După cum ați spus, 2018 - trailer, recenzii, evaluări

Ca să nu mai spun că a fost încântat cu filmul - cel puțin de așteptat ceva mai mult de la Giyoma Kane, dar din moment ce aceasta este prima sa lucrare de lungime completă, putem spune că prima clatita este într-adevăr cocoloase, deși nu atât de greu .

În original, filmul se numește „Mon Idole“, adică, „idolul meu“, iar acest nume este încă de film mai potrivit.
In imagine, vorbim despre asistentul unui prezentator TV celebru Bastien (Giyom Kane), care este de fapt un foarte capabil și inteligent, dar șeful său într-un fel nu se observă, și același radiodifuzorul numit Philip Letsger (Filipp Lefevr) folosește o idee destul de bună de Bastien nerușinare lor ca fiind proprii. Dar într-o zi, producătorul emisiunii de televiziune, pe care funcționează de caractere, Jean-Louis Brustal (Fransua Berlean) a observat un asistent modest și a început în orice mod a încurajat: a pus într-un cerc, pentru a satisface o soție tânără Clara (Diane Kruger) și chiar a invitat să-și petreacă week-end în casa de țară, pentru a lucra împreună pe ideea unui nou show TV. Desigur, a fost Bastien ciudat să refuze, mai ales atunci când consideră că șeful aproape forța împins în mașină. Dar băiatul nici măcar nu a putut imagina ce se va transforma în acest weekend.

Se pare că, atunci când scrie un scenariu Cana și Lefebvre, în cazul în care nu a invocat, în orice caz, sa concentrat pe clasici - imaginea unei persoane tinere, care, în orice caz, nu poate fi nimeni să nege și să spună ceva contrar, de exemplu, Fransua Pinon din filmele Francis Weber . Cu toate acestea, în cazul în care aceste caractere Weber încadrează în general în situații absurde și amuzante, apoi Kane cu Lefebvre Bastien ajunge într-un teatru real al absurdului, și care deschide ochii la seful iubit, pe care îl apreciază ca un tată pe care el nu a avut. Că acesta este principalul dezavantaj al filmului care creează neuniformitate sale: la începutul regizorului filmului oferă unele indiciu de satiră ridiculizarea manierele celor de la putere, chiar și cu titlu de exemplu și luat producătorul show TV, dar atunci el se transformă povestea în thriller-ul de masă, The deplasând astfel toate accente. Ca să nu mai spun că face filmul un eșec, dar din acest motiv se pare oarecum vag. El ceva în mod clar nu este suficient.

Principalul punct forte al acestui film - acționează în muncă. Aici laudă acumulați în principal Berleanu Francois și Diane Kruger. Berlean a jucat perfect rolul de avere magnat kooky. Uneori el chiar și unele reflexe nesănătoase în ochi apar, deci nu este clar că el poate arunca următoarea. Kruger, care în momentul de filmare, el încă era căsătorit cu Kane, iar apoi a lovit filmul nu este în mod clar de turnare, astfel încât, în general, impresionat, nu am aștepta joc atât de bine. Aici ea merge doar mile suplimentare și a intrat în rolul mare de bogat păpușă răutăcios, pe care eu chiar nu știu ce să o fac din plictiseala și cum să găsească o nouă jucărie. Giyom Kane ușor dezamăgit. Nu, el a jucat bine, dar doar transformarea micului om într-un avertizor abrupt nu sa întâmplat. Spre sfârșitul alunecare ceva groaznic și curajos, dar nu este deosebit de vizibilă. Deși uneori caracterul său pare atât de mizerabil și lipsit de apărare, care pentru el într-adevăr îngrijorat.

Practic, filmul nu a fost bun, nu-i rău. Să spunem că nu e suficient de bun pentru a admira, dar nu atât de rău încât să nu se uite. Odată familiarizați cu debutul Kane este destul de posibil.

mare comedie neagră! gen eșantion

„Crezi că ești prins cravată scump, o grămadă de iubitori cu picioare lungi, și aveți deja puterea? Și voi cădea în picioare? Nu. Puterea reală - este cu totul alta. Acest drept este primul pentru a termina conversația. "

Marele actor Francois Berleanu încă nu li se acordă pentru acest film Cesar. Asta cu siguranță este o crimă! Deoarece bine rasfatata capriciu-teleprodyusser Jean-Louis Brustal, terorizarea înfige Tânărului Slave - fără îndoială, cel mai bine rolul său.

În centrul parcelei - eterna întrebare care a afectat Richard în „jucării“: să îndure umilința de tiran-șef sau trimite departe. Cu toate acestea, în contrast cu „Jucarii“ ușoare în „Cum se spune“ comedie neagră se termină și începe adevărul aspru al vieții. Și atât de brusc și neașteptat că arată ca și în cazul în care filmul „Liliacul“ Solomin în mijlocul unui carnaval distractiv-umplut, în prezent, ar fi prăbușit brusc pe acoperiș și a ajuns la ME. Adică, lumea reală într-o poveste simtita basm aici, într-o încălcare a canoanele genului. Pentru „eterna întrebare“ dintr-o dată responsabil nu suferă erou, și el paskuda-șef. Mai mult decât atât, se întâmplă după caracterele sunt inversate. Și el răspunde atât de inteligibil și filosofic profund că îndoială, unul dintre cei doi eroi considera acum moral și profund principială, nu mai rămâne.

Ei bine, imaginați-vă o imagine a „The Devil Wears Prada“, care Hettauey suferință lungă, apoi să renunțe și să devină o cățea, mersul pe cap, și șeful ei rău Meril Strip a spus dintr-o dată că ea a fost un prost.
Pentru că este un singur lucru - să fie un ticălos prin natura, iar celălalt - își închipuie să-l și mai devreme sau mai târziu, să devină un alcoolic dezgustul de sine.

Sunt încântat de acest film! Pur și simplu sa întâmplat ca Cana lucru primul regizor m-am uitat în cel mai puțin, iar acest lucru mi-a placut! Direcție excelente și locuri de muncă care acționează încântătoare!

au imediat asocieri cu munca la inceputul filmului Barracuda - aceeași imagine a unui tânăr timid este în mod clar persoana Guillaume Canet.

Cât de mult poți tolera? Sau cât de departe putem merge? Aici sunt două întrebări majore care apar pe tot parcursul filmului. Bastien suferă de toate șef - și faptul că el confundă numele său și faptul că ne obligă să renunțe la fata. Monsieur Bristal atins aproape totul și nu este chiar jucării plăcut noi. Dar încă Bastien este în mod necesar norocos și este de acord să joace în jocul propus, în care nu va fi nici un ratat sau învinși.

Dayan Kryuger jucat admirabil, ea sa uitat într-adevăr la eroul Cana adorând ochii, și sa crezut la începutul filmului - este tipul tău! Dacă nu este în film că în viața mea!