pe coasta mării, la apus de soare, pentru a admira suprafața netedă a deschiderii sau distanța, la orizont pentru a viziona delfinii și să se bucure de joc.

Odată ajuns în Nalchik, cu un grup mic, am trecut prin defileu la picior. Urcând panta abruptă a munților, m-am uitat în jur: cat de frumos albastru, neobișnuit de cer, iar pe acest fundal de nori alb curat,

dar pentru mine măreția Elbrus cu două capete și Kazbek, în cazul în care pe partea de sus a munților, gheață vechi de secole, stralucesc ca diamantele în soare toate fețele tonuri roz.

Privit în jurul valorii, se pare, eu stau la marginea traseului, la partea de jos - oroarea, abisul întunecat.

Am făcut un pas involuntar înapoi, se așeză, el a văzut un defileu fără fund, amețit, dar de altă parte, a ajutat să vină în fire, dar asta a fost atunci, aceasta este o altă poveste.

Am fost din nou în soare Azerbaidjan, mersul pe jos prin frumoasele alei și parcuri, și locurile preferate Aliyev, a stat de vechea cetate, și a fost în palatul vechi al Pasha.

Cele mai multe dintre toate, ea a iubit să stea pe una dintre traverselor ridicate în surf la mare, de așteptare pentru un val imens balon care a zguduit și puterea vine la mal.

A se vedea gama de nuanțe de verde, de la verde închis catifelat la culori vii, te simți ca un val de mare, a aruncat apele sale, și modul în care - să cârtire care nu a ajuns la stânci, lăsând, pentru a se întoarce din nou și din nou și cu noi forțe și putere arunca la plaja, valurile sale.

Îmi place Caucazul de Nord.

„In zilele de separare trist

Sunetele mele gândite

Mi-a amintit de Caucaz,

În cazul în care tulbure Besht,

Sate și câmpuri boltit riglă

A fost nou pentru mine Parnassus“...... / Lermontov /

Mi se pare, care a văzut o dată, el va uita niciodată:

„Am văzut lanțurile muntoase,

Fantezist ca un vis,

Când ceasul zori

Kurilisya ca altare“... ..

... „păsări vagabonzi din ținuturi îndepărtate!

În depărtare, am putut vedea prin ceață,

În zăpadă, arzând ca un diamant,

Gri, Caucaz imuabile. „/ M. Lermontov /

În Pyatigorsk - îi plăcea să meargă pe pante și într-un ritm lent pentru a urca în vârful muntelui, la Mashuk. Aici sunt baia de picioare a avut loc Nikolaev, Galeria Lermontov, care a avut un pahar cu apă, Grota Diana. Acesta a crescut ușor mai mare a trecut grota Lermontov, unde o dată - că a fost o dată, apoi mers pe jos pe calea, și în cele din urmă - apoi a mers la chioșc „Eoliene Harp, în cazul în care, cu ajutorul unor instrumente pare să joace rolul lui Dumnezeu Aeolus vântului.

Pe pietriș greu de a urca, dar toate la fel este necesar pe calea îngustă pentru eșecul de a ajunge.

Deschide creația originală a naturii, da, înfricoșător, cum - ce să caute apă, pe fundul unui lac fără fund, și apoi tunelul și o cascadă mică, am iubit desculț merge pe apa. După o pauză, începe în josul pantei pentru a urca mai mare și mai mare și în cele din urmă a atins obiectivul, în picioare pe partea de sus a muntelui Mashuk, m-am așezat și am privit în jur:

în partea de jos a râului graba Podkumok la poalele - orașul Pyatigorsk, în depărtare, înaintea ta, Stavropol, impunătoare de frumusețe - stepe, pajiști și câmpuri arate.

Câteva zile mai târziu, m-am dus la Zheleznovodsk, un pic de baie în apa de fier.

În cele din urmă - am Kislovodsk, nu numai pentru că ar bea vindecarea „Narzan“. Deși există această apă este o anecdotă, sau mai degrabă un basm:

Trăit, era un om bătrân și o femeie în vârstă, ambele - lemnele au plecat, bătrânul

vreascuri du-te, așteptând bătrîna, iar bunicul meu încă nu, dar în seara, a deschis poarta, a mers un tânăr, frumos, și a spus: „Nu setuy vechi, atât de mult eu sunt pe namayalis de drum și a decis să bea apă, se întindă și să se relaxeze.

„Ce faci, mi - a fost foarte vechi, iar tu ești acolo, unele tinere“? - spune bătrîna. Bătrânul se uită în oglindă, nu mă recunosc, nu credea că era rigid buza superioară.

- „M - da, probabil, a ajutat apa pe care ai băut din fântână.“

Bătrâna tot mai învățat, iar dimineața casa a fost plecat, bunicul meu de așteptare pozhdet și vechi încă nu, atunci el a decis să caute baba mea, dacă a pierdut un pic, el a ajuns mult doritul bine și vede un copil este, omul vechi știa totul, de la o mare dorinta de a arata mai tanara, Census bătrîna puțină apă. Ei bine făcut - omul cel vechi, sa căsătorit a doua oară pe molodushke și o femeie în vârstă de mladentsa- să adopte ".

Aici este o vindecare, „Narzan“ mai gros decât apa.

Mi-a plăcut, și în ziua de azi îmi place acest frumos oraș, o zonă frumoasă la poalele Caucazului, cu castelele sale antice, parcuri frumoase, și trotuare drăgălașe.

Loved alpinism pe stânci și de mers pe jos în jurul valorii de pista de mare, dar întunecată în vale care trece o semilună pe munte, mers pe jos sub arcade coroanele alei de tei, așezat pe un deal, picioare suspendate, privind în jos, se bucură de o mică vilă Kosîghin, cu o grădină mică și un covor roșu.

Mi-a plăcut naștere la șa mari și mici, în cazul în care distanța se pot bucura de panorama munților. Ride un cal, Kakheti, chiar și din moment ce imaginea a fost salvată, unde eram călare pe munte prăpăstii, am cerut permisiunea pentru un om, mi-a dorit dureros să-și amintească cum ca un tânăr maestru al sportului are dresaj.

Îmi place acest oraș, această zonă drăguț inima, Kislovodsk mea, dar nu tot timpul și să se întoarcă înapoi.

Cum a făcut - a fost recent, cum a făcut - a fost mult timp în urmă.