Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Timpul de zbor de la Frankfurt, timp de două ore și patru ore și jumătate la Lanzarote. Biletele pentru cele două Kaunas-Frankfurt și înapoi la Lanzarote a fost de 430 de euro.

Met-ne Lanzarote și cu vânt rece. Primul lucru pe care murmură soția la ieșirea din avion, că la o astfel de temperatură cu greu ea pentru plajă, dar ne apropiem de taxi în oraș Poort del Carmen, atunci când fereastra deschisă astfel de peisaj captivant, starea de spirit sa îmbunătățit, și într-adevăr, într-adevăr fericit când am văzut hotelul nostru mai degrabă, apartamente cu o terasă mare, vedere și acces direct la piscină. Distanta de la aeroport la orașul Puerto del Carmen - 10-12 km.

Un pic despre insula Lanzarote. Lungimea de 60 km. lățime maximă de 25 km. care este a patra cea mai mare din Insulele Canare. Relieful insulei este format din mai mult de trei sute de vârfuri vulcanice și nu sunt considerate a fi toate pe cale de disparitie - ma împins și mai mult la excursie. Cea mai mare erupție a fost în 1730, când în același timp, 30 vulcani spewed lava eruptie a durat 6 ani.

Insula este împărțită în 3 stațiuni (simbolic) -. Acest Puerto del Carmen, situat pe coasta de sud-est a Costa Teguise de pe coasta de est și Playa Blanca pe sud (a se vedea harta, a 4-zona Puerto Calero nu este menționat, este aproape incluse în prima zonă) .Obraschayu atenție la ea, ca alegerea locației, zona în care este mai bine să se odihnească - este important, mai ales atunci când o excursie este planificată în timpul iernii.

Puerto del Carmen (am trăit în acest oraș)

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Este considerat principalul oras turistic pe insulă, care se intinde de-a lungul oceanului, la șapte kilometri de plaje, baruri, cafenele și restaurante. strada principală a orașului - este, de asemenea, o promenadă de-a lungul care să se plimbe seara o plăcere. Primul lucru pe care îl observi - este plaje, ca vântul este merge în mod constant, zidurile de piatră originale ale vântului nu este excesiv, am aflat mai târziu, acest lucru

. Windier considerată o zonă stațiune de Costa Teguise și foarte calm, așa cum ne-am gândit în partea de sud - în vecinătatea stațiunii Playa Blanca. Playa Blanca - este locul windless pe insulă, valurile sunt mici, astfel încât cel care iubește o vacanță pe plajă, această zonă este vacanța de iarnă este cel mai mult la aceasta.

Planul nostru de vacanta a fost de a fi compus din trei părți: - Într-o zi, pentru a se familiariza cu orașul, hotel, etc, - șapte zile de călătorie în jurul insulei cu mașina și două zile urmau să fie dedicate de relaxare pe plajă sau la piscină pe care nu am provoca nici încântare. În secret, am visat că am putut gestiona în continuare pentru a rupe masina pe insula Fueventury. Doar răspunde - nu a reușit. Dar vis la realitate a fost aproape. Pentru cei care intenționează să spună. Feribotul pleacă zilnic (de la Playa Blanca), în cazul în care a tradus în mod corespunzător, apoi de cinci ori. Costul călătoriei rotund bilet pentru două persoane și o mașină - 96 de euro. Cu toate acestea, să nu vină înapoi mai mult, observ că pe insula Fueventura poate lua un tur cu ghid. De exemplu, în Puerto del Carmen, costul acestei călătorii de o zi este de 44 de euro. Acest preț include: transfer cu autobuzul la Playa Blanca, trecere cu bacul, călătoria cu autobuzul interior, masa de prânz și de a reveni la hotel.

Mașină închiriată în compania „Cabrera Medina“, fără nici o pre-comanda. Masina Opel Corsa, asigurare de aproape nouă, completă, fără deductibilă, plătită la o dată - 130 de euro pentru șapte zile, benzina 1,06 euro pe litru. Card, care este emisă cu mașina am înlocuit cu o mai detaliată, la fel ca în hărțile traseu de rulare, direcțiile sunt date numai pe drumuri pavate, drumuri nepavate secundare acolo, dar acest lucru este de înțeles. Cu toate acestea, în pregătirea vehiculului, este de dorit să acorde o atenție la apariția roților. Am luat masina (Ford) nu este în căutarea, dar în zadar - înainte de a ajunge la hotel, am văzut pe roata din față dreapta anvelope de mare „ciocni“, a trebuit să se întoarcă la birou, care a schimbat cu promptitudine pentru o altă mașină. Așa cum mai târziu a realizat deteriora pietrele anvelopelor de lavă cu ușurință.

Pentru prima călătorie cu mașina a ales direcția înainte - o călătorie spre cealaltă parte a insulei, plaja Famara,

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Desigur, aceasta a fost de 25 km. conduce pentru o jumătate de oră sau o oră, dar care este adesea cazul, care este de mare interes, nu scopul final, și indiferent de ceea ce alegem calea - scurt sau lung, iar procesul de aspirație și de a atinge acest obiectiv, așa că a mers cu multe opriri, sosirile în în cazul în care el nu știa unde. extazul special cauzat întotdeauna ieșirea de pe drumul principal

atunci când sunt înconjurate de vârfuri vulcanice, atunci când este tot ce poate atinge, stai în plin uncrowded, mergi pe grămezile aspre de lavă, urca pante de vulcani - toate acestea creează impresia de ceva ireal, nepământeană.

În cele din urmă, în după-amiaza am ajuns la plaja Famara, a vizitat, de asemenea, orașele de coastă, în special, a lovit Caletta Caballo.

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Acest oraș pare total pustiu, nici un trafic, străzile sunt pustii, nu au văzut nici un trecător, chiar simt un anumit sentiment de mister - pe hartă

și a subliniat „oraș pustiu“. Nu sunt un fan de vacanță pe plajă, așa că nu pot spune ceea ce este mai mult decât plaje potrivite: pentru înot, plajă sau evenimente sportive, dar ceea ce este frumos și ceea ce este necesar pentru a vizita - este unic. Mai exact, am avut în vedere dimensiunea sa enormă părăsită. Îmi pare foarte rău că nu am aștepta apus de soare aici.

A doua și a treia zi dedicată zona stațiunii a orașului Playa Blanca, situat pe coasta de sud a insulei.

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Este cea mai tânără stațiune a insulei, aceasta este caracterizată ca o vacanță pe plajă centru de primă clasă, există hoteluri moderne, apartamente, dintre care unele sunt situate pe prima linie și au acces direct la ocean. Privind mai multe case pentru a rezerva hoteluri, am observat că prețurile sunt mai mari decât toate celelalte locuri de pe insulă, și bârfă spune că această parte a insulei atrage tot mai mulți turiști cu bani.

Aici, un sejur de două zile, am fost împărțiți în două părți: prima - este orasul Playa Blanca cu cafenele, restaurante, la malul mării, port, plajele sale. A doua parte - este plaje, golfuri sălbatice și zona de vecinătate Papagayo, care este mai bine pentru a merge rotund cu masina.

Papagayo - o zonă relativ la distanță de coasta de sud, cu drumuri neasfaltate care îmi amintesc de ceea ce este similar cu drumul în deșert. De fapt, probabil, masina si motocicleta - este singura decizie corectă, deoarece este de a obține în jurul valorii de pe jos toate greu și lung. Intrarea în acest tip de parcare cu taxă (3 euro). Cât de multe plaje la Papagayo și nu numărate, dar am dat seama că o mulțime de ei.

Am știut că pe chiar acest atracțiile turistice ale regulilor stricte de vizitare a insulei, cu toate acestea, studiind casele de drum este un parc, în speranța că poate voi fi capabil să unele rute ocolitoare pentru a ocoli bariera și plimbare singur printre vulcani, nici un grup de tur, dar încercările mele sa încheiat în zadar - ne-am odihnit mereu în parcarea de cămile sau o barieră.

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

În final, am plătit 16 de euro, ne-am ridicat bariera și am plecat toți la un traseu public la vârful vulcanului, având în vedere că acesta este acum să se oprească sau mutați în lateral este strict interzisă. Doar parcat masina, chiar rama nu a avut timp să facă ca îngrijitor a apărut și politicos, ne-a invitat insistent la autobuz, în cazul în care au existat o mulțime de turiști.

Restul de două zile, ca planificate și petrecute la piscină și plajă, am să acorde mai multă atenție la excursii unice prin oras cu opriri în cafenele stradă (condiție indispensabilă - prezența Wi-Fi) pentru o degustare de bere.

Din moment ce fac parte din grupul de călător de vârstă mijlocie, am fost încântat să văd pe Lanzarote turiștilor europeni în vârstă de apel direct - pensionari. Cea mai mare parte a regiunii nordice, Germania si Anglia. Am înțeles că acest ostorov este aproape un paradis pentru ei. Privit și nu a încetat să fie surprins de optimismul lor, vesel, toate acestea arata fericit, se uită la ei, chiar și un pic de gândire gelos și - aș vrea să am asta.

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Nu pot spune unul dintre episoade pe care am scufundat în suflet: - Să mergem pe un câmp de lavă rutier murdărie. Înainte de o reducere bruscă a drumului, ceva de genul un „poarta“, așa că ne-am cunoscut mai devreme. Uneori, pentru securitate, să interzică intrarea în zone periculoase, aceste „porți“ sunt pur și simplu copleșiți cu bolovani de lavă, dar este curat, modul în care este clar. Văd că mașina poate continua să călărească, dar foarte restrictiv, în calea de pietre de lavă mici, iar marginile drumului călit lavă până la o înălțime de un metru, și anume volan ușor spre stânga, din dreapta și din spate a mașinii va fi în mod inevitabil rupt, asta e doar cât de mult o jumătate de deschis „tunel“ - o jumătate de kilometru, km? Am decis să plec. Condus în condiții de siguranță, vom lăsa la poalele vulcanului sau la munte și pe plan înclinat lateral, nisipul se deplasează ușor în continuare în sus. Tot drumul de peste, apoi ocean, vântul cu atâta forță încât a cutremură auto. Nu din mașină, cu atenție rândul său, în jurul și du-te înapoi, du-te înapoi la „tunel“ și în cele din urmă, se ajunge la „poarta“ în cazul în care pentru a începe călătoria. A se vedea este o mașină, și din mașină prin fereastra deschisă fluturand doamnă este varsta foarte, foarte respectabil, alături de ea în scaunul pasagerului, de asemenea, stând doamnă, nu mai puțin de vârstă venerabilă. Cu un zâmbet, ea a întrebat dacă este posibil, pe munte, care se vede în depărtare, mers pe jos, și dacă există trasee montane acolo. Am fost uimit - vezi, nu este interesat de modul în care va trece acest tunel, pe care ea vede foarte bine și în continuare se va conduce cu masina pe nisip lavă, și ei sunt interesați dacă există - „shpatsiren“. Fără să spună un cuvânt, aproape simultan cu soția sa, el a încrucișat mâinile și în fața lor, aproape a strigat: nicht faren ... nicht ... Geen. Convins părea, ne-au mulțumit și ne-am despărțit cu un zâmbet. După ce a călătorit câțiva metri în față, mă uit în oglindă, și ceea ce crezi - s-au mutat mai departe. Ei bine, ce pot să spun - bine făcut, rămâne doar să admire, iar noi tremurau - vor trece ... neproedem (am înțeles că unii ar spune - și de ce sunt sigur că aceste femei la fel de bine ca sa conduci o masina).

Comparativ cu Tenerife, aici ne-am gândit, nu aglomerat, liniștită, de cele mai multe plaje sunt pe jumătate goale, traficul de vehicule un pic, și cel mai important - puteți găsi un loc complet pustiu, în cazul în care una cu natura, vă simțiți că vă place pe o altă planetă.

Dar, în același timp, îi lipsea - este lipsa de comunicare în limba rusă. Nu-mi imaginez că sunt atât de puțini Rumyniyan, pentru că în Tenerife sunt întotdeauna familiare și whiled departe seara cu prieteni noi din România. Numai în penultima zi în magazin, am auzit discursul rus - a fost ca o „rază de lumină în întuneric.“ Se dovedește a noii noștri prieteni, timp de 5 zile de odihnă, am fost, de asemenea, primul rumynskogovoryaschie mustre, în general, pentru toate zilele trecute. Lanzarote au venit pentru a doua oară.

Lanzarote șapte zile cu mașina - despre

Nu vreau să spun la revedere de la Insulele Canare, toate acestea sunt uimitoare, diferite, așa spun ei - la revedere!

poveste interesantă. din nou, mi-am amintit totul. Eu însumi am călătorit Canaria. Aș dori să-și exprime opinia că insulele sunt similare între ele. Am unul pentru 300 de dolari. pentru oprirea sub interdicție semn, iar masina a fost dus la o parcare de pedeapsă. Și totuși, rătăcind în deșert a căzut accidental pe nudisti plaja, care a fost mai mult de o sută. Și stelele noaptea atârna atât de scăzut încât era posibil să-i mâinile. Cu toate acestea ca, și în apropiere de ecuator. astfel încât stelele sunt agățat scăzut. În atât de multe stele nu am mai văzut. Doar marea era acoperit de stele, care au lăsat o urmă de foc graba spre pământ.

Vă mulțumim pentru o poveste detaliată interesantă. Am suferit de dragul Lanzarote Cesar Manrique și peștera muzicală în apropierea vulcanului Corona. Insula neobișnuită, există o atmosferă uimitoare de liniște și spiritualitate domnește, poate doar din cauza lui Cesar Manrique, a pus viata ta pe decorarea opera de arta lavă.